Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Præcis, og det var det skridt han var klar til efter 6 år i suppen. Ingen grund til at stoppe sin egen udvikling, når man havde et stort potentiale
    Tror bare aldrig han havde taget det skridt. Han manglede slutprodukt i OB, han har fået en mere defensiv rolle i fck, fordi han nok også mangler slutprodukt der. Jeg kan ikke lige se, hvad en sydeuropæisk klub skulle have gjort bedre for ham der. Man skal aldrig sige aldrig, men jeg tror vi havde set ham falde igennem, simpelthen fordi at man ude i europa bestemt ikke pleaser udenlandske offensivspillere med netop de mangler.
    jeg synes i øvrigt at han gør det ganske fint i fck. Det er rigtigt at han ikke laver ligeså mange af de fantastiske offensive aktioner, som da han var striwet, men han er blevet en rigtig dygtig central midtbanespiller, som jeg synes fck mangler når han ikke er med, til trods for at de har købt op til flere prominente alternativer til midtbanen i dyre domme. Jeg håber at vi får ham at se igen en dag, men det har nok lidt lange udsigter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      For dansk fodbolds skyld syntes jeg det er. Nu er jeg en af dem der følger landsholdet overalt. Så jeg vil da utrolig gerne have en spiller som falk havde taget det næste skridt, måske til gavn for Danmark. Det eneste skridt han har taget er at han spille på et bedre hold der vinder. Men det er samme modstandere, samme liga, og han er ikke blevet bedre end han var i OB. I mine øjne er det spild af et usædvanligt stort talent.
      Men hvem siger, at han overhovedet VIL til udlandet? Det kan være der har været omstændigheder herhjemme, som han har vægtet højere end at tage til udlandet. Bare fordi man er fodboldspiller i Superligaen, er det ikke obligatorisk, at det er en drøm at komme til udlandet (Jeg er med på, at det for mange er).

      Der kan være mange ubekendte, som vi ikke kender til.

      Desuden så vinder FCK mere og spiller europæisk mere eller mindre hvert eneste år. Det kan være, det vægter højere end at spille i Heerenveen eller noget tilsvarende, der hverken vinder noget eller kommer ud i Europa?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror bare aldrig han havde taget det skridt. Han manglede slutprodukt i OB, han har fået en mere defensiv rolle i fck, fordi han nok også mangler slutprodukt der. Jeg kan ikke lige se, hvad en sydeuropæisk klub skulle have gjort bedre for ham der. Man skal aldrig sige aldrig, men jeg tror vi havde set ham falde igennem, simpelthen fordi at man ude i europa bestemt ikke pleaser udenlandske offensivspillere med netop de mangler.
        jeg synes i øvrigt at han gør det ganske fint i fck. Det er rigtigt at han ikke laver ligeså mange af de fantastiske offensive aktioner, som da han var striwet, men han er blevet en rigtig dygtig central midtbanespiller, som jeg synes fck mangler når han ikke er med, til trods for at de har købt op til flere prominente alternativer til midtbanen i dyre domme. Jeg håber at vi får ham at se igen en dag, men det har nok lidt lange udsigter.
        6 mål og 9 assist for OB i hans sidste sæson hos os. En ung spiller for et hold i den tunge halvdel af ligaen. Så synes jeg ikke at man kan tale om manglende slut produkt. Slet ikke når man ser hvor hårdt han samtidig skulle arbejde defensivt, sammenlignet med eksempelvis Sisto of Lukas Andersen. Falk havde enormt gode forudsætning for et skifte til en større liga uden at falde igennem, og det tror jeg ville have udviklet ham langt mere end han har gjort i FCK hvor han jo nærmest bare har stået i stampe siden han kom. Det er ikke til at spå om hvad han kunne have drevet talentet til hvis han var skiftet til udlandet, men vi snakker altså en ung spiller der var inde omkring landsholdet, og sågar blev foretrukket i startopstillingen til en vigtig kval kamp.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Men hvem siger, at han overhovedet VIL til udlandet? Det kan være der har været omstændigheder herhjemme, som han har vægtet højere end at tage til udlandet. Bare fordi man er fodboldspiller i Superligaen, er det ikke obligatorisk, at det er en drøm at komme til udlandet (Jeg er med på, at det for mange er).

          Der kan være mange ubekendte, som vi ikke kender til.

          Desuden så vinder FCK mere og spiller europæisk mere eller mindre hvert eneste år. Det kan være, det vægter højere end at spille i Heerenveen eller noget tilsvarende, der hverken vinder noget eller kommer ud i Europa?
          Det er der vil ingen der siger han gerne vil? Og så skal han da naturligvis heller ikke gøre det. Derfor kan man vel, som fan af OB og landsholdet, godt ærgrer sig over at han har rendt og spildt sit talent i FCK i det der burde have været nogle af hans vigtigste år rent udviklingsmæssigt.

          Comment


            Jeppe Tverskov er ude resten af året.

            http://obstruktion.dk/tverskov-er-ud...​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jeppe Tverskov er ude resten af året.

              http://obstruktion.dk/tverskov-er-ud...​​
              Pis også, men så er det jo nu at indkøbene af forsvarere til bredden skal vise deres værd.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Det er der vil ingen der siger han gerne vil? Og så skal han da naturligvis heller ikke gøre det. Derfor kan man vel, som fan af OB og landsholdet, godt ærgrer sig over at han har rendt og spildt sit talent i FCK i det der burde have været nogle af hans vigtigste år rent udviklingsmæssigt.
                Er der nogle der husker om der var rygter om tilbud udefra?
                Jeg husker noget med en klub fra Rusland eller Ukraine og hvis det var alternativerne så er valget af FCK mere logisk
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Er der nogle der husker om der var rygter om tilbud udefra?
                  Jeg husker noget med en klub fra Rusland eller Ukraine og hvis det var alternativerne så er valget af FCK mere logisk
                  Der var stor interesse for Falk, bl.a. Fra Holland, Spanien og Tyskland, så jeg tror roligt at man kan regne med at Falk havde gode alternativer til FCK, udover eventuel interesse fra Ukraine/Rusland.

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...se-rasmus-falk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Jeppe Tverskov er ude resten af året.

                    http://obstruktion.dk/tverskov-er-ud...​​
                    Mit gæt er 0 flere point til os i 2019.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Mit gæt er 0 flere point til os i 2019.
                      Det er nu en gratis omgang du gir der med AaB og FCK tilbage, hvis det går som det plejer mod dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Mit gæt er 0 flere point til os i 2019.
                        Nååå, nej. Tre point mandag mod AaB - en kamp i særlig atmosfære med 94er helte på stadion og holdet skylder efter de sidste uger og det ved de vel god!
                        Og så lad os se hvad sker i Parken.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Nååå, nej. Tre point mandag mod AaB - en kamp i særlig atmosfære med 94er helte på stadion og holdet skylder efter de sidste uger og det ved de vel god!
                          Og så lad os se hvad sker i Parken.
                          Forsvar uden JT er som en stripper iført burka.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg


                            Syntes lidt det er to forskellige sager. Lars Jacobsen var i udlandet, og hans valg kan jeg godt forstå en smule. Falk var færdig med superligaen. Ja han havde ikke vundet noget, men som spiller var han færdig. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad det er han her tre år efter har lagt på sit spil. Ud over at være blevet ældre, og have spildt sit talent, for et par mesterskaber i Danmark. Egentligt lidt en trist historie, for en spiller der måske kunne være blevet stor for Det danske landshold.
                            Og du er sikker på det var Falk som fravalgte OB, og ikke i lige så høj grad OB der fravalgte Falk?

                            Vil sgu også mene at akt logik taler for at enhver spiller med bare lidt højere ambitioner end blot at være på kontrakt i en Superliga klub ville flygte skrigende fra OB i den tid, hvor alle indkøb og ageren fra ledelsen var en parodi på en klub med ambitioner.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Forsvar uden JT er som en stripper iført burka.
                              Siger du en burkaklædt kvinde ikke er lige så god som en lyshåret halvnøgen dansk kvinde?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Siger du en burkaklædt kvinde ikke er lige så god som en lyshåret halvnøgen dansk kvinde?
                                Nej jeg siger, at en stripper i burka ikke gør det for mig. Det gør et forsvar uden JT heller ikke. Det viser historien sandsynligvis også.

                                Comment

                                Working...
                                X