Kent burde genforene den legendariske angrebsduo helenius og ak !! Depressionen og det våde krudt. Måske han kunne tage en af vores forsvarsspillere samtidig med.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Men kan slet ikke score og forsvare. Men derudover spiller de god fodbold. undskyld hold lige min cykel.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægKent burde genforene den legendariske angrebsduo helenius og ak !! Depressionen og det våde krudt. Måske han kunne tage en af vores forsvarsspillere samtidig med.
Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker han snart ser skriften på væggen og ser Opondo og Eskesen foran ham samt 3 angribere der også skal have spilletid..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Det kræver vist en psykolog i Jordan Peterson-klassen at få dem på ret køl igen.
Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?
Comment
-
Ved ikke med Opondo, men Eskesen tvivler jeg efterhånden lidt på. Godt nok har han været skadet en del men han virker til at være gået i stå.
Og det samme med Frøkjær. Det varer ikke længe.
Hvis jeg var Greve ville jeg søge væk hvis muligheden opstod og SIF kunne bestemt være en mulighed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Det kræver vist en psykolog i Jordan Peterson-klassen at få dem på ret køl igen.
Jeg savner næsten Kents monotone råb under kampene - var det ikke noget med at han nærmest skreg af en enkelt spiller gennem en hel halvleg?
Comment
-
Uenig. Lyder som de 3 år han havde i Odense.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment