Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Og vi skabte også god stemning på RMN. Det var en rigtig god aften på stadion. :-)
    Det endte med at blive en super aften trods den dårlige første halvleg .
    Det var enormt vigtigt at få den første sejr
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oliver Lund og Baskim Kadrii på ugens hold. Fortjent

      Comment


        Dejligt at se, at de danske hold der ikke hedder FCK som sædvanligt stinker i Europa. Ville sgu gøre lidt ondt at se dem lave en masse penge på en af de Europa-pladser vi skulle have haft. Omvendt er det fandme også ærgerligt, at det ikke er os der spiller i aften. Det ville have været nogle spændende kampe, og vi kan næsten ikke have gjort det ringere end BØF og Esbjerg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Dejligt at se, at de danske hold der ikke hedder FCK som sædvanligt stinker i Europa. Ville sgu gøre lidt ondt at se dem lave en masse penge på en af de Europa-pladser vi skulle have haft. Omvendt er det fandme også ærgerligt, at det ikke er os der spiller i aften. Det ville have været nogle spændende kampe, og vi kan næsten ikke have gjort det ringere end BØF og Esbjerg.
          Det havde da været sjovt, men ligesom at jeg tror bøf taber en del point på det, så ville OB gøre det samme. Trupperne er for smalle til det. Bøf kom til at arbejde for det i dag og det formår vi forhåbentligt at straffe på søndag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det havde da været sjovt, men ligesom at jeg tror bøf taber en del point på det, så ville OB gøre det samme. Trupperne er for smalle til det. Bøf kom til at arbejde for det i dag og det formår vi forhåbentligt at straffe på søndag.
            Du har sikkert ret i, at det ville koste nogle point i ligaen, men hvad er det ellers vi spiller for? Spiller vi ikke for at komme ud i Europa og få nogle gode oplevelser og nogle gode penge der kan rykke klubben?

            Altså, vi er jo ikke i nærheden af at kunne spiller med om guldet, og med den nuværende konkurrencesituation er det mange år ude i fremtiden, at vi skulle kunne det, men forudsætningen for, at vi når derhen, og det bliver en reel mulighed er jo, at vi tager de naturlige skridt hen imod det, og et af dem er jo at deltage europæisk. Det etablerer os højere oppe i fødekæden og indebærer nogle indtægter, og de to ting er jo fundamentale, hvis vi skal tage nogle skridt fremad. Og nej, havde vi deltaget i den her sæson, var vi nok ikke kommet i gruppespillet og havde tjent store penge alligevel, men forudsætningen for at kunne gøre det er jo, at man i det mindste deltager i turneringen, og vi har behov for at tjene nogle koefficientpoint, så vi på sigt kan blive seedet så langt som muligt.

            Så jeg forstår ikke det positive i ikke at deltage, udover det meget kortsigtede.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Du har sikkert ret i, at det ville koste nogle point i ligaen, men hvad er det ellers vi spiller for? Spiller vi ikke for at komme ud i Europa og få nogle gode oplevelser og nogle gode penge der kan rykke klubben?

              Altså, vi er jo ikke i nærheden af at kunne spiller med om guldet, og med den nuværende konkurrencesituation er det mange år ude i fremtiden, at vi skulle kunne det, men forudsætningen for, at vi når derhen, og det bliver en reel mulighed er jo, at vi tager de naturlige skridt hen imod det, og et af dem er jo at deltage europæisk. Det etablerer os højere oppe i fødekæden og indebærer nogle indtægter, og de to ting er jo fundamentale, hvis vi skal tage nogle skridt fremad. Og nej, havde vi deltaget i den her sæson, var vi nok ikke kommet i gruppespillet og havde tjent store penge alligevel, men forudsætningen for at kunne gøre det er jo, at man i det mindste deltager i turneringen, og vi har behov for at tjene nogle koefficientpoint, så vi på sigt kan blive seedet så langt som muligt.

              Så jeg forstår ikke det positive i ikke at deltage, udover det meget kortsigtede.
              Selvfølgelig spiller vi for det, og jeg havde da også stået med armene oppe over hovedet, hvis vi havde slået bøf i den sidste kamp og sikret mig billetter til alle de europacupkampe vi kunne få ud af det. Jeg kunne bare ikke se os stå rustet til det i denne sæson. Der er ikke midler til at forstærke truppen tilstrækkeligt til en bredde, der kan bære europæisk fodbold. Derudover ligner det heller ikke vores talenter er modne til de mængder spilletid, det ville kræve. I så tæt en superliga som vi har set de seneste sæsoner, så ville vi risikere at det koster en plads i top 6. Herfra er der pludselig igen rigtig langt til europæisk fodbold. Jeg vurderer at vi har rigtig langt til europæisk gruppespil pt. Til gengæld kan det være ganske få point som skiller os for røvsyge kampe på tomme tribuner, og de sjove kampe i top 6. Derfor håber jeg at vi får skabt et hul til bøf og efb allerede nu her, og at vi formår at stable en bredere trup på benene frem imod de kommende sæsoner, som forhåbentligt vil byde på Europa.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Dejligt at se, at de danske hold der ikke hedder FCK som sædvanligt stinker i Europa. Ville sgu gøre lidt ondt at se dem lave en masse penge på en af de Europa-pladser vi skulle have haft. Omvendt er det fandme også ærgerligt, at det ikke er os der spiller i aften. Det ville have været nogle spændende kampe, og vi kan næsten ikke have gjort det ringere end BØF og Esbjerg.
                Det er lidt både og med hensyn til danske hold i Europa, jo færre point der laves jo sværere bliver det når/hvis vi skulle få en sæson hvor heldet tilsmiler os i så høj en grad at vi vinder en EL plads i ligaen.
                De danske hold må meget gerne vinde ihvertfald de første kampe som ikke er den endelige kvalrunde.

                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Sønderjyske ser gode ud i år!
                  Bah er med stor sandsynlighed en kommende landsholdsback og Lieder er så ret god i dag, men også Albæk og Hassan har pyntet og så kan de smide Amankwaa ind, når han ikke starter.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Sønderjyske ser gode ud i år!
                    Bah er med stor sandsynlighed en kommende landsholdsback og Lieder er så ret god i dag, men også Albæk og Hassan har pyntet og så kan de smide Amankwaa ind, når han ikke starter.
                    Ja. Spændende hold med mange gode spillere. Kan bare ikke klare deres træner. Han er træls (tror jeg det hedder).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Sønderjyske ser gode ud i år!
                      Bah er med stor sandsynlighed en kommende landsholdsback og Lieder er så ret god i dag, men også Albæk og Hassan har pyntet og så kan de smide Amankwaa ind, når han ikke starter.
                      Hold fast noget sludder!

                      Comment


                        SønderjyskE er yderst heldige i dag. Lyngby har bestemt chancer til at score, bla. To skud på stolpen. Glen og hans SønderjyskE skal nok falde sammen stille og roligt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Hold fast noget sludder!
                          Lad os se, jeg er klar over at det er et modigt gæt ... men sådan ser det ud for mig.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                            Ja. Spændende hold med mange gode spillere. Kan bare ikke klare deres træner. Han er træls (tror jeg det hedder).
                            Jeg havde heller ikke troet at jeg skulle rose Glen Riddersholm i forhold til spillestil, i dag var det dog mere kontra og meget direkte spil ... i modsætning til den nye pasningsbaserede stil, men jeg tænker de havde set at Lyngby er tvivlsomme og kunne ramme dem på den måde (jeg er ikke tilhænger af at skifte spillestil, men det virkede i nogen grad her).

                            ... og så er Frederik Winther en god boldspiller, holdt lige lidt øje med ham da han har været rygtet væk for store penge, til store klubber.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Lad os se, jeg er klar over at det er et modigt gæt ... men sådan ser det ud for mig.
                              Meget modigt må jeg sige. Fair nok at tro på ham, og jeg medgiver at han har gjort det godt, men "stor sandsynlighed" virker godt nok bombastisk.

                              Knægten har endnu ikke spillet 5 kampe som højre back på seniorniveau, og de kampe han har spillet, har ikke været imod hold der var i top 6 i sidste sæson, så jeg vil godt have lov at se ham mod lidt højere niveau, hvor han vil blive testet langt mere på det defensive, før jeg tør kalde ham en stjerne i svøb som back. Og ser vi på konkurrencesituationen på landsholdet bare for hans årgang (1997), så har du altså både Joakim Mæhle og Rasmus Nissen der er placeret i store europæiske klubber, hvor Bah først er igang med at lære at spille back på et midterhold i Superligaen. Han skal tage nogle kæmpe skridt, hvis han skal blive en konkurrent til bare de to, og så er det jo nok også sandsynligt, at der dukker dygtige højre backs op, som ikke er født i 1997.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Meget modigt må jeg sige. Fair nok at tro på ham, og jeg medgiver at han har gjort det godt, men "stor sandsynlighed" virker godt nok bombastisk.

                                Knægten har endnu ikke spillet 5 kampe som højre back på seniorniveau, og de kampe han har spillet, har ikke været imod hold der var i top 6 i sidste sæson, så jeg vil godt have lov at se ham mod lidt højere niveau, hvor han vil blive testet langt mere på det defensive, før jeg tør kalde ham en stjerne i svøb som back. Og ser vi på konkurrencesituationen på landsholdet bare for hans årgang (1997), så har du altså både Joakim Mæhle og Rasmus Nissen der er placeret i store europæiske klubber, hvor Bah først er igang med at lære at spille back på et midterhold i Superligaen. Han skal tage nogle kæmpe skridt, hvis han skal blive en konkurrent til bare de to, og så er det jo nok også sandsynligt, at der dukker dygtige højre backs op, som ikke er født i 1997.
                                Mæhle er helt fremragende og den bedste vi har pt. i forhold til det jeg foreløbig har set fra Bah er han på niveau med Dalsgaard, som jeg, indrømmet, ikke ser noget stort lys i.

                                Bah ser meget stærk ud offensivt, både hurtig, teknisk og med et godt overblik og sikkerhed i pasningerne, så er der udfordringer defensivt, men det har Dalsgaard godt nok også og så er han virkelig svag defensivt.

                                Nissen synes jeg minder meget om Dalsgaard med en lille pil op, han har løftet for meget jern, men har et plus på teknikken i forhold til Dalsgaard.

                                Det jeg ser med Bah er at det her er nyt for ham og han er godt nok ret dygtig allerede.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X