Det er vel også fint med 2 point i snit mod de hold
Jo det er det jo nok på den lange bane, men et eller andet sted, så er pointtab imod alle holdene jo isoleret set en skuffelse. Vi skal slå efb nu de spiller europæisk også. Det kunne ses forleden imod fcn at gassen gik af ballonen den sidste halve time. Randers hjemme bør vi også klare. Jeg tror ikke på randers i top 6-ræset. Fcn er måske den eneste, hvor jeg synes et point er fint. Det er en bøvlet bane og de har igen vist at de har et par spændende erstatninger for deres profilsalg.
Hobro og Silkeborg skal vindes. Jeg tror begge to rykker ned sammen med Lyngby. Hobro er egentlig ikke dumme, men mon ikke de er en profil eller to færre, når vi støder ind i dem?
Så er der hjemmekampene imod agf og sønderjyske. De bliver nok begge bejlere til top 6, så det er vigtigt at vi får vist os stærkest på hjemmebane, så de skal sgu tæves.
Jeg ville være tilfreds med 14 point, men det er virkelig nu vi har mulighederne for at tage et kæmpe hug ind i top6-striden. Vi så jo så sent som i foråret at vi godt kunne ramme en stime, til trods for vi lige havde spillet en lortekamp. (5 sejre i træk efter 1-6 i parken).
Silkeborg spiller faktisk god fodbold, men de kan slet ikke forsvare.
Ja, men når vi runder 90, og man bare skal have bolde ind i feltet var det hele tiden spil bolden rundt. Det var først ved 94 den blev lagt ind i feltet.
Silkeborg spiller faktisk god fodbold, men de kan slet ikke forsvare.
Man kan vel ikke spille god fodbold, hvis man slet ikke kan forsvare. Det er da en forholdsvis essentiel del af fodboldspillet, at man kan forsvare sig (på den ene eller den anden måde).
Comment