Nigeria ude af ANC. Dejligt. Lange Paul uden mål og næsten ingen spilletid. Så kan de klamme svin fra heden da ikke bruge det til at score endnu en giga transfer. De får nok en del alligevel. Men nok ikke noget latterligt beløb forhåbentlig(crossing fingers)
I mangel af egen succes er andres (mulige) fiasko ikke at foragte... Helt på linie med dig her - det kan jeg også fryde mig over!
Nigeria ude af ANC. Dejligt. Lange Paul uden mål og næsten ingen spilletid. Så kan de klamme svin fra heden da ikke bruge det til at score endnu en giga transfer. De får nok en del alligevel. Men nok ikke noget latterligt beløb forhåbentlig(crossing fingers)
Sikke en livsindstilling..... sådan er vi alle så forskellige
Er din pointe, at fordi nogle OB-fans engang chikanerede Ulrik Laursen, så må man som OB-fan ikke have en negativ holdning til det de pågældende AGF-tilhængere har gjort her?
Er din pointe, at fordi nogle OB-fans engang chikanerede Ulrik Laursen, så må man som OB-fan ikke have en negativ holdning til det de pågældende AGF-tilhængere har gjort her?
Det ville undre mig meget, hvis det skulle være Ulrik Laursen der står bag!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment