Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Gætter på der blev grinet ad AGF og ikke ad Helenius personligt ;-)
    Mmmm, du kunne aldrig synes det var underholdende, at se GF eller ligefrem BIF rykke ned?

    Come on ...

    Comment


      Hvilsom skadet efter kort tid. Ligner en forstrækning i lysken. Kan måske betyde lidt for Hobros iver i forhold til Kirkevold. Eller måske prisen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvordan kan ham her være 10-15 mill værd når Casper kun var 4 mill værd?
        Fatter ikke de der vurderinger nogle gange..

        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7713013
        Det er jo også fuldstændig til grin. Der er ingen sammenhæng i de priser.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Nå for Sørensen .. fik vi nu også krænkelses kulturen herind.
          På en dag hvor vi direkte på tv lærte et nyt ord. Svanseføringer. Det forstod Dennis Ritter godt meningen af. Han lød ikke specielt krænket.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            På en dag hvor vi direkte på tv lærte et nyt ord. Svanseføringer. Det forstod Dennis Ritter godt meningen af. Han lød ikke specielt krænket.
            Du har fuldstøndig ret.

            Dennis er self. ikke krænket han ved god konteksten og har en alder der gør at han har hørt værre.
            Håber bare ikke i mod sig, men hvad fanden må man egentligt snart sige så?

            Skulle Würtz sige en pige føring, eller en intet køns føring.
            Jeg hader det plan det her er nået til, for det hjælper ingen at man går amok over alting.

            Comment


              Det bliver en klassiker fra Würtz

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Det bliver en klassiker fra Würtz
                Sidder klar med popcorn og venter på at nogen flegner ud over kommentaren det går livligt for sig på Twitter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Nå for Sørensen .. fik vi nu også krænkelses kulturen herind.
                  Er du da krænket over, at en person ikke finder det okay at grine af Helenius, hvis det er AGF er det for mig at se helt okay ... men jeg kunne godt tro at afsender måske har taget ham (fmpro) for at være en anden, SU skrev nogle ret absurde ting omkring Helenius?

                  Helt overordnet skal man jo bare lytte til hinanden og måske lade være med at udtrykke ting som dem det drejer sig om ikke ville se som okay.
                  Som f.eks svanseføring og hvad fanden er det også for en størrelse, en stor føring, eller en føring på baggrund af flot spil
                  ?
                  Last edited by Entusiastens; 15-07-2019, 19:29.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det har intet med krænkelse at gøre..... kun almindelig dannelse / pli, som de færreste desværre værdsætter i dag.

                    Personligt, føler jeg større glæde ved andres lykke end det modsatte... men kan se at "curling-generationen" m.fl. har et anderledes syn på det !
                    Du er sgu for sjov hvis du tror 2 gamle rotter som Magge og jeg er curlingbørn

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      På en dag hvor vi direkte på tv lærte et nyt ord. Svanseføringer. Det forstod Dennis Ritter godt meningen af. Han lød ikke specielt krænket.
                      Det er vel positivt ment, altså en føring på baggrund af godt spil ... negativt ville vel være en "heteroføring", de er jo så fucked alle heteroerne (jeg er)?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Det er jo også fuldstændig til grin. Der er ingen sammenhæng i de priser.
                        Fordi JH er en dårlig købmand.

                        Comment


                          [QUOTE=Entusiastens;n238597]

                          Det er vel positivt ment, altså en føring på baggrund af godt spil ... negativt ville vel være en "heteroføring", de er jo så fucked alle heteroerne (jeg er)?[/QUOTE

                          Nej det er nu ikke positivt ment. Han mente det var en halvhjertet føring. Han var bestemt ikke imponeret over indsatsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Mmmm, du kunne aldrig synes det var underholdende, at se GF eller ligefrem BIF rykke ned?

                            Come on ...
                            Jo for satan og i højere grad FCM. Men rykker AGF ned vil jeg grine ad Klubben ikke ad Helenius
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Er du da krænket over, at en person ikke finder det okay at grine af Helenius, hvis det er AGF er det for mig at se helt okay ... men jeg kunne godt tro at afsender måske har taget ham (fmpro) for at være en anden, SU skrev nogle ret absurde ting omkring Helenius?

                              Helt overordnet skal man jo bare lytte til hinanden og måske lade være med at udtrykke ting som dem det drejer sig om ikke ville se som okay.
                              Som f.eks svanseføring og hvad fanden er det også for en størrelse, en stor føring, eller en føring på baggrund af flot spil
                              ?
                              Jeg bruger meget lidt, faktisk ingen tid på at føle mig krænket over hvad nogle siger om andre eller om den ene grimer ad den anden.

                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg bruger meget lidt, faktisk ingen tid på at føle mig krænket over hvad nogle siger om andre eller om den ene grimer ad den anden.
                                Okay, men der er du nok nødt til at forholde dig til at andre mennesker både er mere empatiske og har andre holdninger til om det nu også er okay at lade bestemte grupper være mål for konsekvent nedladende tale, som f.eks "svanseføring".
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X