Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg læste at det var p.g.a. at der skulle spilles på kunstgræs.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mp-mod-tyskere

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sådan har jeg også haft det meget længe. Meeeeget længe. Sur,bitter og hvad der nu ellers følger med. Jeg har svinet ham til stolpe op og stolpe ned i 4-5 år. Lavet indlæg der burde have medført karantæner. Set sort på alt hvad han sagde.
      Jeg føler bare et behov for at komme videre selvom min tillid til JH på transfermarkedet er minimal. Mit behov for at SVINE JH til hvergang han åbner munden er sat i bero.

      Jeg har valgt at ligge min tillid i JMs kurv lige pt. Og JH var manden(sammen med NT som altid) der fik ham til klubben. Vi har masser af spillere der præsterer lige nu. Spillere som JH har signet og som blev svinet til under Kent. Sidste vindue var mere end godkendt.

      Jeg har slettet hans gæld til mig. Oprettet en ny konto. Og givet ham en knivspids kredit forud. Vi må se hvordan han forvalter dette over det næste stykke tid.
      Forgiven. Not forgotten.

      I var måske nogen der skulle prøve noget lign?
      Jeg forstår dig godt. Men jeg er nødt til at se, hvordan han løser dette transfervindue, før jeg endeligt lægger våbnene.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Det er muligt at jeg husker forkert, synes dog jeg læste det et sted.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          JM: Top6 er målsætning.
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-sigter-efter-top-seks/
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Tæller nok ikke før at Sportsdirektøren har sagt det ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Der kommer nye spilletidspunkter i superligaen

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nkter-paa-vej/

              Comment


                #52
                Lyder som om der kommer færre kampdage

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-og-discovery

                Comment


                  #53
                  Fredag og lørdags kampe bliver udfaset

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...agskampe-i-sl/

                  Comment


                    #54
                    Historisk dyr tv aftale

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dyr-tv-aftale/

                    Comment


                      #55
                      De 2 første runder
                      Runde 1:

                      Fredag den 12. juli klokken 19.00 FCM-Esbjerg 4.valg
                      Søndag den 14. juli klokken 12.00: SønderjyskE-Randers FC 7.valg
                      Søndag den 14. juli klokken 14.00: AC Horsens-FC Nordsjælland 5/6. Valg
                      Søndag den 14. juli klokken 14.00: Lyngby-AaB 5/6. Valg
                      Søndag den 14. juli klokken 16.00: OB-FCK 2. Valg
                      Søndag den 14. juli klokken 18.00: Brøndby-Silkeborg 1.valg
                      Mandag den 15. juli klokken 19.00: Hobro-AGF 3.valg

                      Runde 2:

                      Fredag den 19. juli klokken 19.00 FCK-AGF 4. Valg
                      Søndag den 21. juli klokken 12.00: Silkeborg-Horsens 7.valg
                      Søndag den 21. juli klokken 14.00: Esbjerg-Hobro 5/6. Valg
                      Søndag den 21. juli klokken 14.00: AaB-SønderjyskE 5/6. Valg
                      Søndag den 21. juli klokken 16.00: Randers FC-Brøndby 2.valg
                      Søndag den 21. juli klokken 18.00: FC Midtjylland-FC Nordsjælland 1.valg
                      Mandag den 22. juli klokken 19.00: OB-Lyngby 3.valg

                      ligner vi har fået et 2. Valg og 3. Valg i de første 2 runder
                      Last edited by fmprOB; 18-06-2019, 19:08.

                      Comment


                        #56
                        Viasat tager 1. , 3. , 4. og 6. Valg
                        Discovery tager 2. og 5. Valg

                        Bliver spændende at se hvordan vi bliver prioriteret i den nye sæson og hvilke beløb der gives til disse valg.

                        Er der nogen der har styr på hvordan de millioner at plads 13+14 bliver fordelt når vi kommer ned på 12 hold?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Fredag og lørdags kampe bliver udfaset

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...agskampe-i-sl/
                          Bullshit! De tænker ikke om de tyske fans som nu kan vel tage endnu oftere én dag ferie når man vil se en kamp på stadion.
                          Lørdagskampe var der altid bedst: at komme til Fyn fredagnat og køre hjemme søndag. Nu betyder det at køre hele søndagnat tilbage og gå på arbejde rigtig træt eller tage feriedag mandags.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Viasat tager 1. , 3. , 4. og 6. Valg
                            Discovery tager 2. og 5. Valg

                            Bliver spændende at se hvordan vi bliver prioriteret i den nye sæson og hvilke beløb der gives til disse valg.

                            Er der nogen der har styr på hvordan de millioner at plads 13+14 bliver fordelt når vi kommer ned på 12 hold?
                            Har du et link til kampplan eller er kun de første to runder fastlagt?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Bullshit! De tænker ikke om de tyske fans som nu kan vel tage endnu oftere én dag ferie når man vil se en kamp på stadion.
                              Lørdagskampe var der altid bedst: at komme til Fyn fredagnat og køre hjemme søndag. Nu betyder det at køre hele søndagnat tilbage og gå på arbejde rigtig træt eller tage feriedag mandags.
                              Ja det er noget møg for dig andlox. Håber du holder hovedet højt alligevel og når nogle kampe om året

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Har du et link til kampplan eller er kun de første to runder fastlagt?
                                Det er kun de første 2 der er fastlagt pt så vidt jeg ved..

                                Comment

                                Working...
                                X