På en dag hvor vi direkte på tv lærte et nyt ord. Svanseføringer. Det forstod Dennis Ritter godt meningen af. Han lød ikke specielt krænket.
Du har fuldstøndig ret.
Dennis er self. ikke krænket han ved god konteksten og har en alder der gør at han har hørt værre.
Håber bare ikke i mod sig, men hvad fanden må man egentligt snart sige så?
Skulle Würtz sige en pige føring, eller en intet køns føring.
Jeg hader det plan det her er nået til, for det hjælper ingen at man går amok over alting.
Nå for Sørensen .. fik vi nu også krænkelses kulturen herind.
Er du da krænket over, at en person ikke finder det okay at grine af Helenius, hvis det er AGF er det for mig at se helt okay ... men jeg kunne godt tro at afsender måske har taget ham (fmpro) for at være en anden, SU skrev nogle ret absurde ting omkring Helenius?
Helt overordnet skal man jo bare lytte til hinanden og måske lade være med at udtrykke ting som dem det drejer sig om ikke ville se som okay.
Som f.eks svanseføring og hvad fanden er det også for en størrelse, en stor føring, eller en føring på baggrund af flot spil
?
På en dag hvor vi direkte på tv lærte et nyt ord. Svanseføringer. Det forstod Dennis Ritter godt meningen af. Han lød ikke specielt krænket.
Det er vel positivt ment, altså en føring på baggrund af godt spil ... negativt ville vel være en "heteroføring", de er jo så fucked alle heteroerne (jeg er)?
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Det er vel positivt ment, altså en føring på baggrund af godt spil ... negativt ville vel være en "heteroføring", de er jo så fucked alle heteroerne (jeg er)?[/QUOTE
Nej det er nu ikke positivt ment. Han mente det var en halvhjertet føring. Han var bestemt ikke imponeret over indsatsen.
Er du da krænket over, at en person ikke finder det okay at grine af Helenius, hvis det er AGF er det for mig at se helt okay ... men jeg kunne godt tro at afsender måske har taget ham (fmpro) for at være en anden, SU skrev nogle ret absurde ting omkring Helenius?
Helt overordnet skal man jo bare lytte til hinanden og måske lade være med at udtrykke ting som dem det drejer sig om ikke ville se som okay.
Som f.eks svanseføring og hvad fanden er det også for en størrelse, en stor føring, eller en føring på baggrund af flot spil
?
Jeg bruger meget lidt, faktisk ingen tid på at føle mig krænket over hvad nogle siger om andre eller om den ene grimer ad den anden.
Jeg bruger meget lidt, faktisk ingen tid på at føle mig krænket over hvad nogle siger om andre eller om den ene grimer ad den anden.
Okay, men der er du nok nødt til at forholde dig til at andre mennesker både er mere empatiske og har andre holdninger til om det nu også er okay at lade bestemte grupper være mål for konsekvent nedladende tale, som f.eks "svanseføring".
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment