Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
Når man ikke har det fysiske overskud kan timingen af at tæmme bolden godt svigte lidt.
Udover det har han jo heller ikke så meget bold følelse i sig endnu efter en lang skades periode.
Comment
-
Opondo ligner ikke en der er gode venner med bolden desværre. Han er langt efter JJT hvad teknik angår, men kan være han bliver bedre om et par måneder når han kommer i form.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
Synes også alt jeg har set har indikeret han har ret i sit eget skudsmål omkring at være bedre i driblinger/løb end pasninger.
Comment
-
Det jeg har set af Opondo og det er indrømmet ikke nok til at komme med en sikker vurdering, antyder dog at han er bedre venner med den end Casper Nielsen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hvor længe har han egentlig været skadet?
Comment
-
Åååååh nej. Tøffe har os som nr 3 i år
https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...il-fck/7709758
vi rykker ned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægÅååååh nej. Tøffe har os som nr 3 i år
https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...il-fck/7709758
vi rykker ned
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ingen tvivl om at hvis vi henter Pål og der arbejdes på ydeligere er vi selv i en god position. De 3 nedrykkere skal nok findes blandt dine første 4 valg.
Jeg tror ikke at FCN får problemer ifm at skulle rykke ned. De har simpelthen så mange at tage af. Og det er heller ikke forbudt for dem at handle lidt når man lige har solgt for små 100 mill. Det tror jeg de gør817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror du får ret med FCN, de fører ligaen
Og så længe de scorer 100 mill hver sæson vil dette fortsætte i en liga på vores niveau hvor der ærligtalt jo ikke skal det vanvittige niveau til..
Vi kan kun håbe at JH får noget op og stå med det akademi i Senegal og får noget produktivt ud af detLast edited by fmprOB; 14-07-2019, 22:56.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNigeria ude af ANC. Dejligt. Lange Paul uden mål og næsten ingen spilletid. Så kan de klamme svin fra heden da ikke bruge det til at score endnu en giga transfer. De får nok en del alligevel. Men nok ikke noget latterligt beløb forhåbentlig(crossing fingers)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment