Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Helenius ikke engang med i deres 18 mandstrup til idag

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...med-til-hobro/
    Jeg synes det er skræmmende at man kan gå i så små sko, ved og være glad over at NH ikke er udtaget. Nej han har ikke præsteret som men havde håbet på i OB men han har heller ikke sagt noget dårligt om klubben. Din holdninger er nogle gange så langt ude

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

      Jeg synes det er skræmmende at man kan gå i så små sko, ved og være glad over at NH ikke er udtaget. Nej han har ikke præsteret som men havde håbet på i OB men han har heller ikke sagt noget dårligt om klubben. Din holdninger er nogle gange så langt ude
      Skulle mine holdninger herinde være langt ude Du er sgu for sjov. Jeg er sgu da vanilje ift de fleste herinde..

      Jeg er ikke glad over det. Syntes bare det er sjovt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Skulle mine holdninger herinde være langt ude Du er sgu for sjov. Jeg er sgu da vanilje ift de fleste herinde..

        Jeg er ikke glad over det. Syntes bare det er sjovt
        Hvorfor er det dog man ikke må grine over et flop ikke kan komme på holdet i AGF?
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Hvorfor er det dog man ikke må grine over et flop ikke kan komme på holdet i AGF?
          Aner det ikke. Syntes specielt det er sjovt når vi har fået penge for ham også når man næsten var parat til at give ham væk med et lille løntilskud..
          Dette og så den med Paul røg ud af ANC igår uden succes kan jeg sagtens hygge mig over.

          Kunne da aldrig fryde mig over fx en korsbåndsskade, hærværk som i Stages tilfælde eller lign

          Comment


            JM forudser lort i diverse bukser omkring juletid

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ne-ved-juletid

            Comment


              Nå ja hva fa'en, manden har været skadet og ikke spillet siden April.
              Vi kan jo heller ikke selv prale af at Opondo er helt klar.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Nå ja hva fa'en, manden har været skadet og ikke spillet siden April.
                Vi kan jo heller ikke selv prale af at Opondo er helt klar.
                Hvem?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hvem?
                  Helenius.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    JH og JM tager kraftigt afstand til brandattentat på Stages lejlighed

                    https://www.fyens.dk/sport/OB-sports...rtikel/3366217

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Helenius.
                      Han har da været med i hele opstarten så vidt jeg ved

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han har da været med i hele opstarten så vidt jeg ved
                        Han var ikke med i starten. Der trænede han hos fyssen. Var heller ikke med i den første træningskamp, Heller ikke den mod Roskilde. Har ikke nået træningskampe for AGF.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvordan kan ham her være 10-15 mill værd når Casper kun var 4 mill værd?
                          Fatter ikke de der vurderinger nogle gange..

                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...skifte/7713013
                          Jeg tror det kaldes nøsser.
                          Om man har nogen og er klar til at forlange mere end en klub tilbyder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg

                            Jeg synes det er skræmmende at man kan gå i så små sko, ved og være glad over at NH ikke er udtaget. Nej han har ikke præsteret som men havde håbet på i OB men han har heller ikke sagt noget dårligt om klubben. Din holdninger er nogle gange så langt ude
                            Nå for Sørensen .. fik vi nu også krænkelses kulturen herind.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Nå for Sørensen .. fik vi nu også krænkelses kulturen herind.
                              Det har intet med krænkelse at gøre..... kun almindelig dannelse / pli, som de færreste desværre værdsætter i dag.

                              Personligt, føler jeg større glæde ved andres lykke end det modsatte... men kan se at "curling-generationen" m.fl. har et anderledes syn på det !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Det har intet med krænkelse at gøre..... kun almindelig dannelse / pli, som de færreste desværre værdsætter i dag.

                                Personligt, føler jeg større glæde ved andres lykke end det modsatte... men kan se at "curling-generationen" m.fl. har et anderledes syn på det !
                                Gætter på der blev grinet ad AGF og ikke ad Helenius personligt ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X