Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så kom superligaen i gang med 1-1 imellem Randers og AGF i Århus.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Så kom superligaen i gang med 1-1 imellem Randers og AGF i Århus.
      Meget fair over 90 min. Men AGF lagde et vildt pres til sidst

      Comment


        AGF-Randers blev 1-1, hvilket betyder AGF næsten er sikre på top 6.
        Svært at sige om det betyder noget, men nu er de formentligt ikke afhængige af en sejer over os på mandag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det er præcis det samme med Sabbi og ja "win some lose some", men det skal være på banen, ikke ved at udnytte en ekstrem situation.
          Hverken Jakob Barett eller Sabbi udnytter en ekstrem situation. Det er helt fair at de begge vælger at forlade deres klubber når kontrakterne udløber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Hverken Jakob Barett eller Sabbi udnytter en ekstrem situation. Det er helt fair at de begge vælger at forlade deres klubber når kontrakterne udløber.
            Det gør de desværre begge to, sæsonen er rykket p.g.a. en helt ekstrem situation, men det er de to spillere ligeglade med ... det er ærgerligt at se, havde håbet på at klubber og spillere stod sammen her.
            OB, Bielefeld og andre klubber kunne jo anmode spillerne om at optræde sportsligt og moralsk fair ... det gør de så heller ikke.
            Situationen kan ikke være mere ekstraordinær, men det bliver der altså skidt på.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Det gør de desværre begge to, sæsonen er rykket p.g.a. en helt ekstrem situation, men det er de to spillere ligeglade med ... det er ærgerligt at se, havde håbet på at klubber og spillere stod sammen her.
              OB, Bielefeld og andre klubber kunne jo anmode spillerne om at optræde sportsligt og moralsk fair ... det gør de så heller ikke.
              Situationen kan ikke være mere ekstraordinær, men det bliver der altså skidt på.
              Situationen kunne sagtens være meget mere ekstraordinær. Den primære grund til at der bliver spillet superligabold nu er pga. ØKONOMI for klubberne.

              Hvis situationen var så skide ekstraordinær som du påstår, hvorfor spilles der så overhovedet fodbold nu. At skyde spillere i skoene at de ikke optræder sportsligt eller moralsk fair fordi de forholder sig til deres kontrakter synes jeg ikke er fair.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Situationen kunne sagtens være meget mere ekstraordinær. Den primære grund til at der bliver spillet superligabold nu er pga. ØKONOMI for klubberne.

                Hvis situationen var så skide ekstraordinær som du påstår, hvorfor spilles der så overhovedet fodbold nu. At skyde spillere i skoene at de ikke optræder sportsligt eller moralsk fair fordi de forholder sig til deres kontrakter synes jeg ikke er fair.
                Helt enig med dig.

                Men lad os nu se, overhaller OB Lyngby, og Hobro er i den anden gruppe, kan det jo godt være Sabbi spiller.

                Comment


                  Men tænk nu hvis Sabbi siger ja til 1 måned mere (lad os sige HOBRO giver OB-løn) i HOBRO.
                  Sabbi bliver alvorligt skadet, og er ude 9 måneder.

                  Hvem skal dække den omkostning, for OB skal i hvert fald ikke, så HOBRO skal ved at forlænge med 1 måned være klar på at det kan koste meget mere end 1 måneds løn.
                  Ligemeget om det er 250k eller 35k.
                  Men efter 01-07-2020 tænker jeg det er 01-07-2020, og så må HOBRO jo bare betale det hvis de vil bruge ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg
                    AGF-Randers blev 1-1, hvilket betyder AGF næsten er sikre på top 6.
                    Svært at sige om det betyder noget, men nu er de formentligt ikke afhængige af en sejer over os på mandag.
                    Den kamp kommer ikke til at være det mindste præget af top-6 sikring.
                    Det er medalje kandidater mod nedryknings kandidater. Det er hvad det handler om for de to hold.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Præcis. Vi kunne jo bare tilbyde ham det han har aftalt i Tyskland. Så ville beslutningsgrundlaget være anderledes tænker jeg. Hvis Hobro tilbyder Sabbi 250.000 for at blive en måned ekstra kan jeg godt forstå hvis han bliver deroppe
                      Kommer også an på om JBL allerede har en kontrakt, for han kan jo i princippet blive tabt på gulvet, hvis han ikke har - Bielefeld kunne trække hornene til sig pga den nye økonomiske situation etc.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Kommer også an på om JBL allerede har en kontrakt, for han kan jo i princippet blive tabt på gulvet, hvis han ikke har - Bielefeld kunne trække hornene til sig pga den nye økonomiske situation etc.
                        Tænker de har en aftale på plads ellers var han vel blevet en måned mere? Men ja. Hvis intet er underskrevet kan tingene godt ændre sig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tænker de har en aftale på plads ellers var han vel blevet en måned mere? Men ja. Hvis intet er underskrevet kan tingene godt ændre sig
                          Det ville være mærkeligt andet, men det benægter JBL jo hårdnakket ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Det ville være mærkeligt andet, men det benægter JBL jo hårdnakket ...
                            Mon ikke det er en 1/2 løgn og der er indgået en gentlemandsaftale eller i den stil?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Mon ikke det er en 1/2 løgn og der er indgået en gentlemandsaftale eller i den stil?
                              Det siger al logisk tænkning, men ... det må tiden vise.
                              Det rager mig egentligt en høstblomst, jeg vil bare forholde mig til, at er fortid lige om lidt, og så se fremad, i arbejdet på at sikre en god venstreback, hvis vi ikke har en i pipelinen

                              Forleden da SfÅ talte om samme strategi - at vi feks ikke behøves købe tre nye CF’ere, vi har rigeligt pt., og adskillige stortalenter på samme plads, der tænkte jeg bare ... øh, har vi ikke allesammen spillet Manager efter de samme principper, i de sidste 25 år??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Det siger al logisk tænkning, men ... det må tiden vise.
                                Det rager mig egentligt en høstblomst, jeg vil bare forholde mig til, at er fortid lige om lidt, og så se fremad, i arbejdet på at sikre en god venstreback, hvis vi ikke har en i pipelinen

                                Forleden da SfÅ talte om samme strategi - at vi feks ikke behøves købe tre nye CF’ere, vi har rigeligt pt., og adskillige stortalenter på samme plads, der tænkte jeg bare ... øh, har vi ikke allesammen spillet Manager efter de samme principper, i de sidste 25 år??
                                Meget enig

                                Jo jeg havde samme tanke da de i SFÅ snakkede strategi... Det er da en no brainer... Men det kræver selvfølgelig at talenterne er der i tilstrækkelig grad

                                Comment

                                Working...
                                X