Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optak: OB-BIF 25. maj kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Så mangler kun det totale knæfald at JH stolt meddeler at de har udvidet udeholdets tribune
    Nu har OB stoppet salget af billetter til udebaneafsnittet, for at gøre plads på 3F til flere af vore egne:-)
    1600 kommer der fra Brøndby.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      Nu har OB stoppet salget af billetter til udebaneafsnittet, for at gøre plads på 3F til flere af vore egne:-)
      1600 kommer der fra Brøndby.
      ØV! Så skal vi til at finde noget andet at kritisere JH for.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

        Synes også tit man ser, at der møder en del færre op end der er solgt. Ved ikke om det er sponsorbilletter der ikke blive brugt, eller hvad der lige gør det. Så tror også rekorden bliver svær at slå.
        Præcis. Det er de sponsorbilletter der gør forskellen. Men dem jeg har snakket med i løbet af de sidste par uger der har adgang til sponsorbilletter har alle fået dem afsat.. Så mon ikke en stor del bruges i morgen. Og så bliver det vel også afgørende om BIF fylder hele deres afsnit

        Comment


          #64
          Hvis vejrguderne er med os, så tror jeg der bliver mere eller mindre fyldt i morgen. Mit bud er 14.673

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

            ØV! Så skal vi til at finde noget andet at kritisere JH for.
            Bum bum.. Hovedet i blød..

            Comment


              #66
              13.959 tilskuere

              Comment


                #67
                Alle profiler minus 1 er mirakuløst blevet klar til FCMs kamp mod EfB ift sidste kamp i Brøndby

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-esbjerg-kamp/

                Comment


                  #68
                  OBs trup

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...broendby-if-1/

                  Oliver igen med istedet for Mandé

                  Comment


                    #69
                    Helenius helt ude af truppen. Meget interessant vink med en vognstang mm han er småskadet igen

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Alle profiler minus 1 er mirakuløst blevet klar til FCMs kamp mod EfB ift sidste kamp i Brøndby

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-esbjerg-kamp/
                      Forhåbentlig får kritikken af deres ageren mod Brøndby en betydning for kampen mod Efb.

                      Comment


                        #71
                        Øv. Er arbejdsramt. Ved I at "Kim Larsen" i En Lille Pose Støj, Claus Balslev, var målmand for 9erne for 20 år siden. Han er god.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Øv. Er arbejdsramt. Ved I at "Kim Larsen" i En Lille Pose Støj, Claus Balslev, var målmand for 9erne for 20 år siden. Han er god.
                          Fun fact - jeg var klar over han havde været målmand i 9'erne, men ikke at han er med i "En lille pose støj"
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Hvis vejrguderne er med os, så tror jeg der bliver mere eller mindre fyldt i morgen. Mit bud er 14.673
                            Det ser ud til at vi få 18-20 grader til kampstart og mere eller mindre skyfrit. Jeg håber virkelig folk tager det seriøst og kommer på stadion til den bedste aften i mange, mange år. (Forhåbentligt)

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                              Fun fact - jeg var klar over han havde været målmand i 9'erne, men ikke at han er med i "En lille pose støj"
                              Han var også i OB en kort periode.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Alle profiler minus 1 er mirakuløst blevet klar til FCMs kamp mod EfB ift sidste kamp i Brøndby

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-esbjerg-kamp/
                                Så må vi håbe at selv så usmageligt hold, vil finde motivation i blot at kunne se sig en smule i spejlet og yde en anstændig indsats, oven på det pinlige show de fyrede af i Brøndby forleden.
                                Det ville være stort at hive medaljerne hjem foran et rekordfyldt stadion i morgen.

                                Comment

                                Working...
                                X