Synes også tit man ser, at der møder en del færre op end der er solgt. Ved ikke om det er sponsorbilletter der ikke blive brugt, eller hvad der lige gør det. Så tror også rekorden bliver svær at slå.
Præcis. Det er de sponsorbilletter der gør forskellen. Men dem jeg har snakket med i løbet af de sidste par uger der har adgang til sponsorbilletter har alle fået dem afsat.. Så mon ikke en stor del bruges i morgen. Og så bliver det vel også afgørende om BIF fylder hele deres afsnit
Hvis vejrguderne er med os, så tror jeg der bliver mere eller mindre fyldt i morgen. Mit bud er 14.673
Det ser ud til at vi få 18-20 grader til kampstart og mere eller mindre skyfrit. Jeg håber virkelig folk tager det seriøst og kommer på stadion til den bedste aften i mange, mange år. (Forhåbentligt)
Så må vi håbe at selv så usmageligt hold, vil finde motivation i blot at kunne se sig en smule i spejlet og yde en anstændig indsats, oven på det pinlige show de fyrede af i Brøndby forleden.
Det ville være stort at hive medaljerne hjem foran et rekordfyldt stadion i morgen.
Comment