Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optak: OB-BIF 25. maj kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad er max antal tilskuere der kan være til en kamp som i dag?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg
      Hvad er max antal tilskuere der kan være til en kamp som i dag?
      Er det ikke ca 15761...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Er det ikke ca 15761...
        Jo, gad vide hvor mange pladser der er tomme mellem BIF og OB fans

        Comment


          Yao siger farvel idag og søger mod 1.div

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-1-division/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af wipf Se indlæg

            Jo, gad vide hvor mange pladser der er tomme mellem BIF og OB fans
            Ja det er et godt spørgsmål. Der burde gå nogle hundrede spildt der

            Comment


              Ohøj. Er der nogen, der ved, hvor kampen bliver vist i tv? Bold siger tv3+, tipsbladet siger tv3Max. Jeg køber den kanal, den bliver vist på nemlig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af longo Se indlæg
                Ohøj. Er der nogen, der ved, hvor kampen bliver vist i tv? Bold siger tv3+, tipsbladet siger tv3Max. Jeg køber den kanal, den bliver vist på nemlig
                Sikker på at det er 3+. Det er jo en Brøndby kamp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Sikker på at det er 3+. Det er jo en Brøndby kamp
                  Tak. Så koster det 180 bananer at se den. Uh, jeg glæder mig. Det gør mine negle ikke.

                  Comment


                    Det er ikke alle der ved hvad der foregår, f.eks ikke studerende fra udlandet.

                    " Yo Mads
                    What’s happening in the city
                    There is a manifestation I think
                    I saw some people dress in yellow and a lot of police around them with the car
                    Also someone exploded something that smells horrible.".



                    Last edited by Entusiastens; 25-05-2019, 14:30.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Vi har lige nu retning mod en 5. plads. Måske det mindst ringe resultat, hvis EFB alligevel selv ordner bronzemedaljerne med en sejr.

                      Her er i alt fald et godt råd fra Tøffe til AGF og RFC: "SØNDAG KÆMPER de (AGF) så om endnu en kamp for at komme i Europa. Vigtigt? Nej, egentlig ikke.

                      Min påstand er, at for hverken AGF, Randers, Esbjerg eller OB vil en Europa League-plads, være en fordel.

                      Ja, det giver noget prestige og fansene vil være begejstrede, men når du kommer tidligt ind i Europa League-kvalen, som eksempelvis AGF/Randers vil gøre, så spiller du nærmest dobbeltprogram i en måneds tid.

                      Går du hele vejen til gruppespillet, jamen, så er det fuld skrue i knapt to måneder.

                      Det kan FCK og FCM – og måske Brøndby – klare, men for de øvrige klubber vil det være risikabelt i en sæson, hvor der skal findes tre nedrykkere fra Superligaen.

                      Så lyder det skønt med en vej til Europa for Randers- og AGF-fansene, men måske er det præmien, de i virkeligheden ikke vil vinde…

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...vanvid/7646663

                      Comment

                      Working...
                      X