Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optak: OB-BIF 25. maj kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
    Jakob Poulsen siger, at FCM vil give alt i dagens kamp...eller næsten, sådan da

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...b-maskineriet/
    "Vi havde en meget træt trup i mandags., da vi tabte til Brøndby."
    Det havde Brøndby vel også og FCM stillede op med andet hold. Så energien skulle da ikke have manglet på banen hos FCM.
    "Okay, der er måske ingen FCM'ere, der ligefrem flyver ind i stolpen for at redde et mål. Det kan godt være, at man trods alt hellere vil have hele øjenbryn på sin ferie, men dermed ikke sagt, at vi ikke kommer til at ofre os i duellerne, for det gør vi selvfølgelig."
    Måske ærligt men også skandaløst. Håber de har til mindst flere spillere på banen som viser sig som sportsmænd med ægte vindervlije.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Ringer allerede til van Dijk for at skrive 5årig kontrakt med ham. Og Bayern kan glemme det med Leroy Sane. Han bliver stribet. (Men: pssst, skal blive en overraskelse.)
      Jeg spytter gerne lidt i kassen for at hjælpe NT og bare rolig det med VVD og Sané bliver mellem os to
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Kræver stadig at alle gratis billetter bliver brugt..
        Er der delt mange af dem ud?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Er der delt mange af dem ud?
          Sorry. Jeg mente sponsorbilletter. Tvivler på at der er nogen gratis til denne

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg har hørt at JH overrækker nøglerne til kontoret i pausen af dagens kamp
            Det vil i såfald være bedste transfer i 10 år
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Sorry. Jeg mente sponsorbilletter. Tvivler på at der er nogen gratis til denne
              Oki , kunne jeg heller ik lige forstå
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det vil i såfald være bedste transfer i 10 år
                Andlox får pænt langt på arbejde. Men tænker befordringsfradraget bliver en god post på selvangivelsen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  5 Kilometer? En drømmescenario,, nu bliver jeg en lille, lille smule misundelig... ;-)
                  Også jeg ville være fedt med Stadion i baghaven , kører dog gerne de 117 km hver vej .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Andlox får pænt langt på arbejde. Men tænker befordringsfradraget bliver en god post på selvangivelsen
                    Jep og fradraget gør at lønningen kan holdes nede
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Også jeg ville være fedt med Stadion i baghaven , kører dog gerne de 117 km hver vej .
                      Jeg kører forbi stadion stort set hver dag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Jep og fradraget gør at lønningen kan holdes nede
                        At være sportsdirektør i OB burde være løn nok i sig selv

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          At være sportsdirektør i OB burde være løn nok i sig selv
                          Selvfølgelig!!!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg kører forbi stadion stort set hver dag
                            Jeg kører tit forbi stadion men det er i Herning hvilket giver opkastfornemmelser og kvalme
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så nervøs for en kamp.. Hader lidt at den her sæson jo stille og roligt har rykket mig fra at forvente nederlag til at håbe og tilnærmelsesvis tro på sejr, for helvede jeg er spændt..
                              Der er rykket meget i denne sæson, skepsisen nager stadig i baghovedet men optimismen er langt større end de foregående sæsoner forud for hver kamp
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-fra/7647322
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X