Oprindeligt indsendt af capone
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D
Comment
-
Var desværre forhindret i at se kampen, så selvfølgelig klasker vi dem lige 4-1... :-)
Ederhyleme lækkert man, nu skal vi fanme have den bronze!!!
Og hvor er det i øvrigt en fed måde et finde ud af resultatet på, at læse sig frem i kamptråden. Har jeg aldrig prøvet før :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).Last edited by FFM; 11-05-2019, 08:23.
Comment
-
Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).
Kender dem ikke, men sådan nogle juletræer har vist aldrig været uofficielle. Bare et par store snothvalpe, som ville se overraskede ud, når man lige kvalte den ene i sit eget halstørklæde og brugte ham som bat, til at slå hans kammerater med.
Hov, som moderator synes jeg man burde tage fat i en vagt!
Comment
-
Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).
Alle kan i princippet erklære sig uofficielle - det ligger jo lidt i ordet - men de er i hvert fald ikke en del af en organiserede uofficielle fanscene, altså Ultras.SLO
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
OB kan jo stadig selv afgøre om de vil i EL.
Det kan så være det bliver via en omvej takket være den forfærdelige ishockey/håndbold struktur vi desværre har.
Det er simpelthen for åndssvagt, at lade hadet til andre overgå kærligheden til egen klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Tja, men det kommer ned til en enkelt kamp, hvor dommeren kan smide Gryte ud og dømme straffe efter 1 min på en fejl.
Det er simpelthen for åndssvagt, at lade hadet til andre overgå kærligheden til egen klub.
Først og fremmest ønsker jeg OB både får bronze og kval til EL. Dernæst ønsker jeg at FCM ikke vinder pokalen. Kan jeg få begge ønsker opfyldt er det selvfølgelig det fedeste, skal jeg kun vælge det ene så er det OB succes, så nej du skyder igen helt i skoven når du prøver at udlægge det jeg skriver som at jeg prioriterer egen vinding under andres tab.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment