Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Du vil hellere holde med BIF?
    Jeg ville helst være ligeglad. Men jeg hader FCM 10000000000000000000 gange mere end samtlige hold tilsammen. Så det bliver svært

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vi er altså bedst uden to angribere. Godt set af JM
      Ud fra det han har at vælge imellem ja.. Hvis vi havde 1 mere på Kadriis niveau spillede vi nok med 2 nu

      Comment


        Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Men som kompensation ville vi få BIF med tomme hænder efter sæsonen.
          Ja det vil bestemt være et plaster på såret

          Comment


            Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
              ​​​​
              Det er ærgerligt. Vi skal stå tilsammen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
                Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
                  Ja?
                  OBeliever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Behøver vi alligevel at hylde Grytebust?
                    Den er svær. Men ser ingen grund til det modsatte. Han har grebet denne situation rigtig an hele vejen og kan godt forstå han vil videre.
                    Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene

                    Comment


                      Grytebust fortjener et mega gruppekram i hans sidste kamp om et par uger. Hele stadion, ned og kram.
                      Han er skyld i, at vi ikke har været nede og runde 1. Division
                      OBeliever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
                        Og selvfølgelig skal i hylde ham og takke ham for 3,5 gode år hvor han præsterede på højeste niveau og reddede vores røv mange gange.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
                          Der er da ingen tvivl om, at han har lært af Falk. Den kontrakt var jo på plads tidligt, tidligt på efteråret. Jeg har været sikker siden Viktor Fischer gav ham en lang krammer efter slutfløjt.

                          Men jeg holder nu stadig på, at der er en vis selvprostitution over at hylde en mand, der er skiftet til FCK så meget. Giv den dog med lidt tavshed i respekt for hvad han har placeret for stregerne, og lad det blive ved det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Den er svær. Men ser ingen grund til det modsatte. Han har grebet denne situation rigtig an hele vejen og kan godt forstå han vil videre.
                            Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene
                            Jeg har heller ikke et ondt ord at sige om ham. Men st stå og hylde en FCK-spiller er ikke for mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Og selvfølgelig skal i hylde ham og takke ham for 3,5 gode år hvor han præsterede på højeste niveau og reddede vores røv mange gange.
                              Måske han også skal have en stor hyldest når han vender tilbage for FCK? Så kan vi hygge os lidt med FCKs gamle OBere og sige øv bøv og bedre held næste gang, når vi taber? :-)

                              Comment


                                Gryte er som de fleste andre lejesvend, men han fortjener al respekt og også accept af hans klubvalg. Jeg er da glad for at kunne se ham på tv en gang i mellem. Og jeg kan holde med FCK mod udenlandske hold. ALDRIG mod et dansk.
                                Men jeg er en smule bekymret for om hans højde kan give problemer mod internationale hold.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X