Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Måske han også skal have en stor hyldest når han vender tilbage for FCK? Så kan vi hygge os lidt med FCKs gamle OBere og sige øv bøv og bedre held næste gang, når vi taber? :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Måske de samme tåber som smed øl ned over stemningsområdet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Lige præcis. Der var specielt 3 der provokerede Capo bevidst. De kastede øl ned over folk uden grund (holdte flad hånd under kruset for at ramme flest). Desværre fik de en flok på ca 30 med på deres trælse attitude. Derudover lykkedes det "lederen" (fuldskæg, strithår og halstørklæder om hovedet) at true et par unge drenge og gestikulerede til slåskamp. I mine øjne en uværdig opførsel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ville helst være ligeglad. Men jeg hader FCM 10000000000000000000 gange mere end samtlige hold tilsammen. Så det bliver svært
Synes sgu FCMs spillere og trænere er vand ved siden af. Steinlein er mest af alt ligegyldig..
- Likes 1
Comment
Comment