Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Hvordan kom du frem til den kobling?
    At de prøvede at overtage hvilke stemningssange der skulle synges. Så stillede bare et simpelt spørgsmål i dette touchy touchy emne..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

      Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D
      Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).

      Comment


        Var desværre forhindret i at se kampen, så selvfølgelig klasker vi dem lige 4-1... :-)

        Ederhyleme lækkert man, nu skal vi fanme have den bronze!!!

        Og hvor er det i øvrigt en fed måde et finde ud af resultatet på, at læse sig frem i kamptråden. Har jeg aldrig prøvet før :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).
          Efter FCN kampen stod en af de drenge der i 5 minutter og råbte "kom herover hvis du tør" til en anden som så lige var gået ind i tunnellen og stod og råbte det samme. Det var som at se en slags parringsritual. Men hvis det er konsekvent så er det vel bare at hive fat i noget steward værk. De råbte forresten også "det uofficielle Odense", men erindrer aldrig at have set dem til TIFO eller udebane eller noget i den stil.
          Last edited by FFM; 11-05-2019, 08:23.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det gør jeg så ikke
            Det er jo decideret dumt, set med OB briller!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

              Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).
              641D6C9B-BD4D-4FBB-AF18-4755802FFB2D.png
              Kender dem ikke, men sådan nogle juletræer har vist aldrig været uofficielle. Bare et par store snothvalpe, som ville se overraskede ud, når man lige kvalte den ene i sit eget halstørklæde og brugte ham som bat, til at slå hans kammerater med.

              Hov, som moderator synes jeg man burde tage fat i en vagt!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Det er jo decideret dumt, set med OB briller!
                OB kan jo stadig selv afgøre om de vil i EL.

                Det kan så være det bliver via en omvej takket være den forfærdelige ishockey/håndbold struktur vi desværre har.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                  Godt at høre. De var også i gang til sidste kamp. Da havde en af dem sagt at han var en af de karantæneramte. Hvis man vil se de 3, har de stribede på fb en masse billeder fra kampen. De figurerer på på billedet før det med Capo, og han der styrede showet er nr. 2 fra venstre :).
                  Jeg var slet ikke i tvivl om, hvem du refererede til. De stod lige foran mig, og ham, der førte an, var ved at komme op at slås med to-tre forskellige grupper.

                  Alle kan i princippet erklære sig uofficielle - det ligger jo lidt i ordet - men de er i hvert fald ikke en del af en organiserede uofficielle fanscene, altså Ultras.
                  SLO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    OB kan jo stadig selv afgøre om de vil i EL.

                    Det kan så være det bliver via en omvej takket være den forfærdelige ishockey/håndbold struktur vi desværre har.
                    Tja, men det kommer ned til en enkelt kamp, hvor dommeren kan smide Gryte ud og dømme straffe efter 1 min på en fejl.

                    Det er simpelthen for åndssvagt, at lade hadet til andre overgå kærligheden til egen klub.

                    Comment


                      Der har de sidste par kampe været folk der har refereret til at de er fra de uofficielle miljø.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
                        Der har de sidste par kampe været folk der har refereret til at de er fra de uofficielle miljø.
                        Og disse er ikke relateret til det uofficielle el. ultras miljøet på nogen måde, som Morten så fint påpeger.
                        Last edited by Whoven; 11-05-2019, 23:52.

                        Comment


                          Istedet for at brokke jer over de unge drenge herinde, burde man tage en snak med dem på stadion. De er trods alt fanscenen og Odenses fremtid!
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                            Tja, men det kommer ned til en enkelt kamp, hvor dommeren kan smide Gryte ud og dømme straffe efter 1 min på en fejl.

                            Det er simpelthen for åndssvagt, at lade hadet til andre overgå kærligheden til egen klub.
                            Det ligger ikke til mig bare at tage den nemmeste vej ;-).

                            Først og fremmest ønsker jeg OB både får bronze og kval til EL. Dernæst ønsker jeg at FCM ikke vinder pokalen. Kan jeg få begge ønsker opfyldt er det selvfølgelig det fedeste, skal jeg kun vælge det ene så er det OB succes, så nej du skyder igen helt i skoven når du prøver at udlægge det jeg skriver som at jeg prioriterer egen vinding under andres tab.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              I reserveholdskampen mod Efb idag er vi lige kommet foran 1-0 ved Ludwig

                              vi stiller vidst op i noget 3-4-3 med den nye prøvespiller med fra start. Festersen er højrekant

                              Comment


                                2-0 Greve

                                Comment

                                Working...
                                X