Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg har heller ikke et ondt ord at sige om ham. Men st stå og hylde en FCK-spiller er ikke for mig.
    Vi hylder en OB-spiller ... som bliver en FCK spiller. Vi hylder ham for alt ham gav og det fortjener han bare. FCK-spiller er han først når han kommer på stadion næste sæson. Det er noget andet end med Falk. Gryte var altid loyal og åbenbart også ærligt i kommunikationen med klubben hvor man tog beslutning at holde fast i ham selvom han sagde sidste efterår at han ville vel ikke forlængre kontrakten. Ingen ondt ord i hensigt af Gryte. Han er OBer fir mig til kontrakten er udløbet. Han bliver modstander først derefter.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

      Måske han også skal have en stor hyldest når han vender tilbage for FCK? Så kan vi hygge os lidt med FCKs gamle OBere og sige øv bøv og bedre held næste gang, når vi taber? :-)
      Selvfølgelig ikke. Og glæder mig hvis han dropper i kampene mod os. Stadig er han OBer. Næste sæson er han FCKer og skal tabe hver eneste kamp.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Træls man skal til at holde med FCM i pokalen
        Det gør jeg så ikke
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
          ​​​​
          Måske de samme tåber som smed øl ned over stemningsområdet?

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det gør jeg så ikke
            Det kan jeg nok heller ikke. Men en sejr kan jo sikre os direkte europa hvis vi bliver 3`er...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Måske de samme tåber som smed øl ned over stemningsområdet?
              Lige præcis. Der var specielt 3 der provokerede Capo bevidst. De kastede øl ned over folk uden grund (holdte flad hånd under kruset for at ramme flest). Desværre fik de en flok på ca 30 med på deres trælse attitude. Derudover lykkedes det "lederen" (fuldskæg, strithår og halstørklæder om hovedet) at true et par unge drenge og gestikulerede til slåskamp. I mine øjne en uværdig opførsel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                Lige præcis. Der var specielt 3 der provokerede Capo bevidst. De kastede øl ned over folk uden grund (holdte flad hånd under kruset for at ramme flest). Desværre fik de en flok på ca 30 med på deres trælse attitude. Derudover lykkedes det "lederen" (fuldskæg, strithår og halstørklæder om hovedet) at true et par unge drenge og gestikulerede til slåskamp. I mine øjne en uværdig opførsel.
                Lyder til at de “uofficielle” måske har droppet deres boycut??

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lyder til at de “uofficielle” måske har droppet deres boycut??
                  ej nu må i stoppe!!
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    ej nu må i stoppe!!
                    Slap dog af. Stillede bare et spørgsmål

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Lyder til at de “uofficielle” måske har droppet deres boycut??
                      Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D
                      SLO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                        Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                          Den kan jeg godt skyde til jorden: Det var bare en flok stangstive tosser. Dem var der i øvrigt rigtig mange af. Længe leve fredagskampe! :D
                          Godt at høre. Tak for informationen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Lyder til at de “uofficielle” måske har droppet deres boycut??
                            Hvordan kom du frem til den kobling?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
                              Hvad sagde han?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg ville helst være ligeglad. Men jeg hader FCM 10000000000000000000 gange mere end samtlige hold tilsammen. Så det bliver svært
                                Om jeg begriber man kan hade nogle klubber mere end FCK - med ulidelige Fischer, Ankersen mfl samt skingre arrogante Ståle.
                                Synes sgu FCMs spillere og trænere er vand ved siden af. Steinlein er mest af alt ligegyldig..

                                Comment

                                Working...
                                X