Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-Esbjerg 10.5.19
Collapse
X
-
Fed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægFed kamp på stadion. Lækre 3 point og sin udgangspunkt fed stemning. DOG er det lidt ærgerligt at der er en fraktion i øvre højre side på stiften som skifter sange, og når resten stemmer i stopper de. De tyssede også mens resten var i gang med at skabe god stemning. Håber de giver hinanden, for det var ret ødelæggende. Nogle på tribunen sagde at det var en flok af de uofficielle, men jeg ved det ikke.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægBehøver vi alligevel at hylde Grytebust?
Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Uanset hvad, så er han cool i sit interview bagefter. Kører virkelig god stil, må jeg indrømme!
Men jeg holder nu stadig på, at der er en vis selvprostitution over at hylde en mand, der er skiftet til FCK så meget. Giv den dog med lidt tavshed i respekt for hvad han har placeret for stregerne, og lad det blive ved det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Den er svær. Men ser ingen grund til det modsatte. Han har grebet denne situation rigtig an hele vejen og kan godt forstå han vil videre.
Eneste trælse er stadig vi ikke tjener millioner på ham. Men det tror jeg ikke er hans skyld alene
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Og selvfølgelig skal i hylde ham og takke ham for 3,5 gode år hvor han præsterede på højeste niveau og reddede vores røv mange gange.
Comment
-
Gryte er som de fleste andre lejesvend, men han fortjener al respekt og også accept af hans klubvalg. Jeg er da glad for at kunne se ham på tv en gang i mellem. Og jeg kan holde med FCK mod udenlandske hold. ALDRIG mod et dansk.
Men jeg er en smule bekymret for om hans højde kan give problemer mod internationale hold.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment