Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dommerfejl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Aha, nej man kan slet ikke se det på billederne, men når Ruud siger det, må den være god nok. Jeg trækker den tilbage! Godt set af dommeren i øvrigt!

    Comment


      #92
      Vi sad også og råbte og skreg, indtil det fjerde eller femte replay, hvos én af dem vi så kampen med, gjorde opmærksom på Ruud. Så var den klar. Klart straffe, og fatisk rigtig godt dømt. Jeg synes faktisk generelt dommeren var god idag.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Vi sad også og råbte og skreg, indtil det fjerde eller femte replay, hvos én af dem vi så kampen med, gjorde opmærksom på Ruud. Så var den klar. Klart straffe, og fatisk rigtig godt dømt. Jeg synes faktisk generelt dommeren var god idag.
        når Ruud indrømmer at han rammer Illum så må det tages for gode vare at det er et korrekt dømt straffespark, iøvrigt fedt at Ruud skrider fra interwiev i samme sekund Jesper Sørensen blander sig med en påstand om at den skulle være takseret til direkte rødt til Ruud
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #94
          Apropos dommerfejl.. Ser lige FCK - EFB.. 3 tydelige straffespark er IKKE blevet dømt i den kamp!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Apropos dommerfejl.. Ser lige FCK - EFB.. 3 tydelige straffespark er IKKE blevet dømt i den kamp!
            Bare hovedparten af de 3 var til FCK så passer det mig fint :)

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bare hovedparten af de 3 var til FCK så passer det mig fint :)
              Alle tre til EFB... To helt oplagte.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #97
                Flot indrømmet af Ruud. Jeg var som de fleste sikker på det var en fejldom.

                PS: pinligt med den gang FCK dommerhjælp. OGså at Delayny slap for gult mens HHA fik.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Flot indrømmet af Ruud. Jeg var som de fleste sikker på det var en fejldom.

                  PS: pinligt med den gang FCK dommerhjælp. OGså at Delayny slap for gult mens HHA fik.
                  hader FCK men i dette tilfælde godt for OB

                  Comment


                    #99
                    Vildt, så mange point FCK har fået fra dommerhjælp i år... Ville have set rigtig skidt ud, hvis der var blevet dømt hvad der skulle i 1. og 2. runde samt i går...

                    Comment


                      og at agger ikke engang får kort får sin stempling er sgu mig en gåde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Alle tre til EFB... To helt oplagte.
                        Det første er klart nok i langsom, men dælme svært at se real time for dommeren. Det andet er det tydeligste, og her er der ikke så meget at snakke om. Det sidste er der efter min mening ikke: Amartey bliver ramt på armen, mens han kigger væk. EfB kan klart føle sig bortdømt, ingen tvivl om det.

                        Comment


                          Nu har FCM så igen fået tildelt et tyndt straffe . Er det mon bare sådan at dommerne ikke tør dømme mod topholdene , men ingen skubler har når det er den anden vej ?

                          Eksempler jeg lige kan huske
                          Sif- FCK . Sif snydt
                          FCM - OB . Tyndt straffe til FCM
                          FCK - EfB . EfB snydt 2 gange
                          OB -AaB ( sidste sæson ) OB snydt 2 gange

                          Måske , måske ikke .. bare en tanke , ved ikke om der er flere eks både for og imod teorien ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            synes lige jeg hørte i radioen at BIF fik godkendt et off-side mål, liniedommeren vinkede korrekt og dommeren rettede sig efter ham og annulerede målet, hvorefter BIF-spillerne brokkede sig heftigt og pludselig vurderede dommeren så at målet skulle godkendes. Det er over grænsen for det absurde, og stinker langt væk af forskelsbehandling. Jeg håber ikke det er rigtigt, men frygter desværre at jeg hørte rigtigt
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              synes lige jeg hørte i radioen at BIF fik godkendt et off-side mål, liniedommeren vinkede korrekt og dommeren rettede sig efter ham og annulerede målet, hvorefter BIF-spillerne brokkede sig heftigt og pludselig vurderede dommeren så at målet skulle godkendes. Det er over grænsen for det absurde, og stinker langt væk af forskelsbehandling. Jeg håber ikke det er rigtigt, men frygter desværre at jeg hørte rigtigt
                              Jeg så kampen på TV. Det var sandt, at der var off side, MEN... i afleverings øjeblikket bliver Brøndby spilleren tacklet af en FCV spiller. Dommeren vurderede således, at bolden kom fra en fcv spiller. Derfor der var 'uenighed' ml liniedommer og dommer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                                Jeg så kampen på TV. Det var sandt, at der var off side, MEN... i afleverings øjeblikket bliver Brøndby spilleren tacklet af en FCV spiller. Dommeren vurderede således, at bolden kom fra en fcv spiller. Derfor der var 'uenighed' ml liniedommer og dommer.
                                ok, så et tvivlstilælde hvor BIF tilgodeses, det er nok bare min paranoia men jeg mener jeg har set det før for ikke så lang tid siden 😣
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X