Oprindeligt indsendt af ultimatew
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dommerfejl
Collapse
X
-
Vi sad også og råbte og skreg, indtil det fjerde eller femte replay, hvos én af dem vi så kampen med, gjorde opmærksom på Ruud. Så var den klar. Klart straffe, og fatisk rigtig godt dømt. Jeg synes faktisk generelt dommeren var god idag."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægVi sad også og råbte og skreg, indtil det fjerde eller femte replay, hvos én af dem vi så kampen med, gjorde opmærksom på Ruud. Så var den klar. Klart straffe, og fatisk rigtig godt dømt. Jeg synes faktisk generelt dommeren var god idag.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægAlle tre til EFB... To helt oplagte.
Comment
-
Nu har FCM så igen fået tildelt et tyndt straffe . Er det mon bare sådan at dommerne ikke tør dømme mod topholdene , men ingen skubler har når det er den anden vej ?
Eksempler jeg lige kan huske
Sif- FCK . Sif snydt
FCM - OB . Tyndt straffe til FCM
FCK - EfB . EfB snydt 2 gange
OB -AaB ( sidste sæson ) OB snydt 2 gange
Måske , måske ikke .. bare en tanke , ved ikke om der er flere eks både for og imod teorien ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
synes lige jeg hørte i radioen at BIF fik godkendt et off-side mål, liniedommeren vinkede korrekt og dommeren rettede sig efter ham og annulerede målet, hvorefter BIF-spillerne brokkede sig heftigt og pludselig vurderede dommeren så at målet skulle godkendes. Det er over grænsen for det absurde, og stinker langt væk af forskelsbehandling. Jeg håber ikke det er rigtigt, men frygter desværre at jeg hørte rigtigtBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægsynes lige jeg hørte i radioen at BIF fik godkendt et off-side mål, liniedommeren vinkede korrekt og dommeren rettede sig efter ham og annulerede målet, hvorefter BIF-spillerne brokkede sig heftigt og pludselig vurderede dommeren så at målet skulle godkendes. Det er over grænsen for det absurde, og stinker langt væk af forskelsbehandling. Jeg håber ikke det er rigtigt, men frygter desværre at jeg hørte rigtigt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlægJeg så kampen på TV. Det var sandt, at der var off side, MEN... i afleverings øjeblikket bliver Brøndby spilleren tacklet af en FCV spiller. Dommeren vurderede således, at bolden kom fra en fcv spiller. Derfor der var 'uenighed' ml liniedommer og dommer.Believe OB
Comment
Comment