Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dommerfejl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Skal vi ikke bare håbe på at lidt af den elendighed vi har været vidner til i denne sæson, bliver bedre efter sommerpausen. Elendigt spil, elendige dommere, elendig træner, elendigt forsvar, målmænd, .... Ja man kan jo blive ved. Dommerne er elendige og det kan vi ikke blive uenige om. Men de er så sandelig ikke de eneste, som trænger til en tur i sommerskole.
    Eleeeendighed, javel. Jeg er også pisseærgerlig over at vi slutter som 12'er med 2 point i alt og en målscore på 5-124.

    Nå nej, vi har faktisk scoret 5. flest mål men også lukket 5. flest ind, hvoraf den ene 6-3 kamp mod AGF flyttede meget på sidstnævnte.

    Så var vi vist heller ikke værre...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      OB er bare ikke ret populære, mest grundet FP...

      Det er Riddersholm og FcM i øvrigt heller ikke, bare lige for at vende tilbage til teorierne, så har de heller ikke fået et straffespark i 1400 år...
      de fik da så 2 igår :-D

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        de fik da så 2 igår :-D
        Ja, så kom der da hul på bylden for deres vedkommende...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Nu ved jeg ikke om det er mig der læser det helt forkert, men nogle andre der har noget officielt omkring at replay reglerne på stadion er lavet om?
          Umiddelbart lyder det ret mærkeligt, men på deres facebookside fortæller Nordsjælland at den er god nok. Kan vel umiddelbart tænkes at skabe en ret så ond stemning til tider (bare tænk på vores sidste sæson).
          http://www.fcn.dk/single-news/?tx_tt...db8daa3c12ec05

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Nu ved jeg ikke om det er mig der læser det helt forkert, men nogle andre der har noget officielt omkring at replay reglerne på stadion er lavet om?
            Umiddelbart lyder det ret mærkeligt, men på deres facebookside fortæller Nordsjælland at den er god nok. Kan vel umiddelbart tænkes at skabe en ret så ond stemning til tider (bare tænk på vores sidste sæson).
            http://www.fcn.dk/single-news/?tx_tt...db8daa3c12ec05
            Det var jeg ret sikker på, at man ikke måtte. Netop for ikke at lægge unødigt pres på dommeren, hvis han bliver opmærksom på en fejl han har lavet, og derved senere kompenserer for dette.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Det var jeg ret sikker på, at man ikke måtte. Netop for ikke at lægge unødigt pres på dommeren, hvis han bliver opmærksom på en fejl han har lavet, og derved senere kompenserer for dette.
              det lyder sært med replay's igen og igen, men det er det der står de har mulighed for. Kan dette være det første skridt mod en indførelse af et "challenge system" som der før har været snakket om herinde.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det lyder sært med replay's igen og igen, men det er det der står de har mulighed for. Kan dette være det første skridt mod en indførelse af et "challenge system" som der før har været snakket om herinde.
                Nej, det er bare storskærmsvisning af tv-signalet.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Nej, det er bare storskærmsvisning af tv-signalet.
                  jojo det har jeg forstået, men det vil da uundgåeligt medfører larm og støj og pres på dommeren i tvivlsomme kendelser og det kan da sagten medføre at Uefa og de nationale forbund må reagere på fejl fra dommeren for ikke at der kommer endnu mere tvivlsomme kompensationsdomme.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Jeg er nødt til at tage den her op igen.

                    Som jeg ser det er der end ikke skyggen af straffe. Hvordan kan den overhovedet dømmes?

                    Jeg undrer mig meget over, at det eneste fokus, der er på det, er en enkelt udtalelse fra Ousager, som er i et par forskellige medier. I stedet er fokus på, at Igboun scorer hattrick...

                    Der er to ting, der irriterer mig grænseløst efter denne kamp:

                    1. Vi indkasserer alt for mange mål inden for de sidste fem minutter af første halvleg. Det er specielt grelt på hjemmebane. I 25% af vores hjemmekampe i sidste sæson lukkede vi et mål ind i de sidste 5 minutter af første halvleg. Det lyder måske ikke så vildt, men i virkeligheden er det vanvittigt. Hvis vi lukkede et mål ind hvert femte minut i 25% af kampene (hvis I forstår), ville vi i snit lukke 4,5 mål ind pr. kamp... Og tendensen fortsætter åbenbart i denne sæson. Først mod FCK og nu mod FCM.

                    2. Og det som i virkeligheden vedrører denne tråd:
                    Med et forsøg på at være så objektiv som mulig, så vil jeg påstå, at vi er det hold, der har mistet flest point på tydelige dommerfejl i dette kalenderår. Det har været helt utroligt.
                    Det er kommet til et punkt, hvor jeg begynder at tro på, at det vil kunne vises på et nogenlunde statistisk niveau, at det ikke er en tilfældighed.
                    Last edited by Benediktson; 13-09-2014, 00:17.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                      Jeg er nødt til at tage den her op igen.

                      Som jeg ser det er der end ikke skyggen af straffe. Hvordan kan den overhovedet dømmes?

                      Jeg undrer mig meget over, at det eneste fokus, der er på det, er en enkelt udtalelse fra Ousager, som er i et par forskellige medier. I stedet er fokus på, at Igboun scorer hattrick...

                      Der er to ting, der irriterer mig grænseløst efter denne kamp:

                      1. Vi indkasserer alt for mange mål inden for de sidste fem minutter af første halvleg. Det er specielt grelt på hjemmebane. I 25% af vores hjemmekampe i sidste sæson lukkede vi et mål ind i de sidste 5 minutter af første halvleg. Det lyder måske ikke så vildt, men i virkeligheden er det vanvittigt. Hvis vi lukkede et mål ind hvert femte minut i 25% af kampene (hvis I forstår), ville vi i snit lukke 4,5 mål ind pr. kamp... Og tendensen fortsætter åbenbart i denne sæson. Først mod FCK og nu mod FCM.

                      2. Og det som i virkeligheden vedrører denne tråd:
                      Med et forsøg på at være så objektiv som mulig, så vil jeg påstå, at vi er det hold, der har mistet flest point på tydelige dommerfejl i dette kalenderår. Det har været helt utroligt.
                      Det er kommet til et punkt, hvor jeg begynder at tro på, at det vil kunne vises på et nogenlunde statistisk niveau, at det ikke er en tilfældighed.
                      1. Når vi er KLART underlegne i en kamp, så vil målene komme på et eller andet tidspunkt......Hvornår det er kan være en smule tilfældigt, bortset fra at jeg vil tro, at det dårligste hold lukker forholdsmæssigt flest mål ind mod slutningen af kampen, p.g.a. træthed...

                      2. Diarra skubber meget klart i ryggen på Ureña
                      Se situationen igen og bemærk Diarra`s arme.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        1. Når vi er KLART underlegne i en kamp, så vil målene komme på et eller andet tidspunkt......Hvornår det er kan være en smule tilfældigt, bortset fra at jeg vil tro, at det dårligste hold lukker forholdsmæssigt flest mål ind mod slutningen af kampen, p.g.a. træthed...

                        2. Diarra skubber meget klart i ryggen på Ureña
                        Se situationen igen og bemærk Diarra`s arme.
                        1. Jeg tror ikke på, at det er tilfældigt, at vi lukker så mange mål ind lige før halvleg.

                        2. Jeg er helt uenig. Der er kontakt, men han vælter ham ikke på nogen måde. Kontakten er jo kamp om bolden, og der er masser af sådanne dueller i løbet af en kamp, hvor intet bliver dømt. Jeg har set situationen mange gange, og jeg kan kun se en duel, hvor en spiller falder meget meget let (i øvrigt anden gang inden for meget kort tid) og en super svag dommer.

                        Comment


                          #72
                          Ved ikke om den her har været posted :) men rart og se en træner der er tændt for engang skyld... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5018525.ece

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            1. Jeg tror ikke på, at det er tilfældigt, at vi lukker så mange mål ind lige før halvleg.

                            2. Jeg er helt uenig. Der er kontakt, men han vælter ham ikke på nogen måde. Kontakten er jo kamp om bolden, og der er masser af sådanne dueller i løbet af en kamp, hvor intet bliver dømt. Jeg har set situationen mange gange, og jeg kan kun se en duel, hvor en spiller falder meget meget let (i øvrigt anden gang inden for meget kort tid) og en super svag dommer.
                            Diarra giver dommeren mulighed for at dømme den via hans hånd i ryggen , at Urinal falder let er korrekt og det hopper svage dommere ofte på . Og er der noget vi har i hobetal i DK så er det svage dommere .
                            Nu mistede vi et point på den konto , men fik vi ikke et par foræringer i Randers for nogle uger siden ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Det er er forskel på top og bund. I den anden ende var den garanteret ikke dømt

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Det er er forskel på top og bund. I den anden ende var den garanteret ikke dømt
                                Måske. Eller måske snarere på hjemme- og udehold.
                                Last edited by ScouserTommy; 13-09-2014, 12:02.

                                Comment

                                Working...
                                X