Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fynsland_85
    replied
    Azer. Han udstråler sikkerhed i alle aktioner. Måske er jeg fuld men jeg mener han er det bedste der er sket for OB siden B93 sendte Danmarks største talent til Fyn

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg stemmer på Diarra. Et par fejl, ja. Men stadig en super sikker indsats.

    Høegh spiller sin første rigtig gode kamp i lang tid. Dejligt. AMC og Ruud holdt også et fint niveau.

    Skula var håbløs. Azer skal ind centralt, Diarra skal på backen, og Skula skal på bænken. Sådan er billedet lige nu.

    Spelmann spillede en rodet kamp. Ham og Skula fungerer ikke specielt godt sammen centralt.

    Mos kæmpede godt, Falk var lidt svingende, men fantastisk mål.

    Emil var igen usynlig. Pinlig indsats.

    Leave a comment:


  • adahlk
    replied
    Azer

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    syntes nu ikke at DH så særlig sikker ud generelt... Jeg er i tvivl her..
    jeg ser aller helst at vi får en ny CM næste sæson. JH må finde et scoop et sted..
    Vi har Diarra. Han er pt vores bedste midterforsvarer - da han spillede pladsen i efteråret, blev har bare mere og mere sikker.

    MOM: Azer

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    Trykker på "Meget enig" knappen til dem der har stemt på Azer....

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Stemmer også på Azer, virkelig godt set af Jesper at hente ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen

    Helt klart.. Han burde starte ude næste gang

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen
    MOM: AZER
    mener helt klart Azer efterhånden må stå først for!!!

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    MOM: Azer busLAUSLISUSZXXZZXS
    Kampens dårligste: Ari Skulason for 2. eller 3. uge i træk
    måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Azer, han skal spille fast fremover, samtidig spiller Høgh sig også op i denne kamp, og mon ikke Kasper er slået af.
    syntes nu ikke at DH så særlig sikker ud generelt... Jeg er i tvivl her..
    jeg ser aller helst at vi får en ny CM næste sæson. JH må finde et scoop et sted..

    Leave a comment:


  • bettet
    replied
    MOM: Azer busLAUSLISUSZXXZZXS
    Kampens dårligste: Ari Skulason for 2. eller 3. uge i træk

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Azer, uden tvivl. Det ser meget bedre ud efter han kommer på banen, han er god både med og uden bold. Jeg er især imponeret over hvor god han er til at holde hovedet koldt og spille sig ud af pressede situationer, når man tænker på at tempoet må være noget højere end han har været vant til.
    Fuldstændig enig. Hvad kan det ikke blive til?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Azer, helt klart. Og så er jeg stadig voldsomt imponeret over Diarra. Han er godt nok vores Mr. Reliable.
    arghhh Marco. Det så sgu ikke for godt ud de første 40 min.. Så du ikke dem?
    resten var fint

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Azer, han skal spille fast fremover, samtidig spiller Høgh sig også op i denne kamp, og mon ikke Kasper er slået af.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Azer, uden tvivl. Det ser meget bedre ud efter han kommer på banen, han er god både med og uden bold. Jeg er især imponeret over hvor god han er til at holde hovedet koldt og spille sig ud af pressede situationer, når man tænker på at tempoet må være noget højere end han har været vant til.

    Leave a comment:

Working...
X