Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråb BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi var uheldige i dag, for langt hen ad vejen var vi klart de bedste, men efter 2-2 blev det tungt, vi faldt langt tilbage på banen og spillerne virkede trætte. Vi kommer godt ud af starthullerne både i 1. og 2. halvleg, men vi kan ikke holde momentum i mere end 20 minutter ad gangen. Til gengæld dejligt at vi hurtigt fik udlignet til 1-1! Inden kampen havde jeg gladelig solgt kampen for 1 point, men som vi spillede i dag, så er jeg da lidt ærgerlig over, at det ikke blev til tre. Uanset hvad, kan vi spille som vi spiller i dag, i resten af slutspillet, ser det rigtig lovende ud med hensyn til at løbe med bronzen. Dog skal skindet ikke sælges, før bjørnen er skudt, som man siger...

    Dagens mand i centrum: Dommer Anders Poulsen laver en fremragende imitation af den berygtede Anders Hermansen! (glemmer aldrig de hånd på bolden fra Remco van der Schaaf, de straffespark han snød os for og underkendte mål)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Leuwin min mom i dag. Spiller en kongekamp. Men mange gode i dag.
      Enig. Han får generelt for lidt ros. Minder mig om Derveld, der også altid døde med støvlerne på.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Leeuwin bedste mand, enig med jer andre. Stensikker defensivt og var også med offensivt i dag. AK var også en fornøjelse at se på. Kløve gjorde det også godt. Ja, jeg kunne blive ved, men de skilte sig særligt positivt ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Tjo, dobbelt så mange skud inden for rammen, et straffespark der ikke bliver dømt, flere gule kort som Brøndby slipper for. Vil umiddelbart tro at expected goals taler for OB sejr. OB var det bedste hold i dag.
          http://www.superliga.dk/kamp/2018-20.../brondby-if-ob

          Mange skud i feltet indenfor rammen som vi ikke scorer på ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Casper løber 13,3 km

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
              Leeuwin bedste mand, enig med jer andre. Stensikker defensivt og var også med offensivt i dag. AK var også en fornøjelse at se på. Kløve gjorde det også godt. Ja, jeg kunne blive ved, men de skilte sig særligt positivt ud.
              Men AK skal stadig score på sine store chancer ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                Leeuwin bedste mand, enig med jer andre. Stensikker defensivt og var også med offensivt i dag. AK var også en fornøjelse at se på. Kløve gjorde det også godt. Ja, jeg kunne blive ved, men de skilte sig særligt positivt ud.
                👍
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  http://www.superliga.dk/kamp/2018-20.../brondby-if-ob

                  Mange skud i feltet indenfor rammen som vi ikke scorer på ...
                  Det er rigtigt at det er for dårligt vi ikke får scoret mere, men synes ikke det ændrer på billedet af at vi skabte flest chancer og spillede bedst i kampen som helhed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Casper løber 13,3 km
                    Han er vigtig for holdet. JM får det bedste ud af spillerne.

                    Comment


                      Michelsen frygter at Barrets fod er brækket

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Men AK skal stadig score på sine store chancer ...
                        Det er jo derfor, at han får sin store løn! Men den her AK er en forfriskende forandring fra den AK, vi ellers har måttet udholde længe. Det er en start, selvom det gerne må krydres med nogle mål nu. Selvom jeg godt kan lide Helenius, så er AK og Bashkim den bedste duo pt. og har været det i foråret, og de gør hinanden bedre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Men AK skal stadig score på sine store chancer ...
                          Der er fire-fem mand, der har chancer de skal score på i dag. Det er pt. det der adskiller vores kvalitet fra de rigtige topholds.

                          Comment


                            For øvrigt respekt til JM for ikke gide at snakke om dommer efter kampen og lige give en stikpille til viasat med al det dommer fokus.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Han er vigtig for holdet. JM får det bedste ud af spillerne.
                              Syntes ikke han var god i første halvleg. 2. Halvleg var lang bedre fra hans side. Men man må tage hatten af for at han i det mindste kæmper ekstremt selvom alt ikke lykkedes..

                              Martin Jørgensen sagde faktisk at Casper har X Factor

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg
                                Det er jo derfor, at han får sin store løn! Men den her AK er en forfriskende forandring fra den AK, vi ellers har måttet udholde længe. Det er en start, selvom det gerne må krydres med nogle mål nu. Selvom jeg godt kan lide Helenius, så er AK og Bashkim den bedste duo pt. og har været det i foråret, og de gør hinanden bedre.
                                +1
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X