Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Han var da udlejet til Empoli så han kan vel blive udlejet igen .. købsoption og så må NT smide lidt ind. Kan han sælges igen er det vel en slags Lucas Andersen ting .. køb for at sælge ..
    Hvad tror du realistisk set, at de vil have for ham?? Du snakker om et transferbeløb, der vil være det med afstand største beløb OB nogensinde har brugt på en spiller. Selv en lejeaftale virker langt væk. Han har et ganske udemærket navn i Italien (hvad den pris Fiorientina betalte i januar også afspejler), så der skal nok være nogle muligheder i en af de mindre Serie A-klubber også på leje.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      No offense til ham der har postet det, men jeg tror ikke et øjeblik på, at det passer. Og hvis det gør, skal jeg nok indrømme, at jeg er et fjols.
      Jeg tør overhovedet ikke stå fast på, at det er rigtigt, men min kollega siger, at vi er enige med ham, og at OB nu bare afventer og ser, om der skulle dukke noget bedre op, inden transfervinduet lukker. Jeg drømmer personligt meget mere om at få Daniel Høegh hjem, men det tror jeg til gengæld ikke på - desværre.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Hvad tror du realistisk set, at de vil have for ham?? Du snakker om et transferbeløb, der vil være det med afstand største beløb OB nogensinde har brugt på en spiller. Selv en lejeaftale virker langt væk. Han har et ganske udemærket navn i Italien (hvad den pris Fiorientina betalte i januar også afspejler), så der skal nok være nogle muligheder i en af de mindre Serie A-klubber også på leje.
        Ja det sku ikke. Hvis, og med streg under hvis, det overhovedet skal være realistisk for OB at være med i kampen om Jacob Rasmussen skal vi have en Silberbauer-lignende aftale hvor vi betaler maks 30% af hans løn. Jeg tror han tjener ganske fint i Italien og også på et niveau hvor selv FCK vil have svært ved at komme med et ordentlig bud.

        Men kort sagt, nej - det kommer ikke til at ske før om 10 år når han er blevet træt af udlandet og OB kalder.

        Comment


          Vi kunne købe han, give ham 5 år og leje ham ud til Sif i denne sæson
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-u21-udtagelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Han var da udlejet til Empoli så han kan vel blive udlejet igen .. købsoption og så må NT smide lidt ind. Kan han sælges igen er det vel en slags Lucas Andersen ting .. køb for at sælge ..
            OB har 0% chance for at købe Jakob Rasmussen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Vi kunne købe han, give ham 5 år og leje ham ud til Sif i denne sæson
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-u21-udtagelse
              De behøver ikke leje ham ud
              siden 1887

              Comment


                Til orientering var Barreth ikke til stede ved træningen i dag, hvad det så måtte betyde. Derudover manglede Jacob M også. Alle andre deltog fuldt ud incl. Teitur og Hyllegård fra Svendborg.
                Last edited by pnl; 27-08-2019, 20:19.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Til orientering var Barreth ikke til stede ved træningen i dag, hvad det så måtte betyde. Derudover manglede Jacob M også. Alle andre deltog fuldt ud incl. Teitur og Hyllegård fra Svendborg.
                  Det kan godt være jeg har nej-hatten på - men det kan blive en tung onsdag, hvis Barrett forlader os og Davidsen bliver præsenteret som erstatning

                  Jeg håber vi har ambitioner

                  Comment


                    Skuffende at Ludvig salget bare var endnu én tilfældig mulighed der lige bød sig, og at der ikke var en klar plan efterfølgende.
                    Altså udover et bud på Thelander, som så ikke lykkedes

                    Nu er der gået uger siden salget, og nu skal vi ud og hente spillere på vinduets sidste dage. Det virker lidt for tilfældigt, når man ikke har en klar plan B.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Til orientering var Barreth ikke til stede ved træningen i dag, hvad det så måtte betyde. Derudover manglede Jacob M også. Alle andre deltog fuldt ud incl. Teitur og Hyllegård fra Svendborg.
                      Barrett var i Ådalen. Han var indenfor og lave øvelser med fysioterapeuten, ligesom Jens Jakob Thomasen også var.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                        Barrett var i Ådalen. Han var indenfor og lave øvelser med fysioterapeuten, ligesom Jens Jakob Thomasen også var.
                        Ok, tak for oplysningen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Skuffende at Ludvig salget bare var endnu én tilfældig mulighed der lige bød sig, og at der ikke var en klar plan efterfølgende.
                          Altså udover et bud på Thelander, som så ikke lykkedes

                          Nu er der gået uger siden salget, og nu skal vi ud og hente spillere på vinduets sidste dage. Det virker lidt for tilfældigt, når man ikke har en klar plan B.
                          Man må virkelig have været desperat for at komme af med ham. Og indtil videre har det jo haft absolut ingen betydning at han er smuttet før tid.
                          Problemet opstår hvis man ikke lykkedes med at finde en her de sidste dage

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Man må virkelig have været desperat for at komme af med ham. Og indtil videre har det jo haft absolut ingen betydning at han er smuttet før tid.
                            Problemet opstår hvis man ikke lykkedes med at finde en her de sidste dage
                            Mon ikke vi begynder at nærme os det tidspunkt på transfervinduet hvor spillere med lidt ekstra kvalitet pludselig kan blive en mulighed for OB.

                            Nu lykkes det jo De pis-gule at lande den stopper de har ævlet om hele sommeren, så må vi jo være på vej ned til OBs plads i fødekæden snart..

                            Enten bliver vi glade - og ellers kommer den klassiske JH svada “Vi var tæt på noget ekstra ordinært, men det lykkes desværre ikke til sidst. Men når det er sagt, er jeg utrolig godt tilfreds med den trup vi råder over”



                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                              Mon ikke vi begynder at nærme os det tidspunkt på transfervinduet hvor spillere med lidt ekstra kvalitet pludselig kan blive en mulighed for OB.

                              Nu lykkes det jo De pis-gule at lande den stopper de har ævlet om hele sommeren, så må vi jo være på vej ned til OBs plads i fødekæden snart..

                              Enten bliver vi glade - og ellers kommer den klassiske JH svada “Vi var tæt på noget ekstra ordinært, men det lykkes desværre ikke til sidst. Men når det er sagt, er jeg utrolig godt tilfreds med den trup vi råder over”


                              Bøf har vidst været nødsaget til at få salget af Mukhtar på plads, før at der kunne købes lidt ind igen.
                              Men det er da rigtigt at vi nu er i sidste uge og at spillere, som måske har afventet bud fra mere lukrative adresser, er nødt til at kigge efter klubber i næste lag. Jeg har en fornemmelse af at en større kabale skal gå op i OB nu her og at det hele eskalerer i løbet af samme dag, om hvem der skal ud og ind. Spørgsmålet er så om det sker i dag, i morgen eller vi måske skal helt frem til deadline day
                              ​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Bøf har vidst været nødsaget til at få salget af Mukhtar på plads, før at der kunne købes lidt ind igen.
                                Men det er da rigtigt at vi nu er i sidste uge og at spillere, som måske har afventet bud fra mere lukrative adresser, er nødt til at kigge efter klubber i næste lag. Jeg har en fornemmelse af at en større kabale skal gå op i OB nu her og at det hele eskalerer i løbet af samme dag, om hvem der skal ud og ind. Spørgsmålet er så om det sker i dag, i morgen eller vi måske skal helt frem til deadline day
                                ​​​
                                Hvad er det for en kabale?

                                Ud:
                                AK, JBL, Greve?

                                Ind: CB, ?

                                i min optik mangler vi en CB på niveau med Tverskov og Leeuwin.

                                Hvis der er afgange skal der vel tilsvarende tilgange og formår JH på et par dage at hente 4 spillere der kan hæve niveauet og passe ind i truppen?

                                Oliver
                                Leeuwin. Tverskov. NY
                                Ryan. Opondo. Drachmann. Kløve. JBL
                                Kadrii. Sander.

                                Bernat
                                Lund. Obbekjær. Lund. Madu.
                                Eskesen. JJT. Greve. Harboe.
                                AK. Jebali.

                                Håber at fokus er 100% på en ny CB og så må det andet komme hvis der er mulighed for noget men der bør vel ikke sælges før erstatningen er på plads ...

                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X