Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Forstår godt hvis JH ikke sprænger banken for JBL-forlængelse. Dels er det ikke engang et år siden han forlængede sin kontrakt og utvivlsomt har fået en markant lønstigning der. Dels er han trods en fin sæson sidste år ifølge JH ikke hot på transfermarkedet. Står det til trone, så kan det ikke blive bedre. Jeg tror han skal præstere det samme og måske endda lægge en smule på, for at større klubber end os ringer JH op, og derfor havde det måske været klogest at forlænge et års tid endnu engang. Han har i sin lange tid i OB blot præsteret en enkelt sæson. Resten har ikke været til andet end middelmådig suppebold.
    Altså som sagt, så ved jeg ikke andet end dét, som blev meldt op i podcasten, så kan ikke kommentere yderligere på det - ville bare lige bringe det videre.

    Comment


      Er der slet intet på vandrørene, angående vores kommende CF???

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

        Altså som sagt, så ved jeg ikke andet end dét, som blev meldt op i podcasten, så kan ikke kommentere yderligere på det - ville bare lige bringe det videre.
        Nej nej. Det er også bare mig som knytter en kommentar til at Barrett måske har lidt for høje tanker om sig selv. Jeg mener at Barrett trives i vores system og kunne bruge et år mere til at lægge på. Nu risikerer han qua sin afvisning af kontraktforlængelsen ikke at blive solgt. Vi når forhåbentligt at hente en ind, og så risikerer han at der satses mere på den nye. Dermed er det måske nærmere midterklubber i skandinavien frem for klubber i, sydeuropa som bider mærke i ham. Det kan blive de barske realiteter, for han er ikke så vigtig på vores hold som tverskov, drachmann eller bashkim.

        Comment


          Jbl har virkelig klokket i det med sin udmelding, medmindre der står en klub klar som han gerne vil have gennemtrumfet et salg til!
          OB har været meget tålmodig med ham, han har været længe om at levere i klubben, og har imo primært shinet i sidste sæson fordi at vi har spillet med 3 center forsvarer, hvilket har ladet ham spille på sine offensive kompetancer uden at hans defensive mangler er blevet alvorligt udfordret!
          der er flere gange blevet meldt ud at OB stadig er en 4-4-2 klub og i en traditionel 4 kæde er Oliver imo en bedre back end jbl.
          Han risikerer nemt at ryge på bænken det næste år, og så er hans næste kontrakt næppe bedre end hvad OB har tilbudt.
          Jeg kan godt lide JBL og ville gerne beholde ham, men jeg synes ikke at hans opførsel her klæder ham og han risikere nemt at tvinge OB til at statuere et eksempel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
            Jbl har virkelig klokket i det med sin udmelding, medmindre der står en klub klar som han gerne vil have gennemtrumfet et salg til!
            OB har været meget tålmodig med ham, han har været længe om at levere i klubben, og har imo primært shinet i sidste sæson fordi at vi har spillet med 3 center forsvarer, hvilket har ladet ham spille på sine offensive kompetancer uden at hans defensive mangler er blevet alvorligt udfordret!
            der er flere gange blevet meldt ud at OB stadig er en 4-4-2 klub og i en traditionel 4 kæde er Oliver imo en bedre back end jbl.
            Han risikerer nemt at ryge på bænken det næste år, og så er hans næste kontrakt næppe bedre end hvad OB har tilbudt.
            Jeg kan godt lide JBL og ville gerne beholde ham, men jeg synes ikke at hans opførsel her klæder ham og han risikere nemt at tvinge OB til at statuere et eksempel.
            ENIG I DET HELE Især det omkring at OB kan blive nødt til at statuere et eksempel.

            Hvis jeg var JBL ville jeg skynde mig at skrive under på en forlængelse med OB. Min "kilde" fortæller mig, at interessen for ham er forsvindende lille Hvertfald fra klubber, som kan tilbyde bedre økonomi end OB.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

              ENIG I DET HELE Især det omkring at OB kan blive nødt til at statuere et eksempel.

              Hvis jeg var JBL ville jeg skynde mig at skrive under på en forlængelse med OB. Min "kilde" fortæller mig, at interessen for ham er forsvindende lille Hvertfald fra klubber, som kan tilbyde bedre økonomi end OB.
              Det nægter jeg at tro på. JBL skal nok have masser af muligheder for at skifte væk, især hvis det foregår transferfrit. Brøndby er desperate efter en venstre back f.eks. De kunne sagtens være i markedet for ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det nægter jeg at tro på. JBL skal nok have masser af muligheder for at skifte væk, især hvis det foregår transferfrit. Brøndby er desperate efter en venstre back f.eks. De kunne sagtens være i markedet for ham.
                Jeg håber du har ret. Jeg så gerne at vi fik lidt mønt for ham!

                De udmeldinger jeg har fået, er bare at interessen er lille. Tolk det som du vil.
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  For JM har Barretts beslutning ingen konsekvens i hensigt af spilletid:
                  https://www.fyens.dk/sport/OB-traene...rtikel/3374070

                  Men han roser Olli Lund og "når folk gør det godt, skal de også belønnes for det, siger OB-træneren". Så vi vil vel se Olli Lund igen som venstre wingbacks mod Hobro
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                    Jeg håber du har ret. Jeg så gerne at vi fik lidt mønt for ham!

                    De udmeldinger jeg har fået, er bare at interessen er lille. Tolk det som du vil.
                    Rationelt kan jeg bare ikke se, hvorfor der ikke skulle være interesse for Barrett, og heller ikke, at det ikke skulle være muligt at score et par millioner på ham. Han har lige spillet sin klart bedste sæson, han er en moderne back, han er kun 24, så han bør have en del år at løbe på endnu, og han har stadig et ry som ex-stortalent. Rent logisk er det bare en god salgscase. Du kan godt bilde mig ind, at der ikke er nogen kæmpe interesse for ham, men med de spillere vi ellers ser blive kastet rundt, må der også være et marked som Barrett.

                    Og helt fedt i øvrigt, at du skriver de ting du hører fra folk der måtte vide nogle ting, også selvom jeg tvivler på at det er hele billedet lige i det her tilfælde. Det skal du bare blive ved med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Rationelt kan jeg bare ikke se, hvorfor der ikke skulle være interesse for Barrett, og heller ikke, at det ikke skulle være muligt at score et par millioner på ham. Han har lige spillet sin klart bedste sæson, han er en moderne back, han er kun 24, så han bør have en del år at løbe på endnu, og han har stadig et ry som ex-stortalent. Rent logisk er det bare en god salgscase. Du kan godt bilde mig ind, at der ikke er nogen kæmpe interesse for ham, men med de spillere vi ellers ser blive kastet rundt, må der også være et marked som Barrett.

                      Og helt fedt i øvrigt, at du skriver de ting du hører fra folk der måtte vide nogle ting, også selvom jeg tvivler på at det er hele billedet lige i det her tilfælde. Det skal du bare blive ved med.
                      Jeg har med vilje fravalgt at poste "rygter" om spillertilgange. Men dette "rygte" tænkte jeg godt, at jeg kunne dele.

                      Jeg er i øvrigt enig i alt det du skriver. Jeg tror bare at klubberne er bange for hans skadeshistorik, samt det faktum at han er skolet VB, men med elendige defensive egenskaber. Hvis han var ligeså god defensivt, som han er offensivt, så jeg sagtens at han kunne skifte til et niveau eller to højere end OB. Lige nu tror jeg bare, at de tilbud der kommer er fra klubber på samme niveau som OB, og under.

                      Som skrevet af flere, spiller han et farligt spil. For han tvinger OB til at tage alle tilbud seriøst. Problemet er bare at de tilbud der kommer sikkert ikke er særligt økonomisk attraktive. Og så er spørgsmålet om man vil lade ham gå for småpenge, og give de resterende spillere i truppen opfattelsen af, at hvis man holder klubben for nar længe nok, og offentligt går ud og "håner" de kontraktudspil der er kommet, at så får man bare lov til at blive solgt. Eller om klubben vil statuere et eksempel og beholde ham hvis ikke det rigtige tilbud kommer.
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det nægter jeg at tro på. JBL skal nok have masser af muligheder for at skifte væk, især hvis det foregår transferfrit. Brøndby er desperate efter en venstre back f.eks. De kunne sagtens være i markedet for ham.
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...en-dansk-klub/

                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://aabsport.dk/nyheder/2019/apr...ger-udenlands/

                          Comment


                            Ja det kan godt ske igen :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det nægter jeg at tro på. JBL skal nok have masser af muligheder for at skifte væk, især hvis det foregår transferfrit. Brøndby er desperate efter en venstre back f.eks. De kunne sagtens være i markedet for ham.
                              Barrett er umiddelbart OB`s klart bedste venstre back, som jeg ser det.
                              Jeg synes folk er lidt hårde ved ham og det niveau han besidder, efter det er blevet klart at han ikke vil forlænge.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Barrett er umiddelbart OB`s klart bedste venstre back, som jeg ser det.
                                Jeg synes folk er lidt hårde ved ham og det niveau han besidder, efter det er blevet klart at han ikke vil forlænge.
                                Aldeles enig. Beholder ham gerne også selvom det betyder lønstigning til ham.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X