Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ludwig var altså endnu et fejlkøb i den imponerende række af fejlkøb. Hvordan folk kan være så rolige med JH ved roret, forstår jeg intet af, han er jo netop kendt for ikke at have rettidig omhu og ikke magte en langsigtet strategi.

    Men vi må da håber JM har noget i kikkerten.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Ludwig var altså endnu et fejlkøb i den imponerende række af fejlkøb. Hvordan folk kan være så rolige med JH ved roret, forstår jeg intet af, han er jo netop kendt for ikke at have rettidig omhu og ikke magte en langsigtet strategi.

      Men vi må da håber JM har noget i kikkerten.
      In Jakob Michelsen i trust

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        In Jakob Michelsen i trust
        Som også blev hentet af JH, ligesom Bashkim, Svendsen og andre virkeligt dårlige spillere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mortenwilliam
          Som også blev hentet af JH, ligesom Bashkim, Svendsen og andre virkeligt dårlige spillere
          Har jeg sagt noget forkert?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Har jeg sagt noget forkert?
            Får efterhånden bare voldsomt lange løg af kun at kunne læse JH bashing i diverse tråde. Hvorfor ikke lave en “saglig” - fuck JH tråd og så rykke det hele derover

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Ludwig var altså endnu et fejlkøb i den imponerende række af fejlkøb. Hvordan folk kan være så rolige med JH ved roret, forstår jeg intet af, han er jo netop kendt for ikke at have rettidig omhu og ikke magte en langsigtet strategi.

              Men vi må da håber JM har noget i kikkerten.
              JM var da selv med til at hente Ludwig i Horsens. Men alle træner kan tage fejl. Men personligt synes jeg han var ok Ludwig

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mortenwilliam Se indlæg

                Får efterhånden bare voldsomt lange løg af kun at kunne læse JH bashing i diverse tråde. Hvorfor ikke lave en “saglig” - fuck JH tråd og så rykke det hele derover
                Og jeg får efterhånden bare voldsomt lange løg af at mange af os bliver skåret over én kam fordi der er 2-3 stykker der er sådan som du siger. Vi er faktisk en del der er saglige og ufattelig lidt kritiske siden JM kom til

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Ludwig var altså endnu et fejlkøb i den imponerende række af fejlkøb. Hvordan folk kan være så rolige med JH ved roret, forstår jeg intet af, han er jo netop kendt for ikke at have rettidig omhu og ikke magte en langsigtet strategi.

                  Men vi må da håber JM har noget i kikkerten.
                  Og du er jo netop kendt for en evig, total unuanceret, usaglig kritik af JH.

                  Comment


                    Det er liiige offensivt nok at kalde Ludwig for et fejlkøb. Manden har spillet 26 kampe i en sæson hvor OB, hvis ikke det var pga af FCK og FCM's tidlige sommerferie, egentlig burde have været endt i Europa. Det er jo ikke Yao eller Nana Welbeck niveau vi snakker om.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Og du er jo netop kendt for en evig, total unuanceret, usaglig kritik af JH.
                      Det er en meget unuanceret og usaglig kritik af min kritik. Du er kendt for, at været totalt forblændet og unuanceret i din vurdering. Så vi er lige vidt, er du glad nu? eller skulle vi snakke substans i stedet for den slags ligegyldige udfald?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                        Det er liiige offensivt nok at kalde Ludwig for et fejlkøb. Manden har spillet 26 kampe i en sæson hvor OB, hvis ikke det var pga af FCK og FCM's tidlige sommerferie, egentlig burde have været endt i Europa. Det er jo ikke Yao eller Nana Welbeck niveau vi snakker om.
                        Men han har jo spillet dårligt og på den sæson blevet overhalet af Oliver Lund der ikke engang burde have niveau til at spille der. Han er jo røget bagerst i køen, dvs. udover Oliver også bag Marco. Da han kom var han tænkt som en klar og markant forstærkning, en sikker starter. Der er han altså faldet helt igennem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                          Det er liiige offensivt nok at kalde Ludwig for et fejlkøb. Manden har spillet 26 kampe i en sæson hvor OB, hvis ikke det var pga af FCK og FCM's tidlige sommerferie, egentlig burde have været endt i Europa. Det er jo ikke Yao eller Nana Welbeck niveau vi snakker om.
                          Enig, synes også der er mange, der skyder helt ved siden af. Han var da en hæderlig forsvarsspiller, som er røget bagerst i køen - det sker jo.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Men han har jo spillet dårligt og på den sæson blevet overhalet af Oliver Lund der ikke engang burde have niveau til at spille der. Han er jo røget bagerst i køen, dvs. udover Oliver også bag Marco. Da han kom var han tænkt som en klar og markant forstærkning, en sikker starter. Der er han altså faldet helt igennem.
                            Han ender som et fejlkøb, og den største grund til det tror jeg er JM's systemskifte. Ludwig er udpræget 4-back spiller, hvor han i Horsens havde stor succes med at være den ledende midterforsvarer og så have det vi i gamle dage kaldte en forstopper til at tage hovedparten af duellerne. I OB fik han aldrig den rolle og er for udfordret i duellerne i et tremandsforsvar. Om han nogensinde var blevet en succes er svært at spå om, men jeg tror bestemt ikke det har været til hans fordel at JM gik over til at spille 3 mand bagved. Det kan man selvfølgelig også kalde mangel på kvalitet!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Han ender som et fejlkøb, og den største grund til det tror jeg er JM's systemskifte. Ludwig er udpræget 4-back spiller, hvor han i Horsens havde stor succes med at være den ledende midterforsvarer og så have det vi i gamle dage kaldte en forstopper til at tage hovedparten af duellerne. I OB fik han aldrig den rolle og er for udfordret i duellerne i et tremandsforsvar. Om han nogensinde var blevet en succes er svært at spå om, men jeg tror bestemt ikke det har været til hans fordel at JM gik over til at spille 3 mand bagved. Det kan man selvfølgelig også kalde mangel på kvalitet!
                              Intet på plads i hvert fald ..

                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...y-midtstopper/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Han ender som et fejlkøb, og den største grund til det tror jeg er JM's systemskifte. Ludwig er udpræget 4-back spiller, hvor han i Horsens havde stor succes med at være den ledende midterforsvarer og så have det vi i gamle dage kaldte en forstopper til at tage hovedparten af duellerne. I OB fik han aldrig den rolle og er for udfordret i duellerne i et tremandsforsvar. Om han nogensinde var blevet en succes er svært at spå om, men jeg tror bestemt ikke det har været til hans fordel at JM gik over til at spille 3 mand bagved. Det kan man selvfølgelig også kalde mangel på kvalitet!
                                AL blev holdt oppe af en monster stærk kollega i Horsens.
                                AL er en fin spiller hvis man ikke har top 6 ambitioner.
                                At JH har bedre hitrate skyldes at JM har bedre overblik og kendskab i marked. Kent blev holdt oppe af Lynges evner, og da han kom til OB. Blev udfordringen at hverken Kent eller JH har spidskompetence i forhold til at finde guld.

                                Comment

                                Working...
                                X