Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er bedst for alle. Ludwig havde en supper makker i Horsens, han har aldrig selv været god nok til et tophold. Hvis vi kan få en på Tverskov niveau, men måske med bedre fysik så vil vi blive bedre og ikke så sårbar. Jepper er på kanten af karantæne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
AK i bytte for Okore + en pose penge. Deres angriber er skadet og ude på ubestemt tid. Jeg har dog aldrig været så vild med Okore, men måske han kan vokse ved siden af Tverskov.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægIntet konkret, jeg ved ingenting, men igår i VIPen lød det bestemt som om der var noget at glæde sig til.....udover dem vi allerede har fået ind.
Comment
-
Arghhhh. Havde håbet på noget lidt bedre end en Horsens reserve. Tænker vi henter en fra udlandet eller en dansker hjem fra udlandetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Aner det ikke. Tænker at vi sagtens kan hente andre steder også. Eller måske leje en med forkøbsret
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er sikkert nok muligheder. Hvis tesen om at JM skal kende dem er Mads Fenger og Bjørn Paulsen nemme at bringe på banen, men det vil jeg slet ikke gøre.
Comment
-
Dem tror jeg ikke på. Syntes faktisk at de seneste spillere vi har hentet ikke er “oplagte” navne. Så forventer helt klart en jeg ikke kender
Believe OB
- Likes 1
Comment
Comment