Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Hvordan har folk det med J. Ankersen? Han er blevet pigesur i AGF og selvom han kan have “lidt” nøkker, så kan jeg rigtig godt lide ham som spiller.
    Han er en teknisk CN med slutprodukt men mindre løbepensum.
    Synes han vil pynte som 8’er
    Jeg er ikke tosset med ham, må jeg indrømme. Faktisk ret langt fra.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Jeg er ikke tosset med ham, må jeg indrømme. Faktisk ret langt fra.
      Som spiller eller person?
      Eller begge dele?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
        Hvordan har folk det med J. Ankersen? Han er blevet pigesur i AGF og selvom han kan have “lidt” nøkker, så kan jeg rigtig godt lide ham som spiller.
        Han er en teknisk CN med slutprodukt men mindre løbepensum.
        Synes han vil pynte som 8’er
        Jeg må sige nej tak. Han er en medgangsspiller og har slet ikke det løbepensum, som skal til for at udfylde en plads som 8'er hos os.
        Det er mit indtryk at DN har forsøgt at få ham til at blive mere arbejdsom, men nu ser han ud til at være i overskud, så det har ikke været godt nok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg må sige nej tak. Han er en medgangsspiller og har slet ikke det løbepensum, som skal til for at udfylde en plads som 8'er hos os.
          Det er mit indtryk at DN har forsøgt at få ham til at blive mere arbejdsom, men nu ser han ud til at være i overskud, så det har ikke været godt nok.
          Ikke god nok i AGF, langt fra god nok til OB. De lejesvende der bliver hentet skal være meget bedre end egne unge.
          Ellers skal de ikke hentes.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

            Som spiller eller person?
            Eller begge dele?
            Begge dele faktisk. Synes hans niveau er alt for svingende. Indrømmet han kan have gode kampe, men synes der er for langt mellem snapsene, hvad jeg ser i hvert fald. Og så virker han til at have en irriterende attitude, som jeg ved, at jeg på længere sigt ville blive provokeret af. :)

            Comment


              Begge Ankersen brødre er gift for en trup, der ikke vinder. Det bliver et kæmpe stort nej tak!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Begge dele faktisk. Synes hans niveau er alt for svingende. Indrømmet han kan have gode kampe, men synes der er for langt mellem snapsene, hvad jeg ser i hvert fald. Og så virker han til at have en irriterende attitude, som jeg ved, at jeg på længere sigt ville blive provokeret af. :)
                Ok, kan sagtens se det mht hans attitude :-)

                Comment


                  Er der nye rygter.?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af AltidOB Se indlæg
                    Er der nye rygter.?
                    Ingen rygter. Kun spekulationer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af AltidOB Se indlæg
                      Er der nye rygter.?
                      FS skrev i sidste uge at prøvespilleren fra forrige uge endnu ikke er glemt .. Kabongo var navnet vist

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS skrev i sidste uge at prøvespilleren fra forrige uge endnu ikke er glemt .. Kabongo var navnet vist
                        Er det Nana Boateng, du mener?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          FS skrev i sidste uge at prøvespilleren fra forrige uge endnu ikke er glemt .. Kabongo var navnet vist
                          Boateng. Hans visum udløb og var nød til at tage hjem. Men de ville prøve at få ham op igen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Boateng. Hans visum udløb og var nød til at tage hjem. Men de ville prøve at få ham op igen
                            Boateng selvf. - ved ik' lige hvadjeg tænkte på der

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              https://www.allnigeriasoccer.com/rea....php?nid=33185

                              overhale indenom
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                https://www.allnigeriasoccer.com/rea....php?nid=33171

                                https://www.allnigeriasoccer.com/rea....php?nid=33183

                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X