Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Giver ingen som helst mening. Noget Silkeborg eller Efb tror jeg mere på hvis det er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Kan vel godt give mening. Han bliver næppe forlænget hos os, og hvis han gør så bliver det til en anden løn. Tilbage til Aab er vel en af mulighederne, han kommer næppe udenlands, og slet ikke nu hvor der ser ud til at være langt til spilletid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægIndtil videre et meget fornuftigt vindue på mange parametre, vigtige forlængelser, fine salg og interessante indkøb - Jeg mangler dog en venstrebenet back-up på VB og udviklingsprojekt på HB, vores backs er vigtige for spillet og jeg mener ikke at hverken Kløve eller Lund har gjort det godt nok på de pladser når de er blevet spillet der. Lund har ikke indlægsevnerne og Kløve bruger for mange sekunder på at lægge bolden til rette til sit højre ben.
Jeg håber yderlig at der bliver arbejdet på en løsning med Jonatan Harboe, en udlejning til 1. div ville være perfekt, manden er færdig med gymnasiet og er derfor ikke bundet af det.
Comment
-
Aab har rigeligt med angribere i truppen og har intet at bruge ham til. Jeg kan sagtens tage fejl men tror slet slet ikke på det.
Jeg vil slet ikke afvise, at AK kunne ryge dertil på en fornuftig aftale for dem. Der var jo heller INGEN af os der have gættet på, at Helenius ville skifte til AGF, når de også kun spiller med én angriber og ligesom AaB allerede har én erfaren spids (Mortensen) og ét spændende talent (Ammitzbøll)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Gaarde har flere gange fremhævet AK som den bedste handel han har lavet i sin AaB-tid. Så måske der er noget gammel kærlighed der ikke helt er rustet der. AaB er jo også klart det sted, hvor AK har præsteret bedst, så jeg tænker i hvert fald nok, at han skal være interesseret. Jeg er heller ikke helt enig i, at de har rigeligt med angribere. De har to reelle 9ere, van Weert og Kaufmann, og Kaufmann har endda spillet kant i de seneste kampe. De spiller selvfølgelig også kun med én, men 2 er nu heller ikke mange, og de har jo reelt heller ikke en angriber på bænken i dag, da van Weert bliver skadet.
Jeg vil slet ikke afvise, at AK kunne ryge dertil på en fornuftig aftale for dem. Der var jo heller INGEN af os der have gættet på, at Helenius ville skifte til AGF, når de også kun spiller med én angriber og ligesom AaB allerede har én erfaren spids (Mortensen) og ét spændende talent (Ammitzbøll)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
Det kan du godt bilde mig ind, jeg havde bare fået indtrykket af at han kunne kunne begge dele.
Der imod har man stadig et godt øje til Jonas Skytte som spiller HB på u19 og det kan ikke udelukkes at han måske har chance for kontrakt efter denne sæson. Vi må se hvordan han klarer sig den kommende tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
Det kan du godt bilde mig ind, jeg havde bare fået indtrykket af at han kunne kunne begge dele.
Comment
-
Så vidt jeg ved skal Teitur spille midtforsvarer for U19.
Der imod har man stadig et godt øje til Jonas Skytte som spiller HB på u19 og det kan ikke udelukkes at han måske har chance for kontrakt efter denne sæson. Vi må se hvordan han klarer sig den kommende tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHan ryger da i hvert fald ikke til udlandet, da han er ret bundet til Odense pt.
Måske er problemet, at det er for komfortabelt i Odense.
Comment
Comment