Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Michael Bolvig set i Ådalen. Han er blandt andet agent for Kirkevold, dog også en del af vores spillere. Muligt skifte?

    Comment


      Vi burde hente Mads Fenger, kontraktudløb næste sommer, gammel JM-spiller, Hammarby har vist ikke det store at spille for (har ikke lige kigget tabellen nu)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Vi burde hente Mads Fenger, kontraktudløb næste sommer, gammel JM-spiller, Hammarby har vist ikke det store at spille for (har ikke lige kigget tabellen nu)
        Hammarby er i hvert fald fortsat en del af guldkampen, så tænker ikke at hverken han eller klubben har interesse i det, da han er fast mand.

        Comment


          Det kan virke noget paradoksalt, at postulerer at vi i den grad mangler en angriber, set i lyset af vi faktisk er det mest scorende hold i ligaen - Og det er endda efter 4 mål mod BIF og FCK, som ikke er det letteste program.

          Det er jo åbenlyst at vi har været for dårlige til at sætte proppen i, når det var nødvendigt.

          Men når det så er sagt, så vil alle der har set vores sidste kampe, og især dem hvor vi var foran og tabte, kunne nikke genkendende til, at vi simpelthen er for dårlige til at få flyttet spillet ud af egen zone i pressede situationer. Vi har ikke en spilstation eller mulighed når det kommer til de lange bolde. Vi har ikke spilleren, der piller bolden ned og til sig, n’doye/Miti - style.

          Det var decideret frygteligt at se AK Igår, begge situationer der fører til de 2 BIF scoringer, starter med at mildt sagt tåbeligt boldtab fra AK.

          Fodbold handler også om diversitet i typer, så vi i spillets forskellige faser, har flere strenge at spille på. Og vi mangler en type i angrebet, der når vi er foran, kan være med til at tage noget af presset af, ved at tage bolden til sig, få skabt en dødbold eller noget luft og ro.

          Måske villle det ikke være tosset for OB, at skaffe sig en Okusun/Martin George type, (Kirkevold er måske også ok som station deroppe, han er noget mere fysisk end dem vi har nu)

          AK har i min optik ikke mere snor nu, det er pinligt st se på. Når den nye angriber kommer, vil jeg gå udfra at AK er 4. Valg. Samtidig tror jeg også, ar vi kommer til at se vi henter en angriber, der også kan indgå i en 3-4-3 formation, med både ham, Sander og Bashkim på banen samtidig.

          Jeg tror stadig det er overvejende sandsynligt, at Kirkevold kommer.
          Last edited by OBSch; 29-07-2019, 11:58.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Hammarby er i hvert fald fortsat en del af guldkampen, så tænker ikke at hverken han eller klubben har interesse i det, da han er fast mand.
            Noteret. De har vundet lidt meget, siden sidst jeg kiggede den svenske tabel, kan jeg se.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jeg er oprigtigt bekymret for, at JH med sin snøvlen og manglende handlekraft, endnu engang er ved at smide en sæson på gulvet. I sidste sæson var vi blevet stensikker 3'er med rettidig handlen på markedet. I denne sæson er der åbenlyse mangler som skal udfyldes, hvis vi skal være sikre på top-6, og måske endda forbedre placeringen fra sidste sæson.

              Min temmeligt tyndslidte tiltro til JH, er ikke blevet bedre af de mystiske omstændigheder omkring Enghardt. Det var en spiller, som man længe havde haft kig på, var i forhandlinger i vinters om øjeblikkelige transfer, hvilket Randers forhindrede. Så endte man med Oliver Lund som nødløsning. Og jeg må indrømme, at Lund ikke blev den katastrofe, som jeg havde frygtet, han gjorde det ligefrem godt på angrebspladen og hæderligt som back, men der var fejl som central forsvarsspiller, fejl han stadig begår. Lund og Lund er bare ikke gode nok, det er et bundforsvar, et divisionsforsvar. Den måde Kamelen kom til at ligne Lewandowski på igår, er bare ikke godt nok, bedre er han altså ikke. Problemet er dog, at OBs sportslige ledelse valgte, at tage sig til takke med Oliver Lund, i stedet for at hente en nu gratis Enghardt i sommerpausen. Derfor tror jeg heller ikke, at OB har gået efter en forsvarsspiller indtil nu, for man har følt sig godt dækket ind. Den vurdering er simpelthen for ringe, og den kan JH og JM så dele i porten, når vi ikke ved mere.

              Nu ender vi jo så med, nøjagtig som sidste år, at stå med en fatal overvurdering af egen kvalitet, og så desperat gå efter en forsvarsspiller mere. Det er dårligt arbejde, længere er den altså ikke, og det falder, sorry to say, endnu engang tilbage på JH.
              Hvem skulle vi have købt tidligere i vinduet sidste sommer?
              Baskim fik vi fordi vi ventede. Og hvem skulle vi have købt med samme kvalitet tidligere? Rettidig omhu er super, det er bare ikke altid muligt mht. nye spillere. Mht. forlængelser er jeg helt enig, her sover OB for ofte i timen

              Enig mht. O. Lund vs. Enghardt. Det virker lidt underligt at han kan bruges og pludselig ikke ja. Bruges når han er gratis.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                Michael Bolvig set i Ådalen. Han er blandt andet agent for Kirkevold, dog også en del af vores spillere. Muligt skifte?
                Han er også agent for mange OB-spillere, bla. Eskesen, Barret og Kasper Larsen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Forstå nu dynamikkerne i fodbold. OB er ikke øverst i fødekæden, og kan i sagens natur ikke bare plukke spillere, der sandsynligvis har bedre muligheder, indtil at det bliver ‘vores’ tur til at hente spillere så at sige. OB bliver formentlig først aktuelt for dygtige spillere, når andre døre lukkes og kabalerne i andre klubber går op. Dvs til slut i vinduet.
                  Glenn og Bo kan. De er ikke højre i hirakiet end os.
                  Desuden er JH ansat til at finde den slags muligheder. Det nytter ikke noget at vente til sidst. Man kan naturligvis godt holde en plads åbn og være klar hvis der er nogle som mod forventning køber hos os sidst i vinduet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    Hvem skulle vi have købt tidligere i vinduet sidste sommer?
                    Baskim fik vi fordi vi ventede. Og hvem skulle vi have købt med samme kvalitet tidligere? Rettidig omhu er super, det er bare ikke altid muligt mht. nye spillere. Mht. forlængelser er jeg helt enig, her sover OB for ofte i timen

                    Enig mht. O. Lund vs. Enghardt. Det virker lidt underligt at han kan bruges og pludselig ikke ja. Bruges når han er gratis.
                    Det er ikke os som skal kende marked og fære på forkant. Det er Jesper Hansens opgave, og meget tyder på at Det ikke er hans spidskompetence.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Hvem skulle vi have købt tidligere i vinduet sidste sommer?
                      Baskim fik vi fordi vi ventede. Og hvem skulle vi have købt med samme kvalitet tidligere? Rettidig omhu er super, det er bare ikke altid muligt mht. nye spillere. Mht. forlængelser er jeg helt enig, her sover OB for ofte i timen

                      Enig mht. O. Lund vs. Enghardt. Det virker lidt underligt at han kan bruges og pludselig ikke ja. Bruges når han er gratis.
                      Sidste sommer var strategien helt åbenlys den, at man afventede de første kampe for at se, om det var nødvendigt at bruge penge. Man meldte ud, at det jo var gået forrygende i træningskampene, så man ville lige se tingene an. Hvem siger vi ikke kunne have fået Drachmann og Bashkim før? Er det en sandhed eller?
                      Det handler altsammen om planlægning og rettidig omhu. Vi ser mønsteret gentaget, når det kommer til kontraktforlængelser, hvor OB nøler og nøler for at holde udgifterne nede.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Glenn og Bo kan. De er ikke højre i hirakiet end os.
                        Desuden er JH ansat til at finde den slags muligheder. Det nytter ikke noget at vente til sidst. Man kan naturligvis godt holde en plads åbn og være klar hvis der er nogle som mod forventning køber hos os sidst i vinduet.
                        Er du seriøs nu? Har du set hvilke hold Bo H. plejer at starte sæsonen med? Nogle sæsoner har de jo næsten ikke kunnet stille hold et par dage før første kamp.

                        Comment


                          Det er en type som Bendtner der er brug for i angrebet. Han er bare langt over sidste salgsdato desværre. Tænker han skulle lønnes pr kamp hvis han skulle have chancen i stribet.
                          Godt for tilskuertal og omtale, men ikke godt for sammenholdet i truppen.

                          Comment


                            Michelsen om Boateng

                            http://obstemmer.dk/interview-michel...by-og-boateng/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Glenn og Bo kan. De er ikke højre i hirakiet end os.
                              Desuden er JH ansat til at finde den slags muligheder. Det nytter ikke noget at vente til sidst. Man kan naturligvis godt holde en plads åbn og være klar hvis der er nogle som mod forventning køber hos os sidst i vinduet.
                              Glenn.... er det ikke kun gamle FCM'ere, han finder ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han har så meget format, den mand.

                                Comment

                                Working...
                                X