Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
    Han kan i lige så høj grad opfattes som en teknisk, mere træfsikker erstatning for CN, der kan spille på begge kanter og være god i omstillingerne. Jeg tror ikke, at han skal supplere Baskim inde i det centrale angreb, her mangler de stadig et større skur, og det ville vel også være fint en lille norsk gruppe, også set i lyset af, at OB har haft meget succes med nordmænd. Jeg tror mere, at det betyder, at Lobjanidze fra Randers ikke kommer. Jeg synes, at det er fedt, at Michelsen henter en spiller, som han kender og tidligere har fået til at præstere, men han er stadig ung og skal ikke have et unødvendigt stort forventningspres på sig, som han vil få, hvis han er den eneste angriber. Derfor tror jeg stadig på Pål, fordi vi har sagt farvel til tre angribere.
    Enig - tror heller ikke, såfremt Svendsen lander, at han er eneste offensive forstærkning.

    At EB melder os ude ift Pål giver jeg ikke meget for.

    Håber virkelig bare på, at der er noget nyt klar til søndag - det ville kunne skabe lidt begejstring og forhåbentlig få de sidste op af sofaen :)

    Comment


      Martin Davidsen har netop meldt den officiel på Twitter.

      Velkommen til Sander

      Comment


        4 årig kontrakt for Sander Svendsen som tiltræder den 17. juli!
        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...002531328?s=19
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...en-i-hammarby/

          SÅDAN - lækker signing. 150 kampe i de bedste rækker som 21-årig. Jeg har (nok også for) store forventninger til, at han bliver rigtig god for os.

          Comment


            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-koe...en-i-hammarby/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

              Jeg spurgte journalisten på artiklen, Klaus Egelund, på Twitter om det var et gæt at OB ikke længere var interesseret i Pål, eller om det var noget de havde hørt. Han svarede: De skal have to, men som jeg får det beskrevet har det været et valg mellem Svendsen eller Kirkevold. Og Hobro har indtil videre været meget afvisende overfor OB's bud, så jeg hører ikke at der skulle være yderligere bud på vej... men den slags kan ændre sig i morgen ;-)
              Kan vel tolkes hen til, at

              - de er i den tunge ende økonomisk og vi skal have en billigere, istedet for dem begge sammen.

              eller

              - vi mangler et stort skideskur.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Jeg spurgte journalisten på artiklen, Klaus Egelund, på Twitter om det var et gæt at OB ikke længere var interesseret i Pål, eller om det var noget de havde hørt. Han svarede: De skal have to, men som jeg får det beskrevet har det været et valg mellem Svendsen eller Kirkevold. Og Hobro har indtil videre været meget afvisende overfor OB's bud, så jeg hører ikke at der skulle være yderligere bud på vej... men den slags kan ændre sig i morgen ;-)
                Jeg ved godt, at det er et tyndt grundlag at analysere på, men Sander har fået nr.10, i Hobro er Pål også nr.10, der er jo en del ledige numre, så hvis Sander ikke skulle være topangriber, ville han så ikke få et af de andre, f.eks. 7, som jo også er et legendarisk tal. Så måske kommer Kirkevold alligevel ikke :-(

                Comment


                  Det med Pål kan også have været for at presse prisen ned på Sander. Ikke at vi slet ikke har været interesseret i Pål, men det gør jo ikke noget st det har været så meget fremme i medierne at vi var tæt på en anden angriber. Det har vist Hammarby at vi har andre muligheder, hvis de ikke accepterede det bud vi kom med.

                  Ellers også hente vi begge to. Tvivler dog lidt, hvis Hobro vil have små 3 mil for Pål, og ham her har helt sikkert heller ikke været helt billig, med et så forvoldsvis stort talent, som dog har været gået lidt ned det seneste år eller to. For 3-4 år siden var han udråbt som en af de allerstørste norske talenter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Det med Pål kan også have været for at presse prisen ned på Sander. Ikke at vi slet ikke har været interesseret i Pål, men det gør jo ikke noget st det har været så meget fremme i medierne at vi var tæt på en anden angriber. Det har vist Hammarby at vi har andre muligheder, hvis de ikke accepterede det bud vi kom med.

                    Ellers også hente vi begge to. Tvivler dog lidt, hvis Hobro vil have små 3 mil for Pål, og ham her har helt sikkert heller ikke været helt billig, med et så forvoldsvis stort talent, som dog har været gået lidt ned det seneste år eller to. For 3-4 år siden var han udråbt som en af de allerstørste norske talenter.
                    Det er muligt, men sandheden er jo, at Svendsen var i overskud i Hammarby, så de ville jo gerne af med ham. Odds ville gerne have ham, så vi har sikkert betalt mere - eller også har vi kunnet give ham mere i løn, hvorfor han så selv har valgt OB. Det sidste kunne jeg godt se; han kommer på forskerskat.

                    Mht Kirkevold, så kan problemet måske mere være hans ernome løn i Hobro, som de virkelig har brændt nallerne på. En pris på 3 mio for en 28-årig tidl superligatopscorer virker ikke urimelig - faktisk mere billigt - men så er der lige hans løn, som bl.a. Sheed også tidligere har nævnt. Muligvis har OB simpelthen trukket sig, da man begyndte at regne på den reelle totalpris for Kirkevold.

                    Comment


                      Det er svært at vide om Pål reelt har topscorer gen, eller om det er den klassiske med at tur i den bringer mere tur i den. Modsat det vi har oplevet med AK og Helenius.
                      Jeg læste at Pål havde ændret livsstil. Begyndte at spise rigtigt og hvile sig og holde sengetiderne. Efter de ændringer blev han topscorer. Så er spørgsmålet om det var tur i den eller livsstilen. Var det tur i den så får han svært ved st løfte forventningerne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                        Viber gået af med Helenius og Festersen + MJ så det vil da være naturligt at få en til .. måske ikke Pål men en anden (større) kan vi nok forvente ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
                            Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.
                            Øf eller fakta - hvad er kilden?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
                              Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.
                              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                              Øf eller fakta - hvad er kilden?
                              Meget konkret må man sige...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                                Øf eller fakta - hvad er kilden?
                                Kan jeg desværre ikke komme ind på. Men det er fakta. Arbejdes også intenst på yderligere tilgang

                                Comment

                                Working...
                                X