Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvor lang tid har Saba tilbage af sin kontrakt ?
    1 år. Men vi skal ud i den største transfer siden de glade dage for at sikre ham. Jeg tror ikke på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      1 år. Men vi skal ud i den største transfer siden de glade dage for at sikre ham. Jeg tror ikke på det
      Takker

      Savner de dage, hvor vi præsenterede lidt "ekstraordinært"
      Last edited by Online; 07-07-2019, 14:15.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Takker

        Savner de dage, hvor vi præsenterede lidt "ekstraordinært"
        Ja det kan man godt til tider. Pål er vel også tæt på at være i den kategori efterhånden.
        Men tror ikke vi bruger 5 mill på en enkelt spiller som han nok minimum koster

        Comment


          Dejligt at få Helenius væk, det var tiltrængt. Trist hvis Kirkevold er afløseren, stort set et én for én bytte niveaumæssigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Dejligt at få Helenius væk, det var tiltrængt. Trist hvis Kirkevold er afløseren, stort set et én for én bytte niveaumæssigt.
            Du er helt væk fra vinduet på denne Sheed IMO...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Dejligt at få Helenius væk, det var tiltrængt. Trist hvis Kirkevold er afløseren, stort set et én for én bytte niveaumæssigt.
              Begge med 7 mål i den forgangne sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

                Begge med 7 mål i den forgangne sæson
                Hvor mange på straffe ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hvor mange på straffe ?
                  Helenius 3 og Kirkevold 0. Vidste faktisk ikke at de havde scoret lige mange mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Du er helt væk fra vinduet på denne Sheed IMO...
                    Desværre ikke. Det er fleste er desværre helt væk fra vinduet, når de udråber Helenius som elendig og ubrugelig i AGF, og samtidig udråber Kirkevold som frelseren. Det giver ingen rationel mening. De er begge 28, og Helenius har været en bedre angriber og spillet på højere end Kirkevold i langt de fleste sæsoner gennem deres karrierer. Selv i sidste sæson scorede Kirkevold ikke en gang flere mål end Helenius, og scorede dem næsten alle mod hold i nedrykningsspillet, det akkurat samme som folk kritiserede AK for i forrige sæson.

                    Han skal sikkert nok lave en 5-10 mål per sæson, som Helenius også har gjort, men han kommer næppe til at lægge på vores topniveau, så god er han slet ikke.
                    Last edited by Sheed; 07-07-2019, 15:18.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

                      Helenius 3 og Kirkevold 0. Vidste faktisk ikke at de havde scoret lige mange mål.
                      Pål var jo skadet store dele af sidste sæson

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Desværre ikke. Det er fleste er desværre helt væk fra vinduet, når de udråber Helenius som elendig og ubrugelig i AGF, og samtidig udråber Kirkevold som frelseren. Det giver ingen rationel mening. De er begge 28, og Helenius har været en bedre angriber og spillet på højere end Kirkevold i langt de fleste sæsoner gennem deres karrierer. Selv i sidste sæson scorede Kirkevold ikke en gang flere mål end Helenius, og scorede dem næsten alle mod hold i nedrykningsspillet, det akkurat samme som folk kritiserede AK for i forrige sæson.

                        Han skal sikkert nok lave en 5-10 mål per sæson, som Helenius også har gjort, men han kommer næppe til at lægge på vores topniveau, så god er han slet ikke.
                        Helenius ville ikke score 5 reélle mål næste år er min påstand. Han bidrog zero i presspil og var tit en hæmsko i opbygningen fordi han forsøgte at blande sig.
                        Her får vi en bedre spiller på alle parametre og kan han så score det dobbelte af de 5 er det godkendt

                        Pål scorede de fleste mod nedrykker hold ja. Men det må satme heller ikke være nemt på så ringe et hold. Og han var meget skadet og skulle bruge tid til at finde formen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

                          Begge med 7 mål i den forgangne sæson
                          En af dem var dog skadet det meste af sæsonen
                          En af dem scorede 2 af sine 7 superligamål på straffe
                          En af dem har scoret 28 superligamål siden sommeren 2017
                          En af dem har scoret har scoret 14 siden sommeren 2017, hvor 5 af dem har været på straffe
                          En af dem er 1.87 og arbejder konstant
                          En af dem er 1.96 og ser luddoven ud.

                          Gæt selv hvem der har gjort hvad af hhv. Kirkevold og Helenius. Jeg ved godt hvem jeg helst vil have

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

                            En af dem var dog skadet det meste af sæsonen
                            En af dem scorede 2 af sine 7 superligamål på straffe
                            En af dem har scoret 28 superligamål siden sommeren 2017
                            En af dem har scoret har scoret 14 siden sommeren 2017, hvor 5 af dem har været på straffe
                            En af dem er 1.87 og arbejder konstant
                            En af dem er 1.96 og ser luddoven ud.

                            Gæt selv hvem der har gjort hvad af hhv. Kirkevold og Helenius. Jeg ved godt hvem jeg helst vil have

                            Comment


                              Så vidt jeg kan se på sidste sæson. Så har Pål kun spillet en kamp fra start mod et tophold(går ud fra der menes FCK, BIF og FCM). Mange af hans kampe sidste sæson var små indhop efter hans skade. Han har virket skarp her i foråret. Men det gjorde Helenius også da vi købte ham. Jeg kunne dog godt tænke mig at se Pål i stribet, hvis prisen er rigtig. Så har vi tre angribere der gerne vil deltage i spillet, og ligge pres på modstanderen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Helenius ville ikke score 5 reélle mål næste år er min påstand. Han bidrog zero i presspil og var tit en hæmsko i opbygningen fordi han forsøgte at blande sig.
                                Her får vi en bedre spiller på alle parametre og kan han så score det dobbelte af de 5 er det godkendt

                                Pål scorede de fleste mod nedrykker hold ja. Men det må satme heller ikke være nemt på så ringe et hold. Og han var meget skadet og skulle bruge tid til at finde formen
                                Det tror jeg nu nok han vil, hvis han fik chancen. Han scorede immervæk 4 mål der ikke var på straffe i efteråret, da han stadig fik chancen, og der var endda nogle afgørende i mellem mod FCM og FCN.

                                Jeg køber ikke, at Kirkevold er en bedre spiller på alle parametre, det synes jeg er noget sludder ærligt talt. Du kan sagtens finde nogle parametre, hvor han er bedre, jeg vil pege på noget attitude og indstilling primært, og det er da bestemt ikke uvæsentligt, men grundlæggende kan jeg ikke se, at han rent teknisk skulle være en bedre spiller end Helenius, og han er forholdsvis svag på hovedet, hvor Helenius trods alt gav os noget alene på sin højde.

                                Men vi kan da godt lande på, at Kirkevold er en lidt bedre spiller end Kirkevold, og at han i hvert fald passer bedre ind. Det er jeg afvisende overfor, jeg kan bare ikke se, at han rationelt skulle være en laaangt bedre spiller. Det næste spørgsmål bliver så, om han er bedre end AK. Det kan jeg heller ikke se, at han åbenlyst er. Igen, der noget attitude og indstilling der klar taler for ham, men AK er en langt bedre spiller teknisk, og bedre som spilstation og til at kombinere med de andre spillere, hvor Kirkevold tit bare for tunnelsyn og forsøger på egen hånd. Jeg synes overhovedet heller ikke det er givet, at han skulle være bedre end AK.

                                Under alle omstændigheder, så virker det optimistisk, at Kirkevold inden for kort tid skulle gå ind og blive en stor profil for os. Han har haft en sæson gennem hans karriere, hvor han har vist et niveau der kunne være en profil værdig i OB, resten har været klart under det niveau. Og så bliver det spændende at se, hvordan han klarer omstillingen til det han vil blive udsat for i OB. Hidtil har han spiller for et hold der har ageret som et bundhold, og dermed stået meget lavt og i høj grad levet på omstillinger, hvor han har haft meget plads at arbejde på. I OB vil han ofte komme til at møde hold der forsvarer sig dybt og ikke giver meget plads omkring målet, så der bliver nogle væsentligt mindre rum at arbejde i.

                                Men jeg vil da gladeligt være helt væk fra vinduet, hvis det betyder, at vi får en angriber der stabilt kan lave en ca. 15 Superligamål per sæson, og som løfter spillestilen. Jeg kan bare ikke se, hvorfor han så åbenlyst skulle være den spiller, som nogen gør ham til.

                                Comment

                                Working...
                                X