Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Hvis vi henter Pål, Saba og evt lejer George, så har det været det bedste vindue i MANGE år. Tænker dog “kun” det er Pål der kommer nu. Og så er der plads til vi kan hente en “god mulighed” senere i vinduet, da det jo som regel er der kan dukke noget godt op man ellers ikke ville have mulighed for.

    Et godt vinde kræver dog også vi kan holde på holdet, og ikke sælger Ryan, JBL eller Tverskov.
    Det ville være vildt. Men jeg tænker at hvis Pål kommer henter vi en udviklingsspiller som 4. Angriber. Tvivler på at George ville være interesseret i at komme med dem han skal slås imod.

    Men Saba skal være velkommen som ny 8`er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Og folk mener stadig at diverse bedstemødre og andet kan gøre det bedre end JH? Lækker handel.
      Han har købt så meget lort, så han rydder opi egne fejl. I enhver anden organisation var han fyret selv hvis han havde været offentlig ansat.
      At AK er på vej tvivler jeg på. Han har stadig kun scoret et mod tophold. Ak er endnu et dyrt fejlkøb, fynbo eller ej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare hverken den ene eller anden, men at en klub vil have en OB'er, har vel ikke så meget at gøre med hvem der er ansat i OB. Hvad fik vi for ham?

        ... men ja, lækkert at vi kom videre med det kapitel.
        Nej, overhovedet ikke. Har bare været træt af at høre at JH's begrænsede evner eller netværk skulle være skyld i at Falk eller Gryte røg transferfrit, men enig i at det stort set intet har med at gøre hvordan interessen for OB's spillere er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Han har købt så meget lort, så han rydder opi egne fejl. I enhver anden organisation var han fyret selv hvis han havde været offentlig ansat.
          At AK er på vej tvivler jeg på. Han har stadig kun scoret et mod tophold. Ak er endnu et dyrt fejlkøb, fynbo eller ej.
          MJ, Zohore, Helenius købt for 0. Solgt for 25+. Skandale.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

            Er det ikke næsten underordnet? Manden var gået helt i stå og har tydeligvis ikke Jacobs tillid, så bare det at spare hans løn er jo en gevinst. Det sagt, så har en angriber med historik for mål altid en eller anden værdi, så mon ikke 1-2 mio, og det skulle ikke undre, hvis der er nogle præstationsbonusser på - dem kunne jeg godt se både OB og AGF skrive ind for en my lavere pris.

            Men dejligt at han er videre for alle parter. Jeg synes hverken han har været lad eller lign.; han har bare lignet en omvandrende depression. Hvis jeg havde en hund, der så lige så trist ud som Helenius, så skulle den også have et nyt hjem.
            Jeg var bare nysgerrig?!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

              MJ, Zohore, Helenius købt for 0. Solgt for 25+. Skandale.
              Præcis. Han vil kun se det negative..

              Så er vi kun 21 mand i truppen. Der burde være 2-3 på vej ind inden luk af den offensive karat

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Præcis. Han vil kun se det negative..

                Så er vi kun 21 mand i truppen. Der burde være 2-3 på vej ind inden luk af den offensive karat
                Der vil altid være gode handler med, men sammenlignet med hvad andre klubber gør, så er det ikke tilfældigt atTipsbladet satte JH som næstdårligst kun undergået af Gaarde. Han lavede endda et monstersalg til Kina.

                Comment


                  Jeg ved ikke hvor troværdigt det er men appen fot-mob siger vi har fået 4,4 mill for Helenius.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Der vil altid være gode handler med, men sammenlignet med hvad andre klubber gør, så er det ikke tilfældigt atTipsbladet satte JH som næstdårligst kun undergået af Gaarde. Han lavede endda et monstersalg til Kina.
                    Ja det gjorde han. Han høstede frugterne af den forrige sportsdirektør. Det gør han ikke længere og 90% deroppe ønsker ham væk..

                    JH startede dårligt i OB ja. Også under svære vilkår. Men han har virkelig oppet sig og lur mig hvis de laver en ny Ranking snart vil han ligge i øverste halvdel

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Der vil altid være gode handler med, men sammenlignet med hvad andre klubber gør, så er det ikke tilfældigt atTipsbladet satte JH som næstdårligst kun undergået af Gaarde. Han lavede endda et monstersalg til Kina.
                      Det er altid nemt at handle, hvis man har penge!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Rexbye Se indlæg
                        Jeg ved ikke hvor troværdigt det er men appen fot-mob siger vi har fået 4,4 mill for Helenius.
                        Ahhh, så er Jesper Hansen sgu gud, hvis han har fået det for Helenius, mon ikke det ligger tæt på en million

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Rexbye Se indlæg
                          Jeg ved ikke hvor troværdigt det er men appen fot-mob siger vi har fået 4,4 mill for Helenius.
                          De har vidst lige flyttet kommaet en gang for langt til højre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rexbye Se indlæg
                            Jeg ved ikke hvor troværdigt det er men appen fot-mob siger vi har fået 4,4 mill for Helenius.
                            Det er nok liiiiiige i overkanten. Men eftersom der åbenbart har været mange bejlere ifølge JH (kunne være AGF, SIF, måske Hobro og EFB), så er det jo ikke usandsynligt at prisen er blevet presset lidt op. Men hvis vi har fået 4 mil, er det en fantastisk handel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

                              Det er nok liiiiiige i overkanten. Men eftersom der åbenbart har været mange bejlere ifølge JH (kunne være AGF, SIF, måske Hobro og EFB), så er det jo ikke usandsynligt at prisen er blevet presset lidt op. Men hvis vi har fået 4 mil, er det en fantastisk handel.
                              4 mill for Helenius... 2,75 mill for Pål.... Samme alder... Arghhhhh... Så havde AGF nok gået efter Pål også...

                              Tror ikke på det. Vi er nok omkring 1 mill

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Var der ikke plads til ham inden?
                                Det kommer vel an på hvem man spørger, men det virker da ret fornuftigt, ikke at ansætte nye folk, før man har fået gjort plads til dem.
                                Så kan man altid sige, at vi jo heller ikke længere skal betale løn til MJ, CN, Fester etc., men reelt ved ingen af os herinde, hvad budget-målet er, eller nogen af de nøjagtige beløb osv.

                                Jeg kan godt lide princippet i, at man ikke skyder en ny bjørn, før det gamle skind i butikken er solgt. Lidt kedeligt, men ganske fornuftigt.

                                Comment

                                Working...
                                X