Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan næsten ikke være i mig selv af glæde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Nogen der ved noget om pris?
      Aner intet. Men et gæt ville være 500.000-1.000.000..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Og folk mener stadig at diverse bedstemødre og andet kan gøre det bedre end JH? Lækker handel.
        Nu er det ikke fordi jeg skal forsvare hverken den ene eller anden, men at en klub vil have en OB'er, har vel ikke så meget at gøre med hvem der er ansat i OB. Hvad fik vi for ham?

        ... men ja, lækkert at vi kom videre med det kapitel.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          I min verden skal 7.Juli fremover være JH Dag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Så kan jeg følge dig og er faktisk enig
            Super, så er jeg ikke helt væk fra (transfer)vinduet

            Nu røg Helle afsted, men jeg tror ikke AK skal nogen steder.
            Der kommer dog en anden angriber ind, inden ugen er omme, så vidt jeg ved

            Intet er garanteret - vores indkøb kan altid slå fejl, og vores afskibninger blomstre op i deres nye klub. Vil dog ikke genere mig om Helle laver 12 kasser for GF, da jeg ønsker ham det bedste. Jeg ønsker så ikke at GF sætter 12 mål ind, dog

            Comment


              @SSorgenfri Med Helenius til AGF er kirkevold klar for OB #sldk


              Hvordan det så end skal forståes.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                @SSorgenfri Med Helenius til AGF er kirkevold klar for OB #sldk


                Hvordan det så end skal forståes.
                Som i at nu er der på alle måder plads i OB, til Pål.

                Tror der er flere som skal ud og investere i et nyt keyboard...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Som i at nu er der på alle måder plads i OB, til Pål.

                  Tror der er flere som skal ud og investere i et nyt keyboard...
                  Billedresultat for f5 gif keyboard
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Nogen der ved noget om pris?
                    Er det ikke næsten underordnet? Manden var gået helt i stå og har tydeligvis ikke Jacobs tillid, så bare det at spare hans løn er jo en gevinst. Det sagt, så har en angriber med historik for mål altid en eller anden værdi, så mon ikke 1-2 mio, og det skulle ikke undre, hvis der er nogle præstationsbonusser på - dem kunne jeg godt se både OB og AGF skrive ind for en my lavere pris.

                    Men dejligt at han er videre for alle parter. Jeg synes hverken han har været lad eller lign.; han har bare lignet en omvandrende depression. Hvis jeg havde en hund, der så lige så trist ud som Helenius, så skulle den også have et nyt hjem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      @SSorgenfri Med Helenius til AGF er kirkevold klar for OB #sldk


                      Hvordan det så end skal forståes.
                      Ja den forstår jeg heller ikke. Kan ikke følge at salget af Helenius skulle være afgørende for at vi henter Pål. Men han lyder sikker

                      Han hentyder desuden til at vi aktiverer en klausul på 300.000-350.000 euro på Pål

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Super, så er jeg ikke helt væk fra (transfer)vinduet

                        Nu røg Helle afsted, men jeg tror ikke AK skal nogen steder.
                        Der kommer dog en anden angriber ind, inden ugen er omme, så vidt jeg ved

                        Intet er garanteret - vores indkøb kan altid slå fejl, og vores afskibninger blomstre op i deres nye klub. Vil dog ikke genere mig om Helle laver 12 kasser for GF, da jeg ønsker ham det bedste. Jeg ønsker så ikke at GF sætter 12 mål ind, dog
                        Sååå i dag? ;)
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Som i at nu er der på alle måder plads i OB, til Pål.

                          Tror der er flere som skal ud og investere i et nyt keyboard...
                          Var der ikke plads til ham inden?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ja den forstår jeg heller ikke. Kan ikke følge at salget af Helenius skulle være afgørende for at vi henter Pål. Men han lyder sikker

                            Han hentyder desuden til at vi aktiverer en klausul på 300.000-350.000 euro på Pål
                            Så passer prisen fint med 2.700.000 kr
                            siden 1887

                            Comment


                              Hvis vi henter Pål, Saba og evt lejer George, så har det været det bedste vindue i MANGE år. Tænker dog “kun” det er Pål der kommer nu. Og så er der plads til vi kan hente en “god mulighed” senere i vinduet, da det jo som regel er der kan dukke noget godt op man ellers ikke ville have mulighed for.

                              Et godt vinde kræver dog også vi kan holde på holdet, og ikke sælger Ryan, JBL eller Tverskov.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Er det ikke næsten underordnet? Manden var gået helt i stå og har tydeligvis ikke Jacobs tillid, så bare det at spare hans løn er jo en gevinst. Det sagt, så har en angriber med historik for mål altid en eller anden værdi, så mon ikke 1-2 mio, og det skulle ikke undre, hvis der er nogle præstationsbonusser på - dem kunne jeg godt se både OB og AGF skrive ind for en my lavere pris.

                                Men dejligt at han er videre for alle parter. Jeg synes hverken han har været lad eller lign.; han har bare lignet en omvandrende depression. Hvis jeg havde en hund, der så lige så trist ud som Helenius, så skulle den også have et nyt hjem.
                                2 mill kommer vi ikke op på. Det nægter jeg at tro på. Tror vi er under 1 million. Men ellers enig

                                Comment

                                Working...
                                X