Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Søren Sorgenfri melder om en afvisning af Brøndbys bud: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...834856960?s=09
    Jeg håber dette er et wakeup. Call for både NT & JH og at man graver dybt dybt ned i muldvarpeskindet efter noget ekstra at tilbyde ift en forlængelse....evt med en indbygget frikøbsklausul
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      CN til Belgien https://www.fyens.dk/sport/Belgiere-...rtikel/3363273

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Søren Sorgenfri melder om en afvisning af Brøndbys bud: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...834856960?s=09
        Dejligt. Han skal ikke til den lorteklub mm de overbyder på den store klinge. Hvis 4 mill er tallet vil jeg hellere se kontrakten løbet ud. Men håber bare vi står stejlt og ser om der ikke skulle komme noget lækkert fra udlandet senere i vinduet som varer 2 måneder endnu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Dejligt. Han skal ikke til den lorteklub mm de overbyder på den store klinge. Hvis 4 mill er tallet vil jeg hellere se kontrakten løbet ud. Men håber bare vi står stejlt og ser om der ikke skulle komme noget lækkert fra udlandet senere i vinduet som varer 2 måneder endnu
          Enig
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Det er helt til grin, og måden det er staget på, hvor der lækkes til pressen, at der er lagt et håndgribeligt millionbud, får det til at se ud som om, at det her er et stunt fra Brøndbys side for at lægge pres på OB. Hvor tit hører vi lige, at en dansk klub har lagt et helt specifikt bud på en spiller i en anden dansk klub? Jeg husker ikke mange fortilfælde, og det er i hvert fald sjældent sådan, at vi hører om rygter i dansk fodbold.

            Det lugter langt væk af, at Brøndby prøver at animere Tverskov og en agent til at lægge et pres på OB for et skifte væk, der så kunne gøre OB lidt mere medgørlige i nogle forhandlinger, så vi kravler ned fra det træ JH forhåbentligt sidder oppe i lige nu, hvor man ikke vil sælge til Brøndby og i givetfald kræver mindst en 10 millioner for ham, og så ender med at gå med på at handle den ned på en 5-7 millioner, hvor Brøndby måske kan være med. Den her historie virker så helt bevidst lækket, at jeg nærmest ikke kan se, hvad en anden forklaring skulle være.

            Jeg håber sgu at JH svarer ligeså fornærmet tilbage, som det her tilbud er fornærmende, og det ville bestemt ikke gøre mig noget, om han gik ud og markerede offentligt f.eks., at man slet ikke er interesseret i at handle med Brøndby omkring Tverskov, med det niveau der bliver lagt for dagen. Det kunne måske også få Tverskov og en agent til at arbejde lidt mere i nogle andre retninger.
            Spot on!

            Comment


              Brøndby skal bare pisse af og ikke have en eneste af vores spillere. Der var også rygter om, at de ville gå efter både Barrett og CN tidligere - gå væk med jer!

              I øvrigt tror jeg slet ikke det er skidt at skifte CN med en Opondo i form. Lidt samme type, bare meget mere målfarlig og pasningssikker (det sidste er mest en fornemmelse, men det er ikke svært at overgå CN på den front).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                At BIF overhovedet kan finde på at byde 4 mio. for Tverskov signalerer at der er noget galt. Enten må BIF tro, at de er så attraktive, at spilleren selv vil forlange skifte og dermed presse prisen ned, eller også har man luret, at Jesper Hansen sælger billigt, eller måske en kombination. Uanset hvad, er det selvfølgelig en fuldstændig uacceptabel pris. Jeg ville ikke engang sælge for det dobbelte, der skal ganges med tre, hvis jeg overhovedet ville overveje det.
                Vi kan jo sende et bud den anden vej på 4 mill. for Tibbling eller lign..

                Comment


                  4 mio for Tverskov - glem det:
                  http://obstruktion.dk/blog-4-mio-for-tverskov-glem-det/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                    Casper Nielsen sidder i civilt, blandt tilskuerne. Gad vide hvad Alexander Zorniger laver på Odense Stadion ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Det er helt til grin, og måden det er staget på, hvor der lækkes til pressen, at der er lagt et håndgribeligt millionbud, får det til at se ud som om, at det her er et stunt fra Brøndbys side for at lægge pres på OB. Hvor tit hører vi lige, at en dansk klub har lagt et helt specifikt bud på en spiller i en anden dansk klub? Jeg husker ikke mange fortilfælde, og det er i hvert fald sjældent sådan, at vi hører om rygter i dansk fodbold.

                      Det lugter langt væk af, at Brøndby prøver at animere Tverskov og en agent til at lægge et pres på OB for et skifte væk, der så kunne gøre OB lidt mere medgørlige i nogle forhandlinger, så vi kravler ned fra det træ JH forhåbentligt sidder oppe i lige nu, hvor man ikke vil sælge til Brøndby og i givetfald kræver mindst en 10 millioner for ham, og så ender med at gå med på at handle den ned på en 5-7 millioner, hvor Brøndby måske kan være med. Den her historie virker så helt bevidst lækket, at jeg nærmest ikke kan se, hvad en anden forklaring skulle være.

                      Jeg håber sgu at JH svarer ligeså fornærmet tilbage, som det her tilbud er fornærmende, og det ville bestemt ikke gøre mig noget, om han gik ud og markerede offentligt f.eks., at man slet ikke er interesseret i at handle med Brøndby omkring Tverskov, med det niveau der bliver lagt for dagen. Det kunne måske også få Tverskov og en agent til at arbejde lidt mere i nogle andre retninger.
                      Det er vel ikke Ebbe Sand der er kommet med det for lave bud. Han er vel stoppet.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Tverskov lovede at han stadig var striwet når vi rammer FCK kampen i SFÅ streamet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Casper Nielsen sidder i civilt, blandt tilskuerne. Gad vide hvad Alexander Zorniger laver på Odense Stadion ?
                          Jacobs lumske smil efter kampen i SFÅ bekræftede næsten at Casper er solgt IMO

                          Comment


                            Casper Nielsen er stensikkert solgt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jacobs lumske smil efter kampen i SFÅ bekræftede næsten at Casper er solgt IMO
                              Fint
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Casper Nielsen er stensikkert solgt.
                                Og nu venter vi bare på prisen. Lyder til at have været et kort forløb så de har nok mødt vores pris.
                                Kan man håbe på 6-7 mill?

                                Comment

                                Working...
                                X