Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægCasper Nielsen er stensikkert solgt.
kan godt unde ham er udlandseventyr og jeg håber vi får nogle ordentlige moneter for ham som forhåbentlig han bruges til en ordentlig angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tverskov lovede at han stadig var striwet når vi rammer FCK kampen i SFÅ streamet"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Vi mister meget dynamik, hjerte og løbevillighed....målfarlighed, er ikke hans spidskompetence.
kan godt unde ham er udlandseventyr og jeg håber vi får nogle ordentlige moneter for ham som forhåbentlig han bruges til en ordentlig angriber.
Comment
-
Og nu venter vi bare på prisen. Lyder til at have været et kort forløb så de har nok mødt vores pris.
Kan man håbe på 6-7 mill?Last edited by Magge; 03-07-2019, 15:50.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Tvivler på at et CN salg vil ændre på hvem vi henter. Men det blev til gengæld nævnt at en stor Christian Eriksen transfer kunne få indflydelse på vores ageren. Der må hentydes til de ca 1,3% vi får af en transfer i uddannelsespenge.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Tvivler på at et CN salg vil ændre på hvem vi henter. Men det blev til gengæld nævnt at en stor Christian Eriksen transfer kunne få indflydelse på vores ageren. Der må hentydes til de ca 1,3% vi får af en transfer i uddannelsespenge.
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Syntes med rette man kan håbe på 6-7 mill, ellers bør man bel ikke sælge en spiller som er fast i start 11’eren.
Comment
-
Det beløb lader til at blive mindre og mindre efterhånden som Eriksen og Tottenham bliver mere og mere desperate, især hvis det ikke lykkedes for dem at faldbyde sig selv for Real.
Jeg krydser hvad krydses kan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDet luner selvfølgelig hvis vi får en sådan bonus. Det vil vise sig om der er tid til at vente.
Men en 4-5 mill kunne også betyde en ekstra offensiv spiller måske
Comment
-
Ved bare ikke om det er realistisk inden evt bonusser til en klub i Belgisk 2. Div som kun gave 2,5 mill for Bager som også er yngre og med U21
Men jeg vil syntes at der skal hentes lidt mere ind mår man sælger en spiller man selv betragter som en profil fast starter og bærende kraft på
holdet.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Jeg har et håb om vi henter noget bedre ind, men mon ikke Opondo er indkøbt som erstatning.
Jeg må erkende jeg efterhånden er meget mere bekymret for det der kommer til at ske nede i det andet felt efter Grytebust er væk. Og hvis Ramon og Tverskov ikke er der begge kan det blive noget frygteligt noget
- Likes 1
Comment
Comment