Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Fint
    Ja for ham er det uden tvivl. Håber også det er for OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og nu venter vi bare på prisen. Lyder til at have været et kort forløb så de har nok mødt vores pris.
      Kan man håbe på 6-7 mill?
      Forventer da mindst de 7 millioner!
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Forventer da mindst de 7 millioner!
        Stadig belgisk 2.div og Jonas Bager prisen var 2,5 mill til samme klub. Så forventer ikke mere end 4-5 mill desværre. Men håber på 6-7 mill selvfølgelig

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Casper Nielsen er stensikkert solgt.
          Vi mister meget dynamik, hjerte og løbevillighed....målfarlighed, er ikke hans spidskompetence.
          kan godt unde ham er udlandseventyr og jeg håber vi får nogle ordentlige moneter for ham som forhåbentlig han bruges til en ordentlig angriber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tverskov lovede at han stadig var striwet når vi rammer FCK kampen i SFÅ streamet
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Vi mister meget dynamik, hjerte og løbevillighed....målfarlighed, er ikke hans spidskompetence.
              kan godt unde ham er udlandseventyr og jeg håber vi får nogle ordentlige moneter for ham som forhåbentlig han bruges til en ordentlig angriber.
              Tvivler på at et CN salg vil ændre på hvem vi henter. Men det blev til gengæld nævnt at en stor Christian Eriksen transfer kunne få indflydelse på vores ageren. Der må hentydes til de ca 1,3% vi får af en transfer i uddannelsespenge.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Og nu venter vi bare på prisen. Lyder til at have været et kort forløb så de har nok mødt vores pris.
                Kan man håbe på 6-7 mill?
                Syntes med rette man kan håbe på 6-7 mill, ellers bør man vel ikke sælge en spiller som er fast i start 11’eren.
                Last edited by Magge; 03-07-2019, 15:50.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tvivler på at et CN salg vil ændre på hvem vi henter. Men det blev til gengæld nævnt at en stor Christian Eriksen transfer kunne få indflydelse på vores ageren. Der må hentydes til de ca 1,3% vi får af en transfer i uddannelsespenge.
                  Det beløb lader til at blive mindre og mindre efterhånden som Eriksen og Tottenham bliver mere og mere desperate, især hvis det ikke lykkedes for dem at faldbyde sig selv for Real.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tvivler på at et CN salg vil ændre på hvem vi henter. Men det blev til gengæld nævnt at en stor Christian Eriksen transfer kunne få indflydelse på vores ageren. Der må hentydes til de ca 1,3% vi får af en transfer i uddannelsespenge.
                    Det luner selvfølgelig hvis ​​​​​​ vi får en sådan bonus. Det vil vise sig om der er tid til at vente.

                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Syntes med rette man kan håbe på 6-7 mill, ellers bør man bel ikke sælge en spiller som er fast i start 11’eren.
                      Ved bare ikke om det er realistisk inden evt bonusser til en klub i Belgisk 2. Div som kun gave 2,5 mill for Bager som også er yngre og med U21

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det beløb lader til at blive mindre og mindre efterhånden som Eriksen og Tottenham bliver mere og mere desperate, især hvis det ikke lykkedes for dem at faldbyde sig selv for Real.
                        Mon ikke det ender med 50-60 mill euro hvis det lykkedes. 4-5 mill kroner til OB
                        Jeg krydser hvad krydses kan

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja for ham er det uden tvivl. Håber også det er for OB
                          Jeg har et håb om vi henter noget bedre ind, men mon ikke Opondo er indkøbt som erstatning.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Det luner selvfølgelig hvis ​​​​​​ vi får en sådan bonus. Det vil vise sig om der er tid til at vente.
                            Tror umiddelbart ikke vi venter på denne beslutning i vores jagt på en angriber.
                            Men en 4-5 mill kunne også betyde en ekstra offensiv spiller måske

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ved bare ikke om det er realistisk inden evt bonusser til en klub i Belgisk 2. Div som kun gave 2,5 mill for Bager som også er yngre og med U21
                              Jeg frygter skam også man får 3-4 mill hvilket dog også er i tråd med hans værdi imo.
                              Men jeg vil syntes at der skal hentes lidt mere ind mår man sælger en spiller man selv betragter som en profil fast starter og bærende kraft på
                              holdet.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg har et håb om vi henter noget bedre ind, men mon ikke Opondo er indkøbt som erstatning.
                                Det tror jeg bestemt han er. Ikke som direkte klon men en spiller omkring hans position i truppen og på banen. Den er jeg ikke så bekymret for.

                                Jeg må erkende jeg efterhånden er meget mere bekymret for det der kommer til at ske nede i det andet felt efter Grytebust er væk. Og hvis Ramon og Tverskov ikke er der begge kan det blive noget frygteligt noget

                                Comment

                                Working...
                                X