Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så ser det ud til at Casper Nielsen sky'es af til Belgien

    https://www.fyens.dk/sport/Belgiere-...rtikel/3363273
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Håber jeg godt nok ikke - han har været sæsonens bedste spiller :(

      Comment


        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-viceanfoerer/

        Comment


          Det er forhåbentlig ikke nok. Jeg vil hade at se ham i en Brøndby trøje.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Det er forhåbentlig ikke nok. Jeg vil hade at se ham i en Brøndby trøje.
            Sælg. Det er jo ikke værd.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Så ser det ud til at Casper Nielsen sky'es af til Belgien

              https://www.fyens.dk/sport/Belgiere-...rtikel/3363273
              Hmmm, et salg til den næstbedste belgiske række virker sgu ikke særligt ophidsende, hverken for CN eller for os, rent økonomisk. Når det så er sagt, så er der vidst noget med at selvsamme klub er ejet af rigmanden der også ejer Brighton og har gjort dem til et Premier League-hold, og det virker til, at de er igang med en satsning med Bager de allerede har hentet for en 2-3 millioner, og Thomas Christiansen som de ansatte i går. Men når det så er sagt, så er det sgu stadig den næstbedste belgiske række, og det kan der sgu næppe være de helt store gryn i for os. De må virkelig også have præsenteret et interessant projekt, hvis det kan lykkes at lokke CN dertil.

              Comment


                No way vi skal overveje 4 millioner. Vi skal have mindst det dobbelte for at sælge ham til Brøndby i hvert fald. Så vigtig Tverskov er for vores spil, kan han snildt være nogle millioner i forskel i rene tv-penge, med det vi potentielt mister med ham.

                Der er sgu noget helt galt med verden, hvis en super middelmådig Juel Andersen i Horsens kan sælges for 7-8 millioner til Championship, og vi ikke kan få meget mere end halvdelen for at sælge en af Suppens bedste forsvarer til en anden Superligaklub.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  No way vi skal overveje 4 millioner. Vi skal have mindst det dobbelte for at sælge ham til Brøndby i hvert fald. Så vigtig Tverskov er for vores spil, kan han snildt være nogle millioner i forskel i rene tv-penge, med det vi potentielt mister med ham.

                  Der er sgu noget helt galt med verden, hvis en super middelmådig Juel Andersen i Horsens kan sælges for 7-8 millioner til Championship, og vi ikke kan få meget mere end halvdelen for at sælge en af Suppens bedste forsvarer til en anden Superligaklub.
                  Det ville være så snotdumt et salg til de penge. Når vi har sagt nej til mange penge for Gryte, fordi han var det værd, i forhold til at beholde. Så vil jeg mene det samme om Tverskov. 8-10 mill min. Så kan det overvejes.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Det ville være så snotdumt et salg til de penge. Når vi har sagt nej til mange penge for Gryte, fordi han var det værd, i forhold til at beholde. Så vil jeg mene det samme om Tverskov. 8-10 mill min. Så kan det overvejes.
                    Ja det bliver spændende at se om Tver bliver næste spiller JH med stolthed toner frem i medierne og beretter om hvor fantastisk det er at vi kan levere spillere til storklubberne.

                    Måske han overrasker og får 4-5 mill for ham nu af BIF.

                    Måske smider han en bombe af uset karakter og går forlænget med en profil.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Så ser det ud til at Casper Nielsen sky'es af til Belgien

                      https://www.fyens.dk/sport/Belgiere-...rtikel/3363273
                      Står der noget om evt pris?

                      Comment


                        4 millioner for Tverskov er for lidt.

                        Vi har tit været under Brøndby i fødekæden og kan komme det igen, men de er bare ikke langt foran os nu. De har væltet rundt for længe. Vi skal tage hensyn til, at vores spillere kan ønske højere niveau eller udlandet. Brøndby er hverken det ene eller andet - selv om det er tæt på Sverige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          4 millioner for Tverskov er for lidt.

                          Vi har tit været under Brøndby i fødekæden og kan komme det igen, men de er bare ikke langt foran os nu. De har væltet rundt for længe. Vi skal tage hensyn til, at vores spillere kan ønske højere niveau eller udlandet. Brøndby er hverken det ene eller andet - selv om det er tæt på Sverige.
                          Fuldstændig enig. Bliver mere end en anelse nervøs, hvis ikke Tverskov og Nielsen er med i morgen.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Tipsbladet om Casper

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...casper-nielsen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Så ser det ud til at Casper Nielsen sky'es af til Belgien

                              https://www.fyens.dk/sport/Belgiere-...rtikel/3363273
                              Lidt trist er jeg, synes det er undervurderet, hvor meget hans energi smitter af på hele holdet. Bevares, der er sikkert mange statistikker der underbygger, at han stort set ikke kan spille fodbold, men Conor O´Brien førte både statistikken for at løbe længst og have mindst fejlafleveringer!

                              Det er dog ikke overraskende det sker, både med hans egne udtalelser, samt hvad vi ellers har af gode midtbanefolk, det giver mening.

                              Men nu vil jeg snart gerne have mit transferfix på tilgangssiden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                No way vi skal overveje 4 millioner. Vi skal have mindst det dobbelte for at sælge ham til Brøndby i hvert fald. Så vigtig Tverskov er for vores spil, kan han snildt være nogle millioner i forskel i rene tv-penge, med det vi potentielt mister med ham.

                                Der er sgu noget helt galt med verden, hvis en super middelmådig Juel Andersen i Horsens kan sælges for 7-8 millioner til Championship, og vi ikke kan få meget mere end halvdelen for at sælge en af Suppens bedste forsvarer til en anden Superligaklub.
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                                Det ville være så snotdumt et salg til de penge. Når vi har sagt nej til mange penge for Gryte, fordi han var det værd, i forhold til at beholde. Så vil jeg mene det samme om Tverskov. 8-10 mill min. Så kan det overvejes.
                                Helt enig. Fire millioner? Tverskov bkev vurderet som en af ligae vedste forsvarer! Håber stadig vi skriver forlængelsen med ham, lønkroner vil vi vil have til rådighed med Kent, KEP, Festersen og Vacek væk fra lønlisten. Og hvis det ikke lykkes så skulle vi hellere lade løbe kontrakten ud eller kigge hvordan er situationen i vintervinduet.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X