Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
Når Poul Hansen er dit go to argument skal du nok stoppe ;)
Min mor har også altid sagt at jeg var en flot ung mand, men det betyder altså bestemt ikke at hun har retLast edited by amphibia; 22-05-2019, 10:04.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Enig. Problemet er ikke at man ikke er OB-fan. Der har også tidligere været en FCKer herinde, som ingen var sure på. Men når man hele tiden plæderer for at være objektiviteten selv, mens man konstant onanerer over et andet hold fordi de spiller en spillestil som man kommer i bukserne over, så er det ærlig talt en anelse provokerende. Det er ikke en objektiv sandhed at FCN's spillestil er åh så fantastisk og at de dominerer samtlige af deres kampe, blot fordi de spiller bolden ekstra meget rundt på midten, men desværre også på uheldigvis lukker 7 mål ind per kamp.
At mene at der er én bestemt måde at spille fodbold på, som er mere rigtig end andre måder at spille på, er IKKE objektivitet - det er mindst lige så subjektivt som at holde med et bestemt hold.
Så hvis Entusiastens nu pakkede den der nedladende "Jeg er objektiv, og det kan I ikke se fordi I er fans"-attitude væk, så var vi kommet ret langt i forhold til at acceptere et andet syn på OB, Superligaen und so weiter.
Må erkende at på trods af hans tilhørelsesforhold kunne jeg godt "lide" ham
Var det ""Plastic" eller lignende ?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Havde helt glemt FCK-fan'en her på forum... Han havde en meget sober tone og kom altid med meget konstruktive / interessante / saglige indlæg
Må erkende at på trods af hans tilhørelsesforhold kunne jeg godt "lide" ham
Var det ""Plastic" eller lignende ?
Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Øhhh antallet af indlæg er vel sagen uvedkommende?
Comment
-
Enten misforstår du mig, eller også er vi uenige. Jeg synes ikke det er sagen uvedkommende, at Entusiastens har knap 4.000 indlæg, når han i hvert andet af dem enten glorificerer FCN eller gør opmærksom på hans ikke-eksisterende tilhørsforhold til OB. Det er jo netop min pointe, at så synes jeg det bliver for meget ligegyldig/irriterende/irrelevant støj på et OB forum.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
Jeg tænkte fuldstændig det samme
Min mor har også altid sagt at jeg var en flot ung mand, men det betyder altså bestemt ikke at hun har retTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.
Jeg vil altid holde det sobert og gøre mit bedste for ikke at provokere, men synes da det er okay at lave lidt gas med Kielberg.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
2 gratis Vejle spillere
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...trakterne-over
Ham Gryn er altså ikke helt dårlig. Tror han kunne være god for OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg kan sagtens medgive at det kan blive for mange indlæg, men sådan tror jeg det forholder sig for mange på forum, heldigvis får jeg pisse travlt nu så når der kommer indlæg vil det blive meget centreret ... det er der sikkert mange der ikke vil være kede af :).
Jeg vil altid holde det sobert og gøre mit bedste for ikke at provokere, men synes da det er okay at lave lidt gas med Kielberg.
Comment
Comment