Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægSynes egentlig Pål gjorde det okay i går. Han har ikke ret mange muligheder, med det relativt fesne hold Hobro har. Men jeg lagde mærke til to ting, han gjorde godt. Fysisk gør han det godt, han er rigtig god til at holde på bolden (skærme forsvarspilleren væk) og aflevere sikkert videre til en medspiller. Det er lige præcis det vi mangler, en der kan holde på bolden og sende den fornuftigt videre.
Han er lynhurtigt i boksen, det er tydeligt han elsker at være derinde. Han er måske ikke en konge i luften, men han er derinde næsten hvert angreb Hobro (det var ikke mange). Kan godt se ham danne en god trio med Kadrii og Sander 3-4-2-1 f.eks.
Spørgsmålet er bare om han er for dyr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægSynes egentlig Pål gjorde det okay i går. Han har ikke ret mange muligheder, med det relativt fesne hold Hobro har. Men jeg lagde mærke til to ting, han gjorde godt. Fysisk gør han det godt, han er rigtig god til at holde på bolden (skærme forsvarspilleren væk) og aflevere sikkert videre til en medspiller. Det er lige præcis det vi mangler, en der kan holde på bolden og sende den fornuftigt videre.
Han er lynhurtigt i boksen, det er tydeligt han elsker at være derinde. Han er måske ikke en konge i luften, men han er derinde næsten hvert angreb Hobro (det var ikke mange). Kan godt se ham danne en god trio med Kadrii og Sander 3-4-2-1 f.eks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej, det er han sgu ikke, han er nærmest decideret ringe i luften. Det er også ham der koster målet til AGF, fordi at han underløber bolden i det område, hvor han har ansvaret, og så kan Juelsgård løbe lige ind bag ham og pande den i kassen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Korrekt. Jeg kiggede lige statistikker for Påls mål. I hans topscorer-sæson scorede han (hvis man kan stole på statistikkerne) ikke ét eneste mål på hovedstød ud af hans 22 kasser. Det overraskede mig alligevel. Til gengæld scorede han så 2 ud af sine 7 mål sidste sæson på hovedet. Lidt spøjst.
Men nu er vi heller ikke et hold der slår særligt mange høje indlæg eller sparker den meget langt, og jeg kan ikke se, hvorfor vi skulle begynde at blive det, så hans evner i luften er ikke ligefrem en af mine store bekymringer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej, det er han sgu ikke, han er nærmest decideret ringe i luften. Det er også ham der koster målet til AGF, fordi at han underløber bolden i det område, hvor han har ansvaret, og så kan Juelsgård løbe lige ind bag ham og pande den i kassen.
Håber bare snart vi ser forstærkning i angrebet. Jeg får lange løg af AK lige for tiden. Han vil gerne og han har evnerne, men er bare så uskarp....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Korrekt. Jeg kiggede lige statistikker for Påls mål. I hans topscorer-sæson scorede han (hvis man kan stole på statistikkerne) ikke ét eneste mål på hovedstød ud af hans 22 kasser. Det overraskede mig alligevel. Til gengæld scorede han så 2 ud af sine 7 mål sidste sæson på hovedet. Lidt spøjst.
Pål er ikke genial på hovedet, men at han er decideret ringe mener jeg er forkert. Mener at han vil være en god makker til Baskim, især fordi han er i boksen og løber gennem en betonmur for at komme frem til et indlæg. Om den så ligger til knæet, maven eller hovedet er lige meget. Og det synes jeg vi mangler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
Så faktisk ikke AGFs mål, men det lyder da ikke godt. Han behøves ikke være en ørn i hovedspillet, men defensivt skal han sku kunne tage fra. Det gjorde Helenius i øvrigt ganske okay. Vi mangler lidt fysik på dødbolde, både offensivt og defensivt.
Håber bare snart vi ser forstærkning i angrebet. Jeg får lange løg af AK lige for tiden. Han vil gerne og han har evnerne, men er bare så uskarp....
Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
I forrige sæson kreerede Pål en del mål ud af ingenting. Det er lidt svært/arrogant at loppe bolden op og heade den på mål :-)
Pål er ikke genial på hovedet, men at han er decideret ringe mener jeg er forkert. Mener at han vil være en god makker til Baskim, især fordi han er i boksen og løber gennem en betonmur for at komme frem til et indlæg. Om den så ligger til knæet, maven eller hovedet er lige meget. Og det synes jeg vi mangler.
Jeg synes også du modsiger dig selv lidt her. Du siger, at i forrige sæson kreerede han mål ud af ingenting, hvilket jeg er enig i. Du siger så samtidig også, at han ville være en god makker, fordi at han er en boksspiller. Det synes jeg ikke er rigtigt, og du forklarer jo egentlig selv hvorfor. Han er nemlig en type der søger meget ned i banen og ud i siderne, og forsøger at tage spillet til sig og gerne forsøger sig på egen hånd, fremfor primært at stå inde i boksen. Han er ikke mere boksspiller end AK er det f.eks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Er det vigtigt for dig at en angriber er god defensivt?
Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
I forrige sæson kreerede Pål en del mål ud af ingenting. Det er lidt svært/arrogant at loppe bolden op og heade den på mål :-)
Har så ikke set AGFs mål fra i går, men måske han lige mangler de sidste procenter fordi han mentalt er videre.
Han er meget arbejdsom og boldsikker ude på banen, men det forhindrer ham bestemt ikke i, at læse spillet godt i boksen og komme derind på det rette tidspunkt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Hænger en OB-ting til Vacek på lågen til Bohemians stadion i morgen - på vej til koncert på Spartas stadion
Fedt! God tur!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Er det vigtigt for dig at en angriber er god defensivt?
Hvad hvis han har brugt tid på det og så mangler de timer til at dygtiggøre sig angrebsmæssigt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Du finder ikke en topangriber i moderne top fodbold , som ikke arbejder defensivt. 80'erne er slut. Så det er rent sludder det der.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment