Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg er helt med på at der på et fanforum vil blive set anderledes på en der ikke er fan :).
    Når jeg skriver til Kielberg er det tilsat en lille mængde gas, da han ofte melder meget tungt ud om modstandere og især FCN.
    Min holdning ER dog at FCN dominerede OB og kommentatorerne var enige, uden at det er noget endeligt vidnmesbyrd.

    Jeg forsøger altid at lade være med at provokere og holder mig af og til fra at skrive når det kan opfattes som kun det, men jeg troller aldrig ... det er ikke fair at bruge tid på.
    Jeg skriver her fordi jeg finder det interessant, jeg kan opdatere om ungdomsbold og måske komme med en LIDT anden vinkel på kampene :).
    Når Poul Hansen er dit go to argument skal du nok stoppe ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

      Når Poul Hansen er dit go to argument skal du nok stoppe ;)
      Jeg tænkte fuldstændig det samme

      Min mor har også altid sagt at jeg var en flot ung mand, men det betyder altså bestemt ikke at hun har ret
      Last edited by amphibia; 22-05-2019, 10:04.
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Det er bare jer allesammen som ikke har forstået hvad han skriver. Gå tilbage og læs hans indlæg igen, hvis i er i tvivl.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Enig. Problemet er ikke at man ikke er OB-fan. Der har også tidligere været en FCKer herinde, som ingen var sure på. Men når man hele tiden plæderer for at være objektiviteten selv, mens man konstant onanerer over et andet hold fordi de spiller en spillestil som man kommer i bukserne over, så er det ærlig talt en anelse provokerende. Det er ikke en objektiv sandhed at FCN's spillestil er åh så fantastisk og at de dominerer samtlige af deres kampe, blot fordi de spiller bolden ekstra meget rundt på midten, men desværre også på uheldigvis lukker 7 mål ind per kamp.
          At mene at der er én bestemt måde at spille fodbold på, som er mere rigtig end andre måder at spille på, er IKKE objektivitet - det er mindst lige så subjektivt som at holde med et bestemt hold.
          Så hvis Entusiastens nu pakkede den der nedladende "Jeg er objektiv, og det kan I ikke se fordi I er fans"-attitude væk, så var vi kommet ret langt i forhold til at acceptere et andet syn på OB, Superligaen und so weiter.
          Havde helt glemt FCK-fan'en her på forum... Han havde en meget sober tone og kom altid med meget konstruktive / interessante / saglige indlæg

          Må erkende at på trods af hans tilhørelsesforhold kunne jeg godt "lide" ham

          Var det ""Plastic" eller lignende ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det er bare jer allesammen som ikke har forstået hvad han skriver. Gå tilbage og læs hans indlæg igen, hvis i er i tvivl.
            Det er ikke kun de sidste dage der er problemet. Det er en generel trend over lang tid. Så jeg er ikke i tvivl

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Havde helt glemt FCK-fan'en her på forum... Han havde en meget sober tone og kom altid med meget konstruktive / interessante / saglige indlæg

              Må erkende at på trods af hans tilhørelsesforhold kunne jeg godt "lide" ham

              Var det ""Plastic" eller lignende ?

              Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er ikke kun de sidste dage der er problemet. Det er en generel trend over lang tid. Så jeg er ikke i tvivl
                Det er jeg helt med på. Var også sarkastisk ment.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg


                  Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.
                  Øhhh antallet af indlæg er vel sagen uvedkommende?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Øhhh antallet af indlæg er vel sagen uvedkommende?
                    Enten misforstår du mig, eller også er vi uenige. Jeg synes ikke det er sagen uvedkommende, at Entusiastens har knap 4.000 indlæg, når han i hvert andet af dem enten glorificerer FCN eller gør opmærksom på hans ikke-eksisterende tilhørsforhold til OB. Det er jo netop min pointe, at så synes jeg det bliver for meget ligegyldig/irriterende/irrelevant støj på et OB forum.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Enten misforstår du mig, eller også er vi uenige. Jeg synes ikke det er sagen uvedkommende, at Entusiastens har knap 4.000 indlæg, når han i hvert andet af dem enten glorificerer FCN eller gør opmærksom på hans ikke-eksisterende tilhørsforhold til OB. Det er jo netop min pointe, at så synes jeg det bliver for meget ligegyldig/irriterende/irrelevant støj på et OB forum.
                      Okay på den måde. Tjaa lidt uenige er vi nok på en eller anden vis, men det er nok mere fordi jeg ikke lader mig genere af ham.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                        Jeg tænkte fuldstændig det samme

                        Min mor har også altid sagt at jeg var en flot ung mand, men det betyder altså bestemt ikke at hun har ret
                        Siger du at Poul Hansen er min mor :D?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg


                          Hed han ikke "Plastique", og vi har da også haf t 2 forskellige Brøndbyfans herinde, der også kørte en sober tone. Det synes jeg nu egentlig også, at Entusiastens gør - problemet er bare, at vedkommende er med i samtlige tråde på forum, og gerne med mange indlæg. Altså, vi er snart ved at være oppe på 4.000 indlæg, det synes jeg er noget i overkanten fra én, der i hvert andet indlæg gør opmærksom på, at han IKKE er fan af OB.
                          Jeg kan sagtens medgive at det kan blive for mange indlæg, men sådan tror jeg det forholder sig for mange på forum, heldigvis får jeg pisse travlt nu så når der kommer indlæg vil det blive meget centreret ... det er der sikkert mange der ikke vil være kede af :).

                          Jeg vil altid holde det sobert og gøre mit bedste for ikke at provokere, men synes da det er okay at lave lidt gas med Kielberg.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Siger du at Poul Hansen er min mor :D?
                            Det ville bestemt forklare meget

                            Comment


                              2 gratis Vejle spillere

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...trakterne-over

                              Ham Gryn er altså ikke helt dårlig. Tror han kunne være god for OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Jeg kan sagtens medgive at det kan blive for mange indlæg, men sådan tror jeg det forholder sig for mange på forum, heldigvis får jeg pisse travlt nu så når der kommer indlæg vil det blive meget centreret ... det er der sikkert mange der ikke vil være kede af :).

                                Jeg vil altid holde det sobert og gøre mit bedste for ikke at provokere, men synes da det er okay at lave lidt gas med Kielberg.
                                Naaahh ... tvivler på du bliver valgt ind

                                Comment

                                Working...
                                X