Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvori er det morsomme ?
    Du mener ikke det er morsomt? Nå men det gør jeg så. Nok det mest useriøse rygte vi kommer til at opleve denne sommer.
    Bente er færdig og slet ikke god nok. Og hvad skulle han dog i Odense?
    Det kommer ikke til at ske. OB har helt sikkert ikke forhørt sig hos Rosenborg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Du mener ikke det er morsomt? Nå men det gør jeg så. Nok det mest useriøse rygte vi kommer til at opleve denne sommer.
      Bente er færdig og slet ikke god nok. Og hvad skulle han dog i Odense?
      Det kommer ikke til at ske. OB har helt sikkert ikke forhørt sig hos Rosenborg.
      Enig i det første men er ret sikker på at JH ville se det som en stor signing at hente Bendtner ... meritter tæller hos den mand ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Enig i det første men er ret sikker på at JH ville se det som en stor signing at hente Bendtner ... meritter tæller hos den mand ..
        Kunne mere forestille mig at det ville passe til NTs ego

        Comment


          Nu Vejle er rykket ned, er der så noget vi kan bruge derfra?

          Comment


            Den fynske Pirlo? Han har været udmærket de gange jeg har set V-og-B.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nu Vejle er rykket ned, er der så noget vi kan bruge derfra?
              Allan Sousa, hvis altså han kan lære at styre temperamentet. Han har noget special over sig. Ham Louati er også udemærket. Resten må være no-no...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Allan Sousa, hvis altså han kan lære at styre temperamentet. Han har noget special over sig. Ham Louati er også udemærket. Resten må være no-no...
                Njaah.

                Hvis det ikke var fordi vi i forvejen var overbefolket på midtbanen, så var jeg nu meget lun på Mucolli og Melker Hallberg. På en god dag også Ylber Ramadani.

                Derudover synes jeg oprigtig talt at man godt kan overveje Kerim Memija som backup for Ryan, hvis han kan affinde sig med det.

                Comment


                  SfÅ: Barrett i dialog om forlængelse:
                  http://obstemmer.dk/interview-barret...-forlaengelse/
                  Det lyder godt!!!!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    SfÅ: Barrett i dialog om forlængelse:
                    http://obstemmer.dk/interview-barret...-forlaengelse/
                    Det lyder godt!!!!
                    Rigtig positivt hvis det lykkedes at forlænge med nogle profiler. Men bagsiden af medaljen er nok også at en stor del af det råderum JH har bliver brugt på at give de samme spillere mere i løn og derved gør at vi har mindre til at købe for..

                    Men når det er sagt ville det passe mig super godt hvis Barret bliver/forlænger. Bliver han er det fint. Sælges han bliver det dyrere når kontrakten er længere..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Nu Vejle er rykket ned, er der så noget vi kan bruge derfra?
                      Deres stadion men det bliver nok lidt bøvlet at flytte det til Odense ;-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Deres stadion men det bliver nok lidt bøvlet at flytte det til Odense ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Deres stadion men det bliver nok lidt bøvlet at flytte det til Odense ;-)
                          Gad vide om hjørnerne kan være på en blokvogn?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Hassan fra FCM bliver nok fri fra sommer og vil blive i Danmark. Kunne han ikke kæmpe om de 8’er pladser??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hassan fra FCM bliver nok fri fra sommer og vil blive i Danmark. Kunne han ikke kæmpe om de 8’er pladser??
                              Jeg ville sgu gerne have ham til holdet, ville jeg også sidst der var snak om det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Jeg ville sgu gerne have ham til holdet, ville jeg også sidst der var snak om det.
                                Kunne også godt se ham i OB. Smid en 2 årig aftale efter ham tak

                                Comment

                                Working...
                                X