Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Tror Driflin har info fra en anden kilde ... transfermarkt viser ikke noget i den stil, slet ikke.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...kansk-angriber

    så er spørgsmålet vel hvor de har set det ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...kansk-angriber

      så er spørgsmålet vel hvor de har set det ..
      Var netop det jeg havde læst. Men har selvsagt ingen idé om hvorvidt det passer, det antog jeg bare.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...kansk-angriber

        så er spørgsmålet vel hvor de har set det ..
        https://us.soccerway.com/players/louis-mafuta/307602/

        Comment


          - Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?

          - Jeg vil dog gerne forlænge. Det har gjort det meget klart over for OB, for jeg nyder at være her. Jeg ved godt, at de fik mig billigt, og jeg er en anden spiller i dag, end ham de hentede.

          - De tog mig ind på et tidspunkt, hvor jeg var langt nede, og de har givet mig mulighed for at kæmpe mig tilbage på et niveau, hvor jeg kan levere hver gang og hele tiden bygge på. Det er jeg er taknemmelig over, siger Ryan Johnson Laursen, hvis kontrakt løber frem til sommeren 2020.


          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...resset/7633061

          Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            - Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?

            - Jeg vil dog gerne forlænge. Det har gjort det meget klart over for OB, for jeg nyder at være her. Jeg ved godt, at de fik mig billigt, og jeg er en anden spiller i dag, end ham de hentede.

            - De tog mig ind på et tidspunkt, hvor jeg var langt nede, og de har givet mig mulighed for at kæmpe mig tilbage på et niveau, hvor jeg kan levere hver gang og hele tiden bygge på. Det er jeg er taknemmelig over, siger Ryan Johnson Laursen, hvis kontrakt løber frem til sommeren 2020.


            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...resset/7633061

            Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov.
            Mon ikke det vil koste lidt ekstra lønkroner for at Ryan forlænger... Men jeg håber han forlænger 2-3 år.

            Tverskov skal sælges for 5+ millioner. Ellers må han blive kontrakten ud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              - Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?

              - Jeg vil dog gerne forlænge. Det har gjort det meget klart over for OB, for jeg nyder at være her. Jeg ved godt, at de fik mig billigt, og jeg er en anden spiller i dag, end ham de hentede.

              - De tog mig ind på et tidspunkt, hvor jeg var langt nede, og de har givet mig mulighed for at kæmpe mig tilbage på et niveau, hvor jeg kan levere hver gang og hele tiden bygge på. Det er jeg er taknemmelig over, siger Ryan Johnson Laursen, hvis kontrakt løber frem til sommeren 2020.


              https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...resset/7633061

              Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov.
              Det lyder rigtig godt. Rigtig god fyr.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Mon ikke det vil koste lidt ekstra lønkroner for at Ryan forlænger... Men jeg håber han forlænger 2-3 år.

                Tverskov skal sælges for 5+ millioner. Ellers må han blive kontrakten ud
                De ekstra lønkroner fortjener han bare.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  De ekstra lønkroner fortjener han bare.
                  Nu ved jeg ikke hvor stor hans kontrakt er nu. Men lidt ekstra er vel fair nok. Vi har begge hjulpet hinanden på bedste vis og skylder hinanden meget..

                  Comment


                    Tøffe mener ikke at Aab skal sælge Okore hvis buddet kun er 7-8 mill

                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roeven/7632084

                    Hvis han skulle være mere værd er vi da på 10+ mill for Tverskov?? Eller er Tøffe bare helt ude i skoven

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Virker jo som en spiller efter Jesper Hansens hoved, så mon ikke han skriver kontrakt med ham
                      Af ren nysgerrighed... Hvilke spillere har JH signet, der har et cv som hans?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tøffe mener ikke at Aab skal sælge Okore hvis buddet kun er 7-8 mill

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...roeven/7632084

                        Hvis han skulle være mere værd er vi da på 10+ mill for Tverskov?? Eller er Tøffe bare helt ude i skoven
                        Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                          Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.
                          Jeg ville i hvert fald langt hellere have Tverskov end Okore, hvis jeg frit kunne vælge mellem de to. Tverskovs kontraktlængde gør dog nok, at han ikke er lige så meget værd, ligesom der måske er mere efterspørgsel på en stærk forsvarsspiller med Okores kvaliteter end Tverskovs, sådan helt generelt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.
                            Ja. En my bedre overall. Og kommer fra en klub med succes. Han er minimum det samme værd pga sit touch på bolden.
                            Hvad prisen så er kan man kun gisne om

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja. En my bedre overall. Og kommer fra en klub med succes. Han er minimum det samme værd pga sit touch på bolden.
                              Hvad prisen så er kan man kun gisne om
                              Jeg tror Okores type er mere eftertragtet, og så tæller kontraktlængden ned i prisen for Tverskov som mckellberg også påpeger.
                              Både Okore og Tverskov laver stadig for mange fejl til at jeg tror de ryger til store penge - og så synes jeg også de begge har for store mangler til at jeg tror de for alvor er eftertragtede i udlandet. Derudover så har Tverskov alt andet lige kun vist det rigtige høje niveau i et 3/5-mands forsvar, som ikke just er verdens mest udbredte system. Det tror jeg også giver noget usikkerhed i forhold til en eventuelt køber. Jeg tror Tverskov ville passe rigtig fint ind i en hollandsk subtopklub, men de smider bare ikke om sig med store penge. Måske vil han også kunne klare sig i en mindre bundesligaklub; og det er nok det vi skal håbe på, hvis vi skal have et ordentligt beløb for ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Jeg ville i hvert fald langt hellere have Tverskov end Okore, hvis jeg frit kunne vælge mellem de to. Tverskovs kontraktlængde gør dog nok, at han ikke er lige så meget værd, ligesom der måske er mere efterspørgsel på en stærk forsvarsspiller med Okores kvaliteter end Tverskovs, sådan helt generelt.
                                Jeg ville gerne have en kombination af de to; et stort brød der samtidig er voldsomt hurtig sammen med en intelligent spiller, der kan sætte spillet nedefra.

                                Comment

                                Working...
                                X