Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Var netop det jeg havde læst. Men har selvsagt ingen idé om hvorvidt det passer, det antog jeg bare.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
så er spørgsmålet vel hvor de har set det ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
så er spørgsmålet vel hvor de har set det ..
View the player profile of Louis Mafouta (Le Mans) on Soccerway. Career stats, injuries and transfer history.
Comment
-
- Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?
- Jeg vil dog gerne forlænge. Det har gjort det meget klart over for OB, for jeg nyder at være her. Jeg ved godt, at de fik mig billigt, og jeg er en anden spiller i dag, end ham de hentede.
- De tog mig ind på et tidspunkt, hvor jeg var langt nede, og de har givet mig mulighed for at kæmpe mig tilbage på et niveau, hvor jeg kan levere hver gang og hele tiden bygge på. Det er jeg er taknemmelig over, siger Ryan Johnson Laursen, hvis kontrakt løber frem til sommeren 2020.
Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov.
- Likes 1
Comment
-
Mon ikke det vil koste lidt ekstra lønkroner for at Ryan forlænger... Men jeg håber han forlænger 2-3 år.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg- Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?
- Jeg vil dog gerne forlænge. Det har gjort det meget klart over for OB, for jeg nyder at være her. Jeg ved godt, at de fik mig billigt, og jeg er en anden spiller i dag, end ham de hentede.
- De tog mig ind på et tidspunkt, hvor jeg var langt nede, og de har givet mig mulighed for at kæmpe mig tilbage på et niveau, hvor jeg kan levere hver gang og hele tiden bygge på. Det er jeg er taknemmelig over, siger Ryan Johnson Laursen, hvis kontrakt løber frem til sommeren 2020.
Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov.
Tverskov skal sælges for 5+ millioner. Ellers må han blive kontrakten ud
- Likes 1
Comment
-
Det lyder rigtig godt. Rigtig god fyr.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg- Det er altid en speciel situation, for hvad kommer der af muligheder, hvilke døre lukker man, og hvor har man det bedst?
Det trækker vidst op til en forlængelse med Ryan. Det modsatte skulle så være tilfældet med Tverskov."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
De ekstra lønkroner fortjener han bare.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mon ikke det vil koste lidt ekstra lønkroner for at Ryan forlænger... Men jeg håber han forlænger 2-3 år.
Tverskov skal sælges for 5+ millioner. Ellers må han blive kontrakten ud"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Jeg ville i hvert fald langt hellere have Tverskov end Okore, hvis jeg frit kunne vælge mellem de to. Tverskovs kontraktlængde gør dog nok, at han ikke er lige så meget værd, ligesom der måske er mere efterspørgsel på en stærk forsvarsspiller med Okores kvaliteter end Tverskovs, sådan helt generelt.Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.
Comment
-
Ja. En my bedre overall. Og kommer fra en klub med succes. Han er minimum det samme værd pga sit touch på bolden.Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Vurderer du Tverskov til at være en væsentlig bedre forsvarsspiller end Okore? Jeg gør ikke. Okore er måske den stærkeste i Superligaen i duelspillet, mens han har klare mangler i forhold til placeringsevne mv. Tverskov er vel lidt den omvendte historie.
Hvad prisen så er kan man kun gisne om
Comment
-
Jeg tror Okores type er mere eftertragtet, og så tæller kontraktlængden ned i prisen for Tverskov som mckellberg også påpeger.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja. En my bedre overall. Og kommer fra en klub med succes. Han er minimum det samme værd pga sit touch på bolden.
Hvad prisen så er kan man kun gisne om
Både Okore og Tverskov laver stadig for mange fejl til at jeg tror de ryger til store penge - og så synes jeg også de begge har for store mangler til at jeg tror de for alvor er eftertragtede i udlandet. Derudover så har Tverskov alt andet lige kun vist det rigtige høje niveau i et 3/5-mands forsvar, som ikke just er verdens mest udbredte system. Det tror jeg også giver noget usikkerhed i forhold til en eventuelt køber. Jeg tror Tverskov ville passe rigtig fint ind i en hollandsk subtopklub, men de smider bare ikke om sig med store penge. Måske vil han også kunne klare sig i en mindre bundesligaklub; og det er nok det vi skal håbe på, hvis vi skal have et ordentligt beløb for ham.
Comment
-
Jeg ville gerne have en kombination af de to; et stort brød der samtidig er voldsomt hurtig sammen med en intelligent spiller, der kan sætte spillet nedefra.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Jeg ville i hvert fald langt hellere have Tverskov end Okore, hvis jeg frit kunne vælge mellem de to. Tverskovs kontraktlængde gør dog nok, at han ikke er lige så meget værd, ligesom der måske er mere efterspørgsel på en stærk forsvarsspiller med Okores kvaliteter end Tverskovs, sådan helt generelt.
Comment
Comment