Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nu er det ikke kun arbejdet uden bold defensivt, som viser en spillers værdi for holdet. Jeg er ikke selv vanvittigt nørdet omkring alle de her statistikker, men jeg tør godt konstatere at CN nok er den spiller i OB som tager flest højintense løb. En stor del af disse sker ned bag modstanderens bagkæde og giver den ekstra plads til de øvrige offensivspillere, som mangler når han ikke er med. Greve, eske og de andre vi har forsøgt os med, tager ikke ligeså mange af de her løb, fordi de er mere til at spille i små rum. Derfor giver alternativerne ikke den samme dynamik i vores offensiv, hvorfor vi bliver nemme at gennemskue og mere ufarlige uden CN, sådan som jeg ser kampene.
Egentlig synes jeg faktisk også at Eske er en bedre presspiller og bolderobre end CN, men offensivt kommer der for lidt, fordi han ikke tager tilstrækkeligt med løb, som strækker modstanderen og giver ubalance. Det skal han til at få lært, hvis han skal blive en profil på et OB-hold under JM. Generelt kan de unge spillere lære meget af CN, for han tager mange vanvittige løb ned i hjørnerne med en mand i ryggen. Ofte mister han den, fordi teknikken svigter, men han kæmper ufortrødent videre og laver samme løb minuttet efter. Her føler jeg at typer som eske og Greve lige bruger 5-10 min på at slå et par sikre, men ligegyldige pasninger, inden de igen tør at sætte tingene på spil i et løb, hvor risikoen er større for at de mister kuglen. I måden som OB spiller på, passer det bare bedre at vi er insisterende i vores dybe fra midtbanen, så angribernes mere letlæselige løb ikke er det eneste vi kommer med til at true bagkæden.
Comment
-
Louis Mafouta er med i reserveholdskampen idag.
https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/461790
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægLouis Mafouta er med i reserveholdskampen idag.
https://www.transfermarkt.com/louis-...spieler/461790
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Ja det ville være synd at sige, at det var et imponerende CV han rendte rundt med :D
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Har ingen problem med at man leder efter den uslebne diamant. Han er med i dagens reservekamp mod EfB
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reserv...af-esbjerg-fb/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
Han får da bare en 4-årig kontrakt og et sikkert skudsmål fra vores sportsdirektør, det er set før...
MvH ChrisOB
Ser det altid som en chance.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Det er også set i en hel del tilfælde at sådan en type spiller er blevet sendt videre uden kontrakt...
Der må være andre årsager til at de tager ham ind, eventuelt at der skal plejer interesser ... kan dog ikke se hvorfor det skulle ske med ham her, agenterne tjener jo ikke styrtende på den mand (eller det gør de muligvis, men det er så en anden sag).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Den her er dog lidt ekstrem, han kunne tilsyneladende ikke spille sig på et hold fra den tredjebedste række i Frankrig og har heller ikke vist noget før det og er 24.
Der må være andre årsager til at de tager ham ind, eventuelt at der skal plejer interesser ... kan dog ikke se hvorfor det skulle ske med ham her, agenterne tjener jo ikke styrtende på den mand (eller det gør de muligvis, men det er så en anden sag).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Kan ikke spille sig på holdet? Det virker underligt, når han eftersigende skulle have scoret 8 mål i 9 kampe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægStår der ikke 1 mål i 8 kampe?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment