Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

    Solidt at have både Thomas Enevoldsen der var så usædvanlig uskarp sidst han var i suppen og Pierre Michel Lassoga der er så meget udenfor lønbudget
    Det eneste de har til fælles er at de er transferfrie i næste vindue ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Mulighed?

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-superliga/

      Nogen der kender ham?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg kender ham ikke men tvivler lidt på, udfra det han foreløbig har opnået, at han har niveau til suppen.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          kunne han ikke blive en ny Tingager?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SeDaSk Se indlæg


            kunne han ikke blive en ny Tingager?
            Svært at sige. Men han ligger jo selv op til prøvetræning og vil gerne til et hold der spiller bolden op fra forsvar. Han er høj, ung og transferfri....

            Comment


              Ingen erstatning for Gryte ifølge Michelsen

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...st-erstatning/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Svært at sige. Men han ligger jo selv op til prøvetræning og vil gerne til et hold der spiller bolden op fra forsvar. Han er høj, ung og transferfri....
                Han kunne måske godt være den nye Tingager. Han er, som du siger, høj, ung og transferfri. Lad os da endelig afprøve ham.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ingen erstatning for Gryte ifølge Michelsen

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...st-erstatning/
                  Fornuftigt at satse på Oliver i målet men så skal der også bruges nogle penge på at opgradere vores offensiv.
                  Håber vi lægger bud på spillere som : Pål Kirkevold fra Hobro og Kamara fra Vendsyssel.
                  Alexander Bah fra Sønderjyske kunne også være en spændende spiller at hente hjem til Fyn.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Alexander Bah fra Sønderjyske kunne også være en spændende spiller at hente hjem til Fyn.
                    Han var jo til prøvetræning i OB i sin tid og blev sendt videre - men det er jo tilladt at tage fejl

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Han var jo til prøvetræning i OB i sin tid og blev sendt videre - men det er jo tilladt at tage fejl
                      Han har så også lige haft to år i 1. Div til at forbedre sig + han virkelig ikke hverken var eller er en Kent Nielsen type. Gav nok meget god mening, at vi ikke hentede ham dengang

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                        Han kunne måske godt være den nye Tingager. Han er, som du siger, høj, ung og transferfri. Lad os da endelig afprøve ham.
                        Jeg håber at man går udenom de største lottokuponer, i det kommende vindue. Med 3 nedrykkere er, der nærmest ikke råd til at ramme forbi skiven.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Har svært ved at se, hvad der skulle gøre Alexander Bah særligt interessant for os lige nu. Han har mildest talt været middelmådig for SønderjyskE i mine øjne, og de betalte vidst et par millioner for ham, så han er nok ikke billig. Og hvor skal han i så fald spille?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Har svært ved at se, hvad der skulle gøre Alexander Bah særligt interessant for os lige nu. Han har mildest talt været middelmådig for SønderjyskE i mine øjne, og de betalte vidst et par millioner for ham, så han er nok ikke billig. Og hvor skal han i så fald spille?
                            Jeg ser ham heller ikke i vores nuværende system overhovedet. Han er en klassisk kant i mine øjne.
                            Hvad vi har brug for er 1-2 angribere og nogen der kan spille 8`er positionen bedre end dem vi har. Og så noget til de 5 bagerste

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Jeg håber at man går udenom de største lottokuponer, i det kommende vindue. Med 3 nedrykkere er, der nærmest ikke råd til at ramme forbi skiven.
                              Helt enig. Jeg er bare ikke tryg ved Oliver Lund i forsvaret som eneste back-up. Og her tilbyder den unge mand selv at komme til prøvetræning, så man kan se ham an.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                                Helt enig. Jeg er bare ikke tryg ved Oliver Lund i forsvaret som eneste back-up. Og her tilbyder den unge mand selv at komme til prøvetræning, så man kan se ham an.
                                Præcis. Tænker ikke at de skal bruge mange dage for at se ham an og komme til konklusion

                                Comment

                                Working...
                                X