Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Greve søger måske væk til sommer

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-sin-fremtid

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOBF Se indlæg
      Greve søger måske væk til sommer

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-sin-fremtid
      Forståeligt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Forståeligt.
        Ja. Han er overhalet at Eskesen og man føler nok at Frøkjær kan der bygges på stadig. Han kan godt acceptere en plads på bænken.
        Så syntes også han skal søge ud og finde noget andet for en tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Greve søger måske væk til sommer

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-sin-fremtid
          Man har jo lov at håbe!!
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ja. Han er overhalet at Eskesen og man føler nok at Frøkjær kan der bygges på stadig. Han kan godt acceptere en plads på bænken.
            Så syntes også han skal søge ud og finde noget andet for en tid
            Ingen af den har for alvor vist, at de skal starte inde - desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Ingen af den har for alvor vist, at de skal starte inde - desværre
              Uden at han for alvor satte verden i brand, synes jeg egentlig Julius gjorde det ganske fornuftigt da han startede regelmæssigt før sin skade i efteråret. Er i hvert fald spændt på at se, hvad han kan gøre over en hel kamp, hvis han får CNs plads i aften (omend jeg også gerne ser en "omvendt trekant" med JJT og Drachmann bag Kløve, hvis Drachmann er på toppen igen).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Uden at han for alvor satte verden i brand, synes jeg egentlig Julius gjorde det ganske fornuftigt da han startede regelmæssigt før sin skade i efteråret. Er i hvert fald spændt på at se, hvad han kan gøre over en hel kamp, hvis han får CNs plads i aften (omend jeg også gerne ser en "omvendt trekant" med JJT og Drachmann bag Kløve, hvis Drachmann er på toppen igen).

                Julius har jo stadig masser af udviklingspotentiale. Tror på ham

                Comment


                  Festersen, Greve, Yao, Harboe, Grytebust, måske et par salg yderligere. Det bliver en travl sommer. Der skal mindst 2 profiler ind i startopstillingen for at fastholde top 6.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Festersen, Greve, Yao, Harboe, Grytebust, måske et par salg yderligere. Det bliver en travl sommer. Der skal mindst 2 profiler ind i startopstillingen for at fastholde top 6.
                    hvorfor tror du Harboe skal nogen steder?

                    Men enig. Det kunne godt blive en travl sommer. Også “spændende” at se om Vacek kommer tilbage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      hvorfor tror du Harboe skal nogen steder?

                      Men enig. Det kunne godt blive en travl sommer. Også “spændende” at se om Vacek kommer tilbage
                      Tror Vacek har det ret godt aktuelt, tror ikke vi ser han igen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Tror Vacek har det ret godt aktuelt, tror ikke vi ser han igen.
                        Efter at have været fast starter har han vidst siddet lidt på bænken her på det sidste. Så man ved aldrig jo

                        Edit: Kan se han startede inde i sidste kamp og at de vandt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          hvorfor tror du Harboe skal nogen steder?

                          Men enig. Det kunne godt blive en travl sommer. Også “spændende” at se om Vacek kommer tilbage
                          Vacek havde jeg glemt. Harboe har slet ikke været i nærheden af truppen. Tror bestemt ikke han slår igennem.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Vacek havde jeg glemt. Harboe har slet ikke været i nærheden af truppen. Tror bestemt ikke han slår igennem.

                            19 år og kun 1 år som proff. 2 år tilbage af kontrakt. Han ryger ingen steder IMO. Hvis han stadig ikke er i nærheden efter næste sæson så kan vi snakke igen.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Vi er enige om at det har taget for lang tid, at nå til det sted hvor vi står nu resultatmæssigt.
                              I den perfekte verden stod JH for de bagvedliggende mere overordnede linjer på den sportslige del, mens en anden stod for det daglige arbejde ift. spillerindkøb, kontraktforhandlinger mv. Når det så er sagt, så er jeg nu ikke nervøs for at vi pludselig ligger og roder rundt i bunden igen. Bevares, jeg tror da også vi skal kæmpe for top 6 næste år, og det kan også være vi misser den. Men jeg ser os som en ret sikker del af midterfeltet uden den store fare for at komme tæt på nedrykning - også selvom vi skulle miste et par bærende spillere.
                              Det er naivt. Tverskov og Gyte vinder points for os.

                              Comment


                                JH melder at Grytebust endnu ikke har skrevet med FCK eller andre for den sags skyld. Men også at vi slet slet ikke kan være med økonomisk ifm de andre tilbud han har fået

                                Comment

                                Working...
                                X