Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOBF Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja. Han er overhalet at Eskesen og man føler nok at Frøkjær kan der bygges på stadig. Han kan godt acceptere en plads på bænken.
Så syntes også han skal søge ud og finde noget andet for en tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ingen af den har for alvor vist, at de skal starte inde - desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Uden at han for alvor satte verden i brand, synes jeg egentlig Julius gjorde det ganske fornuftigt da han startede regelmæssigt før sin skade i efteråret. Er i hvert fald spændt på at se, hvad han kan gøre over en hel kamp, hvis han får CNs plads i aften (omend jeg også gerne ser en "omvendt trekant" med JJT og Drachmann bag Kløve, hvis Drachmann er på toppen igen).
Julius har jo stadig masser af udviklingspotentiale. Tror på ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFestersen, Greve, Yao, Harboe, Grytebust, måske et par salg yderligere. Det bliver en travl sommer. Der skal mindst 2 profiler ind i startopstillingen for at fastholde top 6.
Men enig. Det kunne godt blive en travl sommer. Også “spændende” at se om Vacek kommer tilbage
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
hvorfor tror du Harboe skal nogen steder?
Men enig. Det kunne godt blive en travl sommer. Også “spændende” at se om Vacek kommer tilbage"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vacek havde jeg glemt. Harboe har slet ikke været i nærheden af truppen. Tror bestemt ikke han slår igennem.
19 år og kun 1 år som proff. 2 år tilbage af kontrakt. Han ryger ingen steder IMO. Hvis han stadig ikke er i nærheden efter næste sæson så kan vi snakke igen.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Vi er enige om at det har taget for lang tid, at nå til det sted hvor vi står nu resultatmæssigt.
I den perfekte verden stod JH for de bagvedliggende mere overordnede linjer på den sportslige del, mens en anden stod for det daglige arbejde ift. spillerindkøb, kontraktforhandlinger mv. Når det så er sagt, så er jeg nu ikke nervøs for at vi pludselig ligger og roder rundt i bunden igen. Bevares, jeg tror da også vi skal kæmpe for top 6 næste år, og det kan også være vi misser den. Men jeg ser os som en ret sikker del af midterfeltet uden den store fare for at komme tæt på nedrykning - også selvom vi skulle miste et par bærende spillere.
Comment
Comment