Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Omvendt ville en gigantisk statue af hans støvle være et OK plaster på såret.
    Ja, jeg er også tilbøjelig til at sige, at jeg hellere ville have at Obbekjær-forlængelsen er aprilsnaren og den gigantiske støvle er the real deal..

    Comment


      Der ville være super stemning på forum, hvis JH brugte flere penge på en stor støvle, end han sammenlagt har brugt på transfers i OB 😁

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        "Der ligger en aftale, som bare lige mangler en sidste underskrift eller godkendelse. Jeg ved ikke 100 procent, hvad det er, der mangler. Men jeg hører fra folk omkring FC København, at aftalen har ligget klar i et godt stykke tid. Jeg har ikke skrevet den endnu, fordi jeg gerne ville have en kontraktlængde eller høre, at kilder med sikkerhed sagde, at han ender i FCK."
        Lyder lidt som at FCK vil men at Gryte holder døren åbent for noget andet. Så håber stadig at Grytes rejse går sydpå.
        Jeg har ingen viden om specifikke klubber :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi har snakket med både Obbekjær selv og U17-træneren Ivan Poulsen om dagens nyhed.

          http://obstruktion.dk/obbekjaer-det-er-en-drengedroem/
          Starter han op med det samme eller fra sommer af?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg har ingen viden om specifikke klubber :).
            Ved intet. Men Festersen skrev noget om "Tillykke med Freiburg" til Gryte i december eller januar. Og der var rygter om Freiburgs Alexander Schwolow til italienske storklubber sidste sommer. Han har kontrakt til sommer 2020 og Freiburg må tjene penge med transfers. Så, måååske...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jeg tror snart, vi alle bliver meget klogere ;)
              haha, så var der da en anelse vandrør over den melding, jeg hørte; men fedt at du/I lige kunne sidde og grine i skægget - fed timing:-) Men først og fremmest fedt man får kontrakt med egne talenter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Ja, jeg er også tilbøjelig til at sige, at jeg hellere ville have at Obbekjær-forlængelsen er aprilsnaren og den gigantiske støvle er the real deal..
                Det er fordi du ikke har set Obbekjær, han bliver enten = en god sum penge, mest sandsynligt, eller en god sum penge og en god superligaspiller.
                Der har i et stort talent og jeg er overrasket over at det lykkes at forlænge med ham, også fordi jeg havde hørt noget andet.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er fordi du ikke har set Obbekjær, han bliver enten = en god sum penge, mest sandsynligt, eller en god sum penge og en god superligaspiller.
                  Der har i et stort talent og jeg er overrasket over at det lykkes at forlænge med ham, også fordi jeg havde hørt noget andet.
                  Jeg tror du tager mit indlæg mere seriøst end det er berettiget til.

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nge-med-profil

                    Comment


                      Lindegaard er klar til Superligaen...

                      Er han en løsning i et par år i Odense, indtil OC er helt klar, eller? Så vidt jeg ved, er han stadig stor OB fan, så han kan formentlig, såfremt det er rigtigt at han er klar på Superligaen, slække lidt på sine lønkrav.

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-comeback

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Lindegaard er klar til Superligaen...

                        Er han en løsning i et par år i Odense, indtil OC er helt klar, eller? Så vidt jeg ved, er han stadig stor OB fan, så han kan formentlig, såfremt det er rigtigt at han er klar på Superligaen, slække lidt på sine lønkrav.

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-comeback
                        t

                        nej tak, syntes tiden er inde til at give en ung OB’er chancen. Der er ingen grund til at lade Oliver blive 1-2 år mere på bænken, det vil ikke gavne nogen.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Er der nogen, der ved mere om de kontraktforhandlinger Casper Nielsen fortæller om i SFÅ's podcast? Hvem af spillerne er det præcist, de skulle have tilbudt forlængelse?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                            Er der nogen, der ved mere om de kontraktforhandlinger Casper Nielsen fortæller om i SFÅ's podcast? Hvem af spillerne er det præcist, de skulle have tilbudt forlængelse?
                            I SFÅ udtaler både Jeppe og Casper bare, at der virker til at være interesse for forlængelse fra klubbens side for dem begge to.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Lindegaard er klar til Superligaen...

                              Er han en løsning i et par år i Odense, indtil OC er helt klar, eller? Så vidt jeg ved, er han stadig stor OB fan, så han kan formentlig, såfremt det er rigtigt at han er klar på Superligaen, slække lidt på sine lønkrav.

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-comeback
                              Da han forlod OB i sin tid, og nok især efter han skiftede til man U var han da en jeg håbede en dag ville vende tilbage til OB efter en lang og glorværdig udlandskarriere.
                              Nu syntes jeg godt nok der er mange spørgsmålstegn ved ham. Alderen bør ikke være et problem, og tvivler på han er nedslidt med den mængde kampe han har på cv'et, så han kunne sikkert nok stå 3-4 gode år i OB.
                              Hvis ellers han vil, og det er nok her jeg vil have den største tvivl angående lindegaard. Er viljen der?
                              Han har ikke spillet en eneste kamp siden skiftet til Burnley i 2017 (iflg wikipedia), og siden han forlod united i 2015 er det blot blevet til 22 kampe.
                              Tænker ikke man skal sprænge banken for at få ham hjem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Lindegaard er klar til Superligaen...

                                Er han en løsning i et par år i Odense, indtil OC er helt klar, eller? Så vidt jeg ved, er han stadig stor OB fan, så han kan formentlig, såfremt det er rigtigt at han er klar på Superligaen, slække lidt på sine lønkrav.

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rliga-comeback
                                Nej, nej, please nej.! Lad Oliver få chancen.!

                                Tror faktisk Lindegaard helst vil os i DK og tror også han kunne gøre det udmærket. Men han skulle have "spillet frelser" da vi havde brug for ham. Han har i stedet tjent gode penge ude og al respekt for det. Men derfor skal han ikke retur nu, bare fordi han er klar til det.
                                Vi risikerer at lave "en Lindegaard", om man så må sige, med oliver, hvis vi hiver en halvgammel gut hjem nu og sylter vores unge.

                                Comment

                                Working...
                                X